Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

    En toen was het tijd voor weer een update.

    vandaag druk bezig geweest. Heb de kleintjes in hun definitieve 12L potten gezet. ..... Man o man best wat werk van gehad, niet alleen het over potten. Maar alles moest ook weer schoon.

    Aangezien mijn vriendin vanavond weg was voor een BBQ van het werk, was het voor mij de juiste tijd om eens goed gebruik te maken van onze badkamer. Want zij zou gek worden als ze zag hoe het er bij lag
    image.jpg
    Ik heb de batmix 2/3 gemixed met de lightmix 1/3, dit omdat ik niet wil dat de kleintjes overvoed worden. Aangezien ik zelf alle voeding in huis heb, Is het geen probleem om ze eerder zelf bij te voeden.

    dit alles ff goed gemengd en 2L water met rhizotonic.
    image.jpgimage.jpg image.jpg image.jpg
    Ook de Blumats aan het inweken samen met de tensiometer, deze zal ik morgen aansluiten. En hopen dat ik het een beetje goed kan laten werken. Zeker omdat ik dit alles voor het eerst doe en dit nog wel eens moeilijk afstellen kan zijn.
    image.jpg

    Dit it was het voor nu. Hopen dat ze de stress van het verpotten een beetje snel te boven komen.
    zal morgen nog wel ff het totaal plaatje laten zien met de Blumats erbij.

    Till next time.
    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

    Comment


      #17
      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

      Ziet er keurig uit.
      Hoop voor je dat je de blumats snel op orde heb.
      En dat stressen met het overpotten gaat denk ik alleen op als je de wortels beschadigd of met iets te grove hand je plantjes hanteerd.

      Comment


        #18
        Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

        Nou....de Blumats zijn aangesloten samen met de tensiometer. De tensio geeft 76mbar aan, dus is het nog wat te nat. Ik heb gekeken wanneer ze beginnen te druppelen. Toen 4 knikjes verder dicht gedraaid.

        Aangezien ik ze gisteren met het overpotten aardig heb bewaterd staan ze iets te nat. Zal ze ff 2 dagen naar water laten zoeken, zodra de tensio rond de 120/150 aangeeft zal ik de afstelling proberen te regelen.

        hier ff de foto's van het systeempje ook ff 1 zonder hps licht, zodat het mooi gezonde kleurtje van de kleintjes goed te zien is.
        image.jpg image.jpg image.jpg

        Over paar dagen volgende update maar weer
        -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

        Comment


          #19
          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

          succes ermee en knallen maar!

          Comment


            #20
            Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

            Zo... We zijn weer een weekje verder dus tijd voor een update!!!!

            gemiddelde temp lamp aan 27graden, lamp uit 21graden. Lv 50%

            Onze 4 meiden genieten van de Hps, die nu op 300w staat te schijnen. 400w is eigenlijk wat te warm. Dus zal ik volgende week toch maar een cooltube aanschaffen, gelijk met een fan voor actieve inlaat. Aangezien het zomerse weer nog moet komen.

            Ze zijn deze week echt in de groeispurt gekomen en begin ze nu zelfs al te ruiken
            image.jpg image.jpg
            De foto's zijn met licht aan, maar ze zijn goed donkergroen van kleur...miss iets te donker mja dat zal zijn omdat ze in de batmix staan.
            daarom denk ik ook dat mijn bladprobleem komt door de batmix overvoeding. Mocht iemand denken dat het iets anders is. Advies is van harte welkom!!!

            hier foto's van de bladeren die t probleem hebben.
            image.jpg image.jpg

            De kartel randjes gaan omhoog staan, en sommige bladeren worden kano's.
            hou de grond vochtigheid elke dag in de gaten met de tensio. En die zit steeds tussen 80-130 dus moet dat goed zijn. Ook de temp is max 27graden.

