Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop

Is de wedstrijd een afvalrace ofzo.
    Nee de lol gaat er zo wel vanaf jammer.
    Gelukkig is er geen pechprijs weg te geven anders werd het moeilijk kiezen zo.

Comment

Is het de voeding of zijn het de zaden,wel erg jammer hoor.
      Had graag gezien dat iedereen af had kunnen bloeien.
      Zo is het geen wedstrijd meer.
      Of zullen de hoge temperaturen een rol spelen,want escobar is een goede breeder

Comment

@ Tuinbroek,

Door die ene plant laat ik me niet stoppen.
        Ik ben er op tijd bij dus we gaan gewoon door met de rest.

Nu dan 2 foto's. Heb zojuist nog geprobeerd een foto te maken maar de kwaliteit is nu zwaar kut.
        1.jpg2.jpg

Die ballen groeien wel snel zeg

Comment

Nee hoor markv6
          Zo help je het hele forum omdat dit erg duidelijk laat zien wat een herma is.Ik ben blij dat je de moed niet laat zakken en doorgaat.Ze zien er wel gezond uit,dus dat zit wel goed.
          Veel succes

Comment

tuinbroek, zijn geen herma's he....
            het zijn echte 100% mannen
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja je hebt gelijk thugs ik dacht dat dit ook eskobar zaden waren?En dat zijn ze toch ook,dan is het helemaal van de pot afgerukt,dat er mannetjes tussen gefem.zaad zitten.
              Dit zijn toch die candy kush zaden? Nou dan is het toch een super fout,uit fem zaad horen geen mannen te komen toch.

Comment

klopt ik had er ook 3 en ja die zijn van escobar. en zijn idd de candy kush zaden
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Jammer om te lezen van je 2 tegenslagen in de kweek maar zal wel in orde komen denk ik su6
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Hey beste mensen,

Het word wel weer is tijd voor een update hier.
                    Wat is er allemaal gebeurt..
                    Omdat de ketelboer zou langskomen moest de tent verplaatst worden naar een andere kamer.
                    Het was de bedoeling dat de tent de dag erop weer terug zou gaan naar de oorspronkelijke kamer maar omdat ik de ketelboer ben misgelopen daar laten staan.
                    Echter hebben wij een logee en die sliep met de tent op de kamer wat de nodige ruimte in beslag nam. (was wel een goede wekker de tent).
                    Omdat die persoon nog steeds moet terugkomen is de tent verplaatst naar weer een andere kamer waar deze tot het einde zal blijven staan.
                    Tijdens het afbreken en opzetten van de tent is er een kabeltje niet goed aangesloten geweest en dus sprong me lamp niet aan.
                    Gelukkig werd ik wakker gebeld door me werk en ik hoorde een getik in me vsa. Snel de stekker uit me davin getrokken en alles nagekeken. Het bleek een kabeltje te zijn op me fitting. Tijdens deze "paniek reactie heb ik tegen me tijdschakelaar gestoten en is de lamp 2 dagen tussendoor 15 minuten uitgeweest.
                    Ondanks al deze dit gedoe staan de dames er mooi bij naar mijn mening.
                    De grootste dame is 95 cm en is tussendoor geknakt geweest.

Nu dan enkele foto's,
                    1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg78.jpg9.jpg

Comment

Nou markvr6.
                      Dat ziet er goed uit,mooi van kleur,en bijna vol in de bloei.
                      Maar of je schade hebt weet je pas over twee week,ze kunnen lichtstres hebben gehad,,
                      en volgens mij duurt het 2 week voordat ze herma worden.
                      Mijn vorige kweek ging herma door het kabelgat in mn tent,ik had een nieuwe esva aangesloten maar vergeten de mof van het gat weer goed te dichten.
                      Maar bij jou was het maar kort die van mij hebben weken lichtschade gehad,dus zal het wel meevallen.
                      Gewoon goed op herma,s letten.
                      Veel succes en ik ga dit volgen.
                      Gr tuinbroek

Comment

Nacht onderbreken geeft wel boel stress maar overdag uurtje lamp uit kan weinig kwaat hoor.

Comment

Wat voor kap heb jij op je lamp markvr6?

Comment

Ziet er verdomd goed uit markvr6 ! Mooie gezonde dames

Comment

@tuinbroek: ik gebruik een gewone hamerslagkap.

@smowkie: thnx, 1 dame heeft wat paarse stengels maar die is redelijk goed bijgetrokken. Hier maar ik express geen goede foto van

Comment

Staan er mooi bij man!! Nog geen herma trekken gespot?
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X