hier.
Waarom ik het nou in de vriezer gemikt heb weet ik zelf niet eens.
Waarschijnlijk teveel schaarhasj zitten paffen tijdens het knippen, en dan raak je de weg weleens een beetje kwijt.
't Is precies dat K1, het brood en de pizza's. Oh, en de appeltaart ook trouwens. Bah, dat wordt er niet beter op.
Iedereen reageert anders op 'n wietje Johnny H..
Als ik een dagje flink door heb zitten roken zijn de effecten heel anders dan dat ik 2 dagen helemaal niks gerookt heb.
Hahaha, Nonsense, ik zag het ook man, da's een veld boompjes helaas.cry.gif
Ok, hoe staat het ervoor ..
De mini-potjes.
Daar ben ik niet zo tevreden over. Het was een leuk kort testje, met 50% succes.
Eentje kwam met de wortel boven, had geen ruimte om te keren, en heeft in dat proces het leven gelaten.
QNQ201604.186.JPG
Ik heb een dag na het zaaien ook nog een zaadje in een bekertje aarde gemikt, en die bijna tegelijkertijd boven, een paar uur later.
Na het overpotten is het het zaadje uit dat bekertje die wat groter blad heeft, en dus iets rapper ontwikkelt :
QNQ201604.187.JPG * links uit het bekertje, rechts uit het mini-potje
Ook zoiets, ik heb altijd ruzie met die moestuintjes.
Ik heb ze dit keer nog wel bespoten met H2O2 water om schimmel te voorkomen en voila, er groeit weer vanalles op die kokos.
QNQ201604.188.JPG
Ik heb de kokos er uitgeschud bij de Courgette en kijk eens aan, er stonden gewoon twee dikke kiemen onder dat laagje.
Dus die heb ik zsm overgeplant in een potje gewone grond. Hopen dat die overleven, dan gaan ze de tuin in binnenkort.
Volgens de voorspellingen begint de lente nu echt, volgende week weer boven de 15 graden en de nachttemperatuur stijgt ook snel nu.
Zo zie je maar dat die datum 15 mei niet gewoon gezeik is van een stel bejaarden. Het is de wet van de natuur.
Twee dagen geleden was het nog winter in de tuin ;
QNQ201604.191.JPG
En als je dan lekker buiten aan 't werk bent, moet je soms even schuilen omdat je zelf ook wit begint te worden animaatjes-sneeuwpop-10344.gif
QNQ201604.192.JPG
Poeheeej, alles wit
QNQ201604.189.JPG QNQ201604.190.JPG
De Big Devil stond daar met z'n bevroren kop, die zag er niet zo jofel uit, maarja, doe je niks aan eh...April roert z'n staart..ofzo
Dus ik heb er eens naar gekeken, m'n gsm gepakt om wat foto's te maken, m'n schouders opgehaald en weer naar binnen gegaan.
't was mij nog even te koud buiten, en met die hagelbuien kan je ook niet lekker doorwerken.
hgspin.gif
Ahja, Neef was erg blij met de plantjes.
Er bleef er nog eentje over, dus die had ik op de vensterbank gezet hier.
Nja, en dan zie je meteen wat zoiets doet, ze gaan strekken als een gek..
QNQ201604.193.JPG
En wat doe je met gestrekte plantjes, onthoofden natuurlijk.
Dan heb je er straks twee smoking-cannabis-002.gif
QNQ201604.194.JPG
Holle stam trouwens, dat viel me op.
Hopelijk gaat die desondanks wat wortels krijgen in het flesje water.
Ahja, en dat staat ook gewoon op de vensterbank natuurlijk. Geen gedoe met lampen enzo.
Of het wat wordt weet ik niet, ik weet zelfs niet eens of het een man of vrouw is, maar daar gaat het ook niet om.
Het is voor de fun, even zien of het lukt, gewoon, omdat het kan.
Als ze beide weer op plantjes lijken, dan mik ik ze waarschijnlijk gewoon in de kliko.
Allrite, morgen mooi weer, en volgende week ook.
