Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS royal en critical af op 400W.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

RQS royal en critical af op 400W.

Korting op 420shop
    High medegrowers,ben eind maart begonnen met een kweekje af's.Grond is van DCM . 2 plantjes critical op gewone grond, 4 x royal op speciaal zure grond voor azalea.400W HPS. 15L potten. tentje is 120x120x200cm.Ik heb het geluk om op mijn zolder te kunnen kweken met 2 dakramen die tegenover elkaar staan ( zuid tegenover noord ) dus ik kan bij warme dagen een grote hoeveelheid lucht laten stromen.

Dit zijn foto's van de eerste 4 weken, morgen zit ik aan week 5 en zal ik duidelijker kunnen beschrijven wie wat is, de donkere planten achteraan de laatste foto zijn diegenen die op de gewone grond staan.
    temp en LV kan ik vrij goed op pijl houden dankzij de 400Watter.

Alvast 1 vraagje, 1 van de planten op gewone grond toont een soort van claw probleem, gezien ik bio kweek kan ik de grond dus niet zuurder maken, ik las iets over citroenzuur bij bio, iemand hier ervaring mee?

Grtz, Kristo.
    Attached Files

Re: RQS royal en critical af op 400W.

Zo medegrowers,

week 5 hebben ze al overleefd.
    Sorry als alles niet op zo'n handige plaats staat, ik ben nog aan het uitzoeken hoe deze site juist werkt.

Enfin, weinig spectaculairs te melden, ze doen het naar mijn inziens erg goed.

Dit zijn de 4 royals, net 5 weken geleden in de grond gestoken. Erg leuk die autoflowers, mijn tomaten gaan een stuk langzamer

Pantjes zijn tussen de 35 en de 50cm.

001.jpg002.jpg

003.jpg004.jpg

005.jpg006.jpg

007.jpg008.jpg

Dit zijn de 2 criticals.

009.jpg010.jpg

Deze lijkt wat last van claw te hebben, hier heb ik nog geen oplossing voor gevonden.

011.jpg012.jpg

Verder heb ik net 3 zaadjes power flower in de grond gestoken, deze zullen groeien zolang de autoflowers nog staan, daarna gaan ze direct op 12/12. De batmix staat klaar.

Tips'n trics zijn steeds welkom.

Kristo.

Comment

Bezig...
    X