High medegrowers,ben eind maart begonnen met een kweekje af's.Grond is van DCM . 2 plantjes critical op gewone grond, 4 x royal op speciaal zure grond voor azalea.400W HPS. 15L potten. tentje is 120x120x200cm.Ik heb het geluk om op mijn zolder te kunnen kweken met 2 dakramen die tegenover elkaar staan ( zuid tegenover noord ) dus ik kan bij warme dagen een grote hoeveelheid lucht laten stromen.
Dit zijn foto's van de eerste 4 weken, morgen zit ik aan week 5 en zal ik duidelijker kunnen beschrijven wie wat is, de donkere planten achteraan de laatste foto zijn diegenen die op de gewone grond staan.
temp en LV kan ik vrij goed op pijl houden dankzij de 400Watter.
Alvast 1 vraagje, 1 van de planten op gewone grond toont een soort van claw probleem, gezien ik bio kweek kan ik de grond dus niet zuurder maken, ik las iets over citroenzuur bij bio, iemand hier ervaring mee?
Grtz, Kristo.
Dit zijn foto's van de eerste 4 weken, morgen zit ik aan week 5 en zal ik duidelijker kunnen beschrijven wie wat is, de donkere planten achteraan de laatste foto zijn diegenen die op de gewone grond staan.
temp en LV kan ik vrij goed op pijl houden dankzij de 400Watter.
Alvast 1 vraagje, 1 van de planten op gewone grond toont een soort van claw probleem, gezien ik bio kweek kan ik de grond dus niet zuurder maken, ik las iets over citroenzuur bij bio, iemand hier ervaring mee?
Grtz, Kristo.
Comment