That's nice...zon.jpg dat wordt weer fietsen. bike.png
- To be continued -
Waarom ik het nou in de vriezer gemikt heb weet ik zelf niet eens.
Waarschijnlijk teveel schaarhasj zitten paffen tijdens het knippen, en dan raak je de weg weleens een beetje kwijt.
't Is precies dat K1, het brood en de pizza's. Oh, en de appeltaart ook trouwens. Bah, dat wordt er niet beter op.
Iedereen reageert anders op 'n wietje Johnny H..
Als ik een dagje flink door heb zitten roken zijn de effecten heel anders dan dat ik 2 dagen helemaal niks gerookt heb.
Hahaha, Nonsense, ik zag het ook man, da's een veld boompjes helaas.cry.gif
Ok, hoe staat het ervoor ..
De mini-potjes.
Daar ben ik niet zo tevreden over. Het was een leuk kort testje, met 50% succes.
Eentje kwam met de wortel boven, had geen ruimte om te keren, en heeft in dat proces het leven gelaten.
QNQ201604.186.JPG
Ik heb een dag na het zaaien ook nog een zaadje in een bekertje aarde gemikt, en die bijna tegelijkertijd boven, een paar uur later.
Na het overpotten is het het zaadje uit dat bekertje die wat groter blad heeft, en dus iets rapper ontwikkelt :
QNQ201604.187.JPG * links uit het bekertje, rechts uit het mini-potje
Ook zoiets, ik heb altijd ruzie met die moestuintjes.
Ik heb ze dit keer nog wel bespoten met H2O2 water om schimmel te voorkomen en voila, er groeit weer vanalles op die kokos.
QNQ201604.188.JPG
Ik heb de kokos er uitgeschud bij de Courgette en kijk eens aan, er stonden gewoon twee dikke kiemen onder dat laagje.
Dus die heb ik zsm overgeplant in een potje gewone grond. Hopen dat die overleven, dan gaan ze de tuin in binnenkort.
Volgens de voorspellingen begint de lente nu echt, volgende week weer boven de 15 graden en de nachttemperatuur stijgt ook snel nu.
Zo zie je maar dat die datum 15 mei niet gewoon gezeik is van een stel bejaarden. Het is de wet van de natuur.
Twee dagen geleden was het nog winter in de tuin ;
QNQ201604.191.JPG
En als je dan lekker buiten aan 't werk bent, moet je soms even schuilen omdat je zelf ook wit begint te worden animaatjes-sneeuwpop-10344.gif
QNQ201604.192.JPG
Poeheeej, alles wit
QNQ201604.189.JPG QNQ201604.190.JPG
De Big Devil stond daar met z'n bevroren kop, die zag er niet zo jofel uit, maarja, doe je niks aan eh...April roert z'n staart..ofzo
Dus ik heb er eens naar gekeken, m'n gsm gepakt om wat foto's te maken, m'n schouders opgehaald en weer naar binnen gegaan.
't was mij nog even te koud buiten, en met die hagelbuien kan je ook niet lekker doorwerken.
hgspin.gif
Ahja, Neef was erg blij met de plantjes.
Er bleef er nog eentje over, dus die had ik op de vensterbank gezet hier.
Nja, en dan zie je meteen wat zoiets doet, ze gaan strekken als een gek..
QNQ201604.193.JPG
En wat doe je met gestrekte plantjes, onthoofden natuurlijk.
Dan heb je er straks twee smoking-cannabis-002.gif
QNQ201604.194.JPG
Holle stam trouwens, dat viel me op.
Hopelijk gaat die desondanks wat wortels krijgen in het flesje water.
Ahja, en dat staat ook gewoon op de vensterbank natuurlijk. Geen gedoe met lampen enzo.
Of het wat wordt weet ik niet, ik weet zelfs niet eens of het een man of vrouw is, maar daar gaat het ook niet om.
Het is voor de fun, even zien of het lukt, gewoon, omdat het kan.
Als ze beide weer op plantjes lijken, dan mik ik ze waarschijnlijk gewoon in de kliko.
Allrite, morgen mooi weer, en volgende week ook.
That's nice...zon.jpg dat wordt weer fietsen. bike.png
- To be continued -
Comment