Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

    Gisteren met aansluiten van cooltube vergeten lamp op timer te zetten. Heeft nu hele tijd aan gestaan. Ook 31graden. Zal de temp niet het grootste probleem zijn. Maar hoop niet dat dat ze gaan stressen door een nacht over slaan
    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

    Comment


      #32
      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

      Dag totaal 37
      Dag 10 12/12
      temp 27/21 Lv50%


      Weer tijd voor een update.... We hebben afgelopen week ups en downs gehad

      De up is toch dat met de cooltube de temp mooi onder controle is te houden. En de dames er nog goed groen uit zien. Geef ze nog geen gewone voeding. Alleen Rizothonic, en 1x pw cannazym... En ben sins 4 dagen begonnen met halve dosis boost.
      image.jpg

      De down is dat ik tijdens het binden 2 dagen achter elkaar 1 heb gescheurd

      De de eerste was ook nog een hoofdtop en heeft het niet over leeft. Deze was te ver gescheurd. De 2e waar het mee gebeurde heb ik maar een verbandje omgelegd met ductape!!
      image.jpg2 dagen later ziet zij er goed uit image.jpg

      Maar ben nu wel angstig om verder te binden, omdat ze behoorlijk naar boven staan en ze ver moet buigen. Heb nu in de hoogte nog wel ruimte zat, en als indica soort zullen ze vast niet gigantisch meer groeien.

      blumats werken perfect, af en toe klein knikje geven. Maar ja .... Het gaat allemaal bijna vanzelf. Ze drinken ongeveer 1.5 liter per dag. Vul mijn vat dan ook 1x per 2 dagen met 3liter. Omdat ik er gelijk bij wil zijn als de Batmix uitgewerkt is en ze vragen om voeding.

      till next time
      Attached Files
      -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

      Comment


        #33
        Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

        De steel eerst wat masseten, heen en weer wiebelen en dan op het net binden. Zo wordt de stengel wat zachter en breken ze zo snel niet.

        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #34
          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

          De laatste week zag ik af en toe een klein zwart vliegje...ter grote van een fruitvliegje. Mja als ik m heb is ie geplet. Dusss maar even van die vliegen plakstrips gekocht.

          En ja hoor.... Er zat 1 op, en die lijkt verdomd veel op de varenrouwmug!!!!

          Morgen en maar kijken bij de locale growshop voor aaltjes. En anders maar online bestellen. Maar mooi optijd erbij.

          morgen weer update met foto's
          -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

          Comment


            #35
            Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

            Dag 45
            Dag 18 Klok 12/12
            Dag 2 echte bloei

            Zijn we weer. Alles lijkt me nog steeds ok, het is voor mij mn eerste kweek en het gaat tot nu toe makkelijker dan gedacht Hoe minder ik aan hun om pruts hoe beter, dus laat maar lekker gaan.

            Ik heb Aaltjes besteld via internet, en hoop ze morgen te hebben. Heb geen muggen meer gezien, maar voor de zekerheid toch maar bestrijden. Beter preventief dan te laat!

            Gisteren voor het eerst terra Flores meegegeven. Wel maar de helft van wat het schema aangeeft. Maar kijken hoe ze reageren. Dan rustig opbouwen.

            Zo zie het groene veldje er nu uit.
            image.jpg image.jpg
            Ook nog even een kiekje onder t rokje
            image.jpg

            Heb nu ook al 3 dag een nieuwe bulp erin. De Gavita enhanced 400w. Ivm zoals eerder vermeld, dat mijn licht af en toe niet aanging.
            Nu alle 3 dagen licht netjes aan Heb ook ff de oude bulp bekeken.... En die is wel krom getrokken. Dus ook met de Evsa solux geen gewone bulp gebruiken. Denk dat (hoop) het nu is opgelost.
            image.jpg

            Tot to de volgende keer......maar weer
            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

            Comment


              #36
              Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

              Mooi veldje straicar
              Voor de muggen hoef je niet zo bang te zijn maar als ze eitjes leggen in de grond die larven vreten alles kapot,dus die aaltjes gebruiken,

              En ik had hetzelfde met mijn gavita alleen de philips hps plus en die jij nou hebt,en dan heb je nog de greenpower geloof ik.Nu ga je geen problemen meer met je licht meer hebben

              Comment


                #37
                Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                @tuinbroek ja idd larven in de grond. En daar kan ik niet zien, dus zal voor alle zekerheid bestrijden

                En en ja, heb goede hoop dat het licht probleem is opgelost. Kunnen we doorknallen naar de finish !!!
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                Comment


                  #38
                  5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                  Normaal mag je met die gavita lamp geen problemen meer hebben..

