Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stekjes onder led verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

stekjes onder led verlichting

Korting op 420shop
    Ik heb 6 stekjes weten te bemachtigen ( hadden er 5 moeten wezen maar zat er een extra bij) ze staan nu 2 dagen in 4 11 liter potten en 2 18 liter potten, op plagron grow mix.

Als verlichting heb ik een led van 100 * 3 watt (7 kleuren) afhankelijk van de vooruitgang wordt deze vervangen voor een 400 watt hps lamp.

Lamp staat uiteraard op een timer en de tent staat op een slaapkamer waar eind van de middag begin van de avond de zon op staat. Vanaf 12 uur smiddags tot 18 uur staat het licht uit.

De stekjes(PP) zijn er 2 dagen geleden in gegaan 4 van de 6 hadden erg goede wortels , 2 wat minder. Tempel zit gemiddeld rond 24 graden als het licht aan is , en uit niet lager als 20. Luchtvochtigheid niet lager als 65%.

Ze hebben bij het plaatsen elk 300 ml water met wat power roots van plagron gekregen, en over een dag of 3 zal ik waar nodig weer op nieuw water geven.

Toen ik ze kreeg hadden de stekjes wel enige gele vlekjes bruine puntje waar nog foto s van volgen.

Hier bij gevoegd foto s van tent. Er staan ook nog wat autoflowers bij skunk maar ontkiemden heel slecht. Die gaan er ook binnenkort uit.
    Attached Files

Re: stekjes onder led verlichting

stekjes zijn behandeld?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hoe bedoel je behandeld?

Comment

smiley-vault-signs-016.gifaegyo.gifStekken zitten vol spint.

SpintMan.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tegen ongedierte.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik heb eerlijk gezegd geen idee , vermoed ook van niet ik ga vanavond duidelijk foto's maken van de plekken want er zit er ook een bij die witte vlekken vertoond.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

QNQ denk dat idd gelijk heb , straks maar even bestrijdingsmiddel halen, ik zal vanavond even goed even goede foto s maken van het blad.

Bestrijdingsmiddel gehaald!

Comment

Slim. Er staat info op het forum info over hoe je de stekken moet behandelen. Anders zit je later met een probleem... toppen vol met spint

Comment

Yes even bij de growshop geweest begin van de middag, 3 componenten bestrijdingsmiddel mee gekregen.

IMG-20140512-WA0002.jpg

Hier nog wat foto s van de spint , het is wel vervelend maar ik vind het wel goed om direct mee te maken , steek er weer erg veel van op

. IMG-20140512-WA0008.jpg IMG-20140512-WA0013.jpg IMG-20140512-WA0002.jpg

Comment

Staan je stekjes al in de bloei? Ik kan het niet heel goed zien door de kwaliteit van je foto's....

Comment

Bezig...
                  X