Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White rhino 10x 600 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

White rhino 10x 600 watt

Korting op 420shop
    Setup

Re: White rhino 10x 600 watt

600 watt hps philips
    500m3 afzuiger
    Fancontroller
    Temperatuurregelaar
    35 liter ton
    1, 2 x1, 2x2 tent bio g power
    Voedingslijn bio g power en pk13-14 ook bio g power

Wegens omstandigheden nu een eigen topic gestart

Germinator zat erbij 10 van 10 ontkiemt
    uploadfromtaptalk1399895935448.jpg

Feminised seeds van greenhouse seeds white rhino 10x
    uploadfromtaptalk1399896039247.jpguploadfromtaptalk1399896052103.jpg

Zijn nu inmiddels 18 dage oud meer foto's volgen nog bij meer informatie graag vrage het kan zijn dat ik iets ben vergete te meldde

Comment

Foto 2 heeft kleurverschil in de bladeren dit heeft zij in een eerder staduim ontwikkelt ik weet niet of het kwaad kan er niks tege te doen of dat ik in een later staduim last van ga krijge ik dacht zelf aan een magnesuim tekort heb wat nieuwe potgrond aan deze toegevoegd , nog 2 andere vertonen dit verschijnsel en hoop verschil te zien in 5 dage als het nog recht te trekken valt heb het vermoeden dat de plant iets te droog heeft gestaan in een eerder staduim enig commentaar graag

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

uploadfromtaptalk1400060344000.jpg
        Dit is de foto waar ik het van vermoed van een magnesuimtekort , tevens heb ik ze gister in de bloei gezet 22 dage groei gehad met wortelstimulator en basisvoeding , is het handig om bladvoeding te gaan gebruike of verzorg ik het plantje dan teveel in combinatie met de basisvoeding het is allemaal van dezelfde voedingslijn

Comment

pas bloeivoeding geven als je pruikjes hebt.
          voor de vergeling van je plant, zou me verbazen dat het mag-tekort is. meestal heb je dit pas in bloei.
          wacht nog even andere reacties af want weet het niet zo meteen
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

10x 600W ?

Je geeft de hele voedingslijn, dus ze hebben ook de bladvoeding gehad en zitten nu op Bio2 en Biozym ?
            Deze voeding blijft niet langer dan 24 uur goed, vul je elke dag je vat met vers water/voeding ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

10 plantjes onder 600W wss

Comment

wss wel he ...

Succes alvast!

Comment

10x whire rhino onder 600 wattstaat niet heel handig nee kan helaas niet verandrre

Ik vul me vat meestal niet met teveel water maak daar.alleen basisvoeding in, wortelstimulator dien ik apart toe bij het water geve met een ml spuitje en schakel over 2 weken over op bio 2, bladvoeding ben ik nog niet mee begonnen is me nog niet duidelijk wanneer de planten dit nodig hebben

Comment

uploadfromtaptalk1400147229977.jpg
                    De fratse zijn nog niet over ben niet voorzichtig geweest met de plant water geve 3 uur voor de lamp aanging en dacht dat het wel luchtgedroogd zou zijn ook weeg ik overvoeding niet af ik volg het schema wat me vertelt 5 ml op 1 liter water vanaf week 3 waar ik momenteel net een aantal dage inzit of is dit een ander verschijnsel , heb tevens ook de lamp een paar cm omhoog gedaan temperatuur lamp aan 28 gr lamp lv 80% lamp uit 21 gr met een lv van 67 % mijn lamp staat snachts aan ivm met verwachtte warmte zomer , vandaag sla ik voeding over en is aanbevole rond de 10-14 dage te spoele dus dat doe ik met 2ml op 1 l giet water even de situatie voorderest afwachtte

Comment

Oh, ik dacht dat je een schema had.
                      Bij deze dan : Bio-G-Power AARDE.pdf
                      Succes.

Comment

uploadfromtaptalk1400155613207.jpg ja ik volg dat schema heb een boekje erbij deze foto is van me basisvoeding , ik denk dat ik die dubbele dosis maar moet gaan verlage , slecht van me het valt me nu pas op dat de basisvoeding heel subtiel word verhoogt, is het handig na deze spoeling met bio enzym wat ik tevens al heb gedaan een dag wachtte met voeding of sterk verlage ? Mvg wijko

Comment

Je kunt rustig een dag overslaan, plantje is groen, dus kan weinig kwaad.
                          Let op dat de pot niet te zwaar wordt (teveel water)
                          Volgens het schema geef je bladvoeding aan het begin van de groei.
                          Als ze nat genoeg staan, kun je -als ze nog niet bloeien- prima nog een paar keer bladvoeding geven zodat ze toch voedingsstoffen krijgen.
                          Zorg wel dat de plant droog is als de lamp aan gaat.
                          Dus sproeien een paar uur voor lamp aan, of 2 minuten voor de lamp uit gaat.

Comment

Ah ok mooi daar ga ik aan beginne heb nu 1 l met net iets minder dan een ml gedoseert zoals staat aangegeve dat ga ik dus 2 min voor lamp uitgaat doen , hoevaak moet ik dit proces herhale , ikheb zelf t idee als t meduim nog goed nat is dat bladvoeding dan even een goede oplossing is om toch te voede , is het verstandig voor de lamp aan water te geve met voeding en als de lamp uitgaat 2-3 pw bladvoeding te geve als de lamp uitgaat ?

Comment

uploadfromtaptalk1400232177989.jpg deze was er zwaar aan toe foto is net na lamp uit met bladvoeding (1:1000) bespote heb ong halve liter voor 10 plantjes gebruikt

Comment

Bezig...
                              X