                  De draad is veel dikker en buigt niet meer door heb net een pineapple chunk achter de kiezen, best tevreden over sommige wat strechtoppen maar de smaak zit goed, alsook het effect ik had ff moeite om hem binnen te trekken haha

                  Succes met de afbloei

                  Comment


                    #39
                    Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                    Ach ja kan het ook niet laten,kweken als een gek en de beste verzorgen en dan steek het maar weer in de brand.
                    SSSSUUUUCCCCCCKKKK.
                    MMMMMMHHHH.

                    Comment


                      #40
                      Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                      Die pine Apple is idd een lekker rokertje.
                      Was mijn eerste geoogste binnenplant

                      Veldje staat er goed bij.
                      Goed bezig gij

                      Comment


                        #41
                        Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                        Topverslag tot dusver...

                        Comment


                          #42
                          Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                          Nice.
                          Dat gaas kan de volgende keer ook mooi 20cm hoger.
                          Hoef je ook niet zo ver te bukken elke keer als je gaat ruiken
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #43
                            Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                            @MWay ja heb dat verslagje van jou ook zeker wel gelezen. Leuk die verschillende soorten, die vanille kush lijkt me volgende x ook wel wat.
                            @QNQ ja zou volgende x hoger kunnen. Mja tent is maar 160 hoog. En wist als nieuweling niet hoe gek t zou gaan.

                            allen bedankt voor de positieve reacties. Hopen dat ik tot een goed eind resultaat kom. Hoe dan ook, ik geniet vol van mijn nieuwe hobby. Kweken is super!!!
                            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                            Comment


                              #44
                              Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                              Is maar weer eens tijd voor een update!!

                              Dag 52 totaal, dag 25 12/12, dag 9 echte bloei.

                              nou ja hoor vandaag was het eindelijk zover. Na 9 dagen moeten wachten heb ik eindelijk mijn Aaltjes binnen voor het bestrijden van de varenrouwmug. image.jpg

                              De de site waar ik mijn spullen bestel (weet niet of ik de naam kan zeggen "desjop") is zeker niet de goedkoopste, maar hun service is uitstekend. Meestal binnen 2 dagen mijn bestelling in huis. Maar deze x moest ik 9 dag wachten,nou vind ik zeker als het om een bestrijdingsmiddel gaat dat dit nog net wat belangrijker is om snel te leveren. Maar mocht niet zo zijn.

                              Nou na ff een stukje hart luchten (rondweg gezeur) nu toch maar ff kijken hoe het erbij staat in de tent

                              Ik heb gelijk ff 2L water met voeding en de Aaltjes aangemaakt en dit verdeel over de 4 dames. Hopen dat dit ze goed doet.

                              toen ik gisteren bij de dames kwam zag ik dat mijn watervat TE leeg was. Toevoer naar mijn Blumats stond droog. Snel water aangemaakt en gevuld, en zag het door de slangetjes de pot in stromen. Dus alles maar dicht gedraaid en zal ze weer opnieuw moeten instellen

                              Verder staan de dames er goed groen bij, en ze groeien echt als onkruid. Hoop nu echt dat de strek er een beetje uit is, want houd in de hoogte niet veel ruimte over. Had ze eigenlijk langer moeten binden maar durfde niet meer ivm het scheuren van de takken. Zal bij mijn 2e kweek zeker beter gaan. Want ervaring is de kunst.
                              image.jpgimage.jpgEigenlijk geen scrog meer maar getopte dames met een net ertussen.
                              image.jpgimage.jpgimage.jpg
                              Ook al mooie bloeiende topjes. Word nu helemaal leuk!!!

                              wel heb ik wat gele bladeren verwijderd. Ik weet niet of dit aan de beschadiging van de larven van de varenrouwmug ligt of iets anders. Maar tijd zal t leren. Was wel allemaal onder t net, alles boven het net is top groen.
                              image.jpg

                              Nou oud dat was het voor deze keer. See u next time!!!
                              Attached Files
                              -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                              Comment


                                #45
                                Re: 5 plantjes Pineapple chunk scrogg (Barney's farm)

                                Netjes hoor Straicar
                                Je moet altijd fouten maken voor je alles wil leren,komt wel goed want de passie is er zeker wel.

                                Comment

                                Bezig...
                                X