Hoi iedereen!
Vandaag gooi ik mijn kweekje hier op het forum, om zo wat advies te krijgen omdat dit mijn eerste kweek is.
Ze hebben 15 dagen groei gekregen onder deze lamp en vandaag is het de 15de dag bloei.
Lamp is een 600W greenpower op een BAL.
Temperatuur altijd tussen de 21 en 24 graden in de dag en snachts 17 - 20.
Momenteel nog groeivoeding, Biogreen voeding en Hesi ph. PH water 6,1.
Ze staan in gewone grond, behalve de zakken, daar is opgevuld met plagron light mix tijdens het overpotten.
Ik geef ze ong. 250ml / dag, sommige gaan al hangen een paar uurtjes voor etenstijd.
Vandaag wil ik ze allemaal in de 9 liter zakken steken, maar de grond is nog niet volledig bedekt met wortel, iemand tips om dit veilig te doen? die twee die al gedaan zijn stonden in kleinere potjes.
Meeste planten vertonen aan de onderste bladeren gele en bruine vlekken, dit probleem is zo goed als stabiel, dit was omdat ik mijn water nog niet afzuurde.
De achterste cheese (links) is sinds een twee-/drietal dagen beginnen krullen (overvoeding?), heb gisteren een beetje water bij de voeding gedaan, maar nog geen resultaten. De anderen vertonen zo goed als geen krullen.
Ik vind dat de nieuwe cellen aardig geel beginnen te groeien, daarom zou ik de PH waarde vandaag naar 5,8 - 5,9 brengen om ze zo meer stikstof te laten kunnen opnemen. Klopt dit allemaal?
Wat hebben we hier:
- Cheese Exodus: de twee dames links en zij in het midden vooraan.
- Arjan's Strawberry Haze: deze twee midden vanachter en eentje rechts vanvoor.
- CBD Critical MAss: Die rechts vanachter.
(Ik zal misschien vanavond nog als de lampen uit staan er nog een paar fototjes van trekken die wat beter zijn.)
Groepsfoto:
20140428_094418.jpg
Volgende foto's tonen de vergeeling.
20140428_094430.jpg20140428_094527.jpg
Hier zij met de gekrulde haren (/bladeren)
20140428_094446.jpg
Moet ik deze er af knippen?
20140428_094625.jpg
Benieuwd naar jullie commentaar...
Vandaag gooi ik mijn kweekje hier op het forum, om zo wat advies te krijgen omdat dit mijn eerste kweek is.
Ze hebben 15 dagen groei gekregen onder deze lamp en vandaag is het de 15de dag bloei.
Lamp is een 600W greenpower op een BAL.
Temperatuur altijd tussen de 21 en 24 graden in de dag en snachts 17 - 20.
Momenteel nog groeivoeding, Biogreen voeding en Hesi ph. PH water 6,1.
Ze staan in gewone grond, behalve de zakken, daar is opgevuld met plagron light mix tijdens het overpotten.
Ik geef ze ong. 250ml / dag, sommige gaan al hangen een paar uurtjes voor etenstijd.
Vandaag wil ik ze allemaal in de 9 liter zakken steken, maar de grond is nog niet volledig bedekt met wortel, iemand tips om dit veilig te doen? die twee die al gedaan zijn stonden in kleinere potjes.
Meeste planten vertonen aan de onderste bladeren gele en bruine vlekken, dit probleem is zo goed als stabiel, dit was omdat ik mijn water nog niet afzuurde.
De achterste cheese (links) is sinds een twee-/drietal dagen beginnen krullen (overvoeding?), heb gisteren een beetje water bij de voeding gedaan, maar nog geen resultaten. De anderen vertonen zo goed als geen krullen.
Ik vind dat de nieuwe cellen aardig geel beginnen te groeien, daarom zou ik de PH waarde vandaag naar 5,8 - 5,9 brengen om ze zo meer stikstof te laten kunnen opnemen. Klopt dit allemaal?
Wat hebben we hier:
- Cheese Exodus: de twee dames links en zij in het midden vooraan.
- Arjan's Strawberry Haze: deze twee midden vanachter en eentje rechts vanvoor.
- CBD Critical MAss: Die rechts vanachter.
(Ik zal misschien vanavond nog als de lampen uit staan er nog een paar fototjes van trekken die wat beter zijn.)
Groepsfoto:
20140428_094418.jpg
Volgende foto's tonen de vergeeling.
20140428_094430.jpg20140428_094527.jpg
Hier zij met de gekrulde haren (/bladeren)
20140428_094446.jpg
Moet ik deze er af knippen?
20140428_094625.jpg
Benieuwd naar jullie commentaar...
Comment