Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo jongens na een tijdje wachten een overall look van de eerste week bloei. Mijn steks hebben toch even een stress momentje gehad van ze in de bloei te knippen. Ik denk al bij al dat ze er toch nog mooi uitzien. Elk kweekje leren we weer wat bij
Ik ben nogal een voorstander van biologisch materiaal. Mijn dank aan de uitbater van deze geweldige tent die rustig zijn tijd heeft genomen mij het chemische van het biologische te scheiden. Bij deze thx Alien!
Het resultaat mag er dan ook wezen. Dit zullen jullie morgen zien dan is er weer een wekelijkse update. Nu vond ik het leuk 2 foto's bij te voegen van mijn voedingslijn.
Het hele hok komt na de kweek erop als het leeg kan. Ik laat liefst mijn planten zoveel mogelijk rusten waar ze staan. Ik beweeg ze alleen wanneer dat echt nodig is om voeding te geven of na te kijken.
De zaadjes zijn te koop bij no mercy supply, De rest moet je zelf maar zien
Comment