            Dinsdag zullen ze waarschijnlijk worden getopt. Dus zal ik dan nog wel een paar pics posten.

            till next time
            Attached Files
            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

            Comment


              #21
              Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

              is er een directe luchtstroom op die plantjes?
              dan zal het wss daar aan liggen
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #22
                Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                Ik heb wel de ventilator tussen lamp en plantjes gericht, zodat de meeste warme lucht gelijk richting afzuiging gaat. Aangezien er maar 40cm tussen zit zullen ze wel wat wind voelen ja... Mja moet temp ook controleren. Of kan dit beter anders?
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                Comment


                  #23
                  Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                  ja zorg dat de fan naar boven gericht is, dus dat uw plantjes niet in een luctstroom staan na een paar dagen zou dat moeten beteren.

                  ook een passieve inlaat kan hiervoor zorgen dus kijk eens goed mocht het toch niet de fan zijn
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #24
                    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                    Ziet er goed uit straitcat!!!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #25
                      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                      ja zorg dat de fan naar boven gericht is, dus dat uw plantjes niet in een luctstroom staan na een paar dagen zou dat moeten beteren.

                      ook een passieve inlaat kan hiervoor zorgen dus kijk eens goed mocht het toch niet de fan zijn
                      Vraagje Thugz: Hij moet er toch wel op letten dat hij niet op zijn lamp blaast, niet ?
                      Als ik het goed heb onthouden betekent blazen op de lamp een verkorte levensduur van de lamp en minder licht (vraag me niet waar, maar ik ben in het verleden hiervoor op mn vingers 'getikt' )

                      Ziet er verder mooi uit hoor, 'k ben jaloers van je bewateringsysteem
                      Keep it green en keep it updated !

                      Grt Djo

                      Comment


                        #26
                        Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                        ja dat is zo als de fan recht op de bal gericht is van voor af, dan kan dit idd nadelig werken voor de lamp maar gewoon schuin naar boven langs de zijkant van de lamp kan volgens mij niet veel kwaad. zo doe ik het al een hele tijd.

                        en moet zeggen mijn lamp werkt nog prima
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #27
                          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                          Ik ga volgen ben benieuwd hoe ze er onder hps uit komen te zien. De mijne beginnen te foxtailen helaasch
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            #28
                            Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                            De fan staat nu iets naar boven gericht, maar onder de lamp door. De dames zijn gisteren getopt, maar was vandaag iets te laat om foto te nemen zonder licht aan om hun kleurtje te laten zien. Dus zal ik die morgen nemen en plaatsen.

                            donderdag zal denk ik de cooltube binnen komen. Zodra deze is aangesloten zal ik de klok ook gelijk op 12/12 zetten. Want heb 4 dames in een tentje van 60x120, dus ben bang dat ze elkaar wat dwars gaan liggen.
                            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                            Comment


                              #29
                              Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                              Ontkiemen: 3dagen
                              groei: 24dagen
                              bloei: 0dagen


                              En..... De dames zijn eergisteren getopt, en hebben daardoor een dag stil gestaan. Dit logisch aangezien ze een stressvol dagje hebben gehad. (Wie zou niet gestrest zijn als ze een kopje kleiner worden gemaakt)
                              image.jpg image.jpg

                              En zo zien ze er met zn allen uit. 1 is redelijk groot, 1 loopt ong 3 dagen achter(was ook t laatst ontkiemd)
                              2 stuks zijn mooi compact met korte internodes.
                              image.jpg

                              Hier wat foto's zonder hps , wel beetje donker maar kun je een idee krijgen hoe ze er uit zien.
                              image.jpgDe grootste. image.jpgDe kleinste.

                              image.jpg image.jpgimage.jpg image.jpg

                              Till next time!!!!!
                              -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                              Comment


                                #30
                                Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                                Ben benieuwd wat die pineapples van jou onder hps gaan doen. Ik heb ze nu in een t-neon scrogg staan. Nog een paar weekjes. Bij jou zal er ongetwijfeld meer vanafkomen. De geur is ieg ongelooflijk lekker zoet en fris! Succes
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...
                                X