Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste kweek 4x PP en 3x White Russian SCROG 600W
Dag 44 12/12
Ik heb niet het idee dat het gele nog verder trekt, ik heb gister de 'goeie' planten water met wat bloei voeding gegeven en vandaag alle planten gewoon weer water, benieuwd hoe ze hier op reageren.
De LV bleef om 70% dus ik heb vandaag meteen een luchtontvochtiger besteld.
Moet ik die straks in de tent zetten?
Je hebt alsnog al mooie toppen hoor. Zal zeker niet tegenvallen.
Ik zou proberen die ontvochtiger voor je inlaat te zetten als dat niet werkt kan je het alsnog in de tent zetten.
Zoals ik al zij plantjes staan er mooi bij ondaks de gele bladeren.
Ik heb een lucht ontvochtiger gekocht bij conrad, er staat op de verpakking dat hij geschikt is tot 15m2. Ik heb hem gister in de tent neer gezet maar hij doet hellemaal niks.
De LV is nogsteeds 70%. Hoe kan dit!?
Hoi ganjad, ik zit in de zelfde periode 12/12 met de zelfde luchtvochtigheid... Alleen denk ik dat mijn lv meter gewoon niet goed werkt want als ik gewoon in d'r tent sta is het echt helemaal niet vochtig! Terwijl het met die luchtvochtigheid hetzelfde moet voelen als je badruimte wanneer je net gedoucht hebt. Ook vind ik helemaal geen vochtdruppels en nevel in de tent. Jij wel? Greetz en succes
Last edited by rezpiet; 15 July 2014, 17:24.
Reden: typefout
@rezpiet
Nee, toen ik de luchtbevochtiger aan had staan was het veel 'benauwder' in de tent, gewoon broeierig. Nu totaal niet broeierig. Zal dit dan een kapotte temp/hygro zijn? Lijkt me een beetje raar, want in het begin klopte hij wel?
Ja jet zou kunnen, ik vertrouw mijne in iedergeval niet als ik het vergelijk met m'n blote oog. Je kunt een nieuwe aanschaffen en het uitsluiten. of het daaraan ligt. Ik zelf ga gewoon van m'n gevoel uit en die zegt dat het in m'n hok echt geen 80 lv is. Greetz
@rezpiet
Dan ga ik een nieuwe halen! Wil het toch even zeker weten, want ik vertrouw het ook niet hellemaal. Heb geen zin om rot te krijgen, vond het al raar waarom de lv niet omlaag ging met de luchtontvochtiger
Comment