Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 x Niks, 1x weer wel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

9 x Niks, 1x weer wel

Korting op 420shop
    Hallo,

Hier maar eens een kweekverslagje proberen bij te houden over onze hobby actieviteiten.
    1 maart begonnen weer met onze hobby, 9 x onbekend zaad, en 1 Venice Beach Afgaan van de firma Kera ontkiemd.

forum 2014 001.jpg

1 april 1ste dag 12/12 onder 1200 watt HPS, en ja we zijn lekker vroeg dit jaar.
    Omdat ik alleen in de schuur wil kweken op 2m2 , en buiten in de tuin, ( waar ik er daar niet meer wil hebben dan 4 stuks, volgt nog ), hoop ik binnen weer 3 rondes te kunnen draaien dit seizoen.
    Uiteraard met behulp van zo veel mogelijk zonlicht. Scheelt weer stroom ha, ha.....

forum 2014 028.jpg

Maar goed is nu geen 1 april dus ze schoten al aardig op de dames zodat het op 1 mei de situatie zo is.... ( 30 dagen 12/12).
    Ziehier, grond van de Praxic, coco's potgrond wat me goed bevalt nog, geen extra voeding gegeven uitsluitend regenwater.

forum 2014 002.jpg

Ben 1 mei weer opnieuw gaan ontkiemen voor de volgende ronde, 1 x Pineapple Sativa ( Kera ), 1x Cream Caramel ( Kera ), 3x Amnesia Lemon ( Barney Seeds ), 1x Amnesia - G 13 ( Onbekend ), 2 x New York Diesel ( ook onbekend ) & tenslotte nog 2x Blue Widdow ( Kera ), waar ik ongeveer 4 weken voorgroei, dus 1 juni weer in het 12/12 hok.

forum 2014 001.jpg

Kortom genoeg beweging hier in huize wsteb en het eind is nog lang niet in zicht,..
    Buiten komt er 2 x Heribei en 1 Power Kush te staan.
    Maar goed even genoeg...

Succes met onze hobby, wsteb
    Onrust zaaier,.......... onrust stoken behoort ook tot de mogelijkheid........

Re: 9 x Niks, 1x weer wel

Zet een stoeltje hier neer.
    Het begin ziet er goed uit.

Comment

Lekker hoor zoveel soortjes.
      Voeden en water moet je dan ook per soort afregelen?Je geeft ze toch niet allemaal even veel?Leuke kweek.
      Kom graag meekijken.

Comment

Zo jij krijgt t nog lekker druk met zoveel soorten. Binnen en buiten. Zeer benieuwd wat je er van maakt. Heb mijn stoeltje hier ook maar bijgezet. Suc6
        -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

ik volg ook mee, alleen al voor de zoveel verschillende soorten, maar ben nog niet helemaal mee met je aanpak, maar dat komt wel nog . Succes alvast!
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Je hebt wel al gele puntjes aan je bladeren,en overal kleine topjes aan de onderkant,die had je beter weg kunnen dieven.Dan kan de plant die energie gebruiken voor de dikke toppen.

Comment

Goed bezig wsteb (wat is dat voor een naam man?!)

Ik ga ook meekijken.

Groetjes uit t zuidoosten.

Comment

Hallo,

Hier weer een kleine update over de stand van zaken in huize wsteb,....( sorry Meneer van der Buis, wsteb is geen naam, maar mijn anonieme afkorting voor mijn naam...... )
                Weinig toe te voegen eigenlijk alles gaat zijn gang, alleen..... dat het weer heden niet echt wietvriendelijk is.......

.forum 2014 001.jpg

Daarom staan ze nog even achter glas en de temp is daar wel mooi zo rond de 20C ongeveer, en staan ze droog zodat meeldauw en schimmel zo min mogelijk de zooi kunnen verpesten.

@tuinbroek, met de watergift til ik altijd de potten ietsje op om te voelen hoe de waterhuishouding ervoor staat.
                En inderdaad die gele puntjes en zelfs bladeren heeft denk ik ook te maken dat de "herfst"al een beetje intreed, moeten nog 3 weken schat ik.
                Voeding geef ik weinig, als het goed is, is de potgrond bemest tot 3 a 6 maanden en het is toch tenslotte "onkruid".
                De onderste fluffy zooi bewaar ik om tinctuur van te maken voor de wintermaanden.
                Sterker nog het is het plan om van de Heribei alleen de grote toppen te roken of verdampen, de rest gaat er ook in.

forum 2014 004.jpg

De dames zoals ze er momenteel uitzien in de schuur.

forum 2014 005.jpg

En trouwns NYD is ook Kera, en Amnesia-G13 van Eskobar.
                We zijn benieuwd over deze soorten.
                De reden dat ik veel verschillende soorten kweek is omdat wij graag wat anders willen roken soms.

forum 2014 003.jpg

Wat denken jullie? Schat zelf nog een week of 3........ach we zien wel tegen die tijd......
                Bedankt verder voor jullie reaktie's, vragen enof kritiek is altijd welkom.

Veel succes met onze hobby verder, wsteb......

Comment

Potgrond bemest voor 3 tot 6 maanden?
                  Wat voor potgrond heb jij dan of bedoel je 3 tot 6 weken?

Comment

mooi hoor gaan we volgen!

Comment

Hallo,

@Mway, voor 6 maanden.
                      Koop ik bij de praxis, ook weer via een collega mogen vernemen.
                      Maar tot heden bevalt het me goed..

forum 2014 008.jpg

forum 2014 009.jpg

forum 2014 010.jpg

Ik hoop niet dat we zitten te spammen...., anders bij voorbaat mijn escusses,...want zo dol zijn we niet op die praxis...

Succes met onze hobby verder, wsteb.
                      Last edited by wsteb; 10 May 2014, 20:37.

Comment

Central Park maken ook kleine tuinmachientjes zoals grasmaaiers.
                        Ben benieuwd als het werkt mooie geurillagrond zou ik dan zeggen.

Comment

Meneer van der Buis heeft ook goede ervaringen met die aarde.

Die knalt er een zak van in de achtertuin en dan heeft hij voorlopig geen zorgen.

Tja... gemak dient de mens.

Nog even wat AMS zaden ontkiemen...

Comment

Er zit dus ook voor 3 tot 6 maanden langzaam vrijkomende stikstof in die grond. In je bloeifase zullen plantjes in deze grond dus wel geremt worden in de bloei door deze stikstof. Wil niet zeggen dat je er niet in kan kweken hoor maar cannabis vraagt in groei nu eenmaal veel N en matig P en K maar in bloei nauwelijks N en veel P en K.

Comment

Ja daar ben ik ook bang voor en zoveel soortjes?Elke soort heeft zijn eigen karakter de een heeft het liever zo en de ander zus.Of net anders om,maar je snapt wel wat ik bedoel.
                              Je zult als je alles goed wilt doen goed op de verschillende behoeftes letten van al die soortjes,maar in dezelfde grond.
                              Wel veel succes met je kweek.
                              Ben nieuwsschierig hoe je dit oplost.
                              Greets

Comment

Bezig...
                              X