Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop
Re: Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop
Hi markvr6
Succes met je plantjes,ik zie dat je ook smartpots hebt,en ook gewone potten,kan je ook het verschil ergens in merken dat de smartpot het beter doet.
Wil ze zelf ook aanschaffen en jij hebt beide in gebruik.
Gr tuinbroek.
@tuinbroek,
Deze ronde is ook de 1e keer dat ik smartpotten gebruik om te testen of deze beter zijn als me gewone potten.
De plantjes in de smartpotten lijken wel breder dan in de andere potten tot nu toe.
Het is wel lastig te beoordelen omdat het 15L smartpotten zijn tegenover 11L gewone potten.
Zodra ik wat beter verschil zie zet ik het wel in me verslag.
Gaan lekker.
Wel leuk om een smartpot eens naast een gewone pot te zien met hetzelfde soortje kijken wat het verschil is aan het einde.
En Shiva wat waren de nadelen die jij ondervond aan een smartpot?
Hey beste mensen,
Niet echt een update maar ik wil nog ff 2 foto's uploaden omdat ze nu wel erg hard gaan naar mijn mening.
Omdat de temperatuur nog niet echt helemaal onder controle is komen er deze week 2 actieve inlaten in me tent.
Zo kan ik wat koudere lucht uit me huis inblazen en hopen dat het dan goed is.
Voor de rest staan ze nog steeds op 18-6 en wil ik eind deze week naar 12-12 gaan schakelen als alles onder controle is.
@roy, Temperatuur is vrij goed onder controle. Zelfs met de zonnige dagen kwam die net boven de 28 uit.
Vaak is de wingflex niet eens nodig... snap er geen drol van. Heb wel me vrouwtje op d'r flikker gegeven omdat ze de droger had aangezet en die nogal wat warmte geeft.
Dan nu een korte update.
De problemen met de temperatuur zijn zo goed als voorbij. De tent is verhuisd naar een andere kamer omdat ze me ketel kwamen controleren. Helaas heb ik ze gemist en moet dus moeten de dames ff wachten tot ze terug gaan. Om de temp beter onder controle te krijgen is er een actieve inlaat gekocht en een flens zodat me afvoer niet "lekte" op me ventilatierooster in me huis.
De spullen waren snel geleverd door http://nomercyshop.nl waarvoor mijn dank. Voor de rest zijn de dames gistere in de 12/12 cyclus gegaan. Naar mijn mening staan ze er goed bij en hoop dat zo te houden. We houden nog steeds het schema van nomercy aan.
Hier wat foto's:WP_20140529_11_00_47_Smart.jpgWP_20140529_11_01_04_Smart.jpgWP_20140529_11_01_26_Smart.jpgWP_20140529_11_02_00_Smart.jpgWP_20140529_11_02_37_Smart.jpgWP_20140529_11_03_55_Smart.jpg
Comment