Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee soortjes paarse wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Twee soortjes paarse wiet

Dat paars kan nog wel komen, ze bloeien net pas een beetje.

Was de kat blij dat je weer thuiskwam ?
    simonscat.JPG< linkje
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dacht ik al QnQ dat het paars voor later is maar was er niet zeker van.
      En ja hoor een protest miauwconcert van de poes dat weg was en gans de dag aan mij blijven plakken
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Hehe wel tof zo een kat e de mijne kan ook veel plakken als ik terug thuis kom als ik een paar uren weg ben

Comment

Hallo man, het doet me deugt dat je hier terug bent! Hopelijk kan je die thuisverzorging snel weer achterwege laten !
          En heeft de kat ook bij jou geslapen als troost? Je Pa heeft je instructies goed opgevolgd zie ik Kan ik ook beroep op hem doe als ik het ff niet kan bolwerken?
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja odessy
            Je kan ook een niet paars pheno hebben,maar het kan ook nog komen.Soms als het wat kouder is dan heb je sneller een paarse gloed erop,maar het kan ook wegblijven.

Comment

Ff het eerdere berichtje lezeen odessy het kan ook zijn dat ze niet paars worden.Je hebt waarschijnlijk deze pheno niet!!!
              Maar wel een goede oogst.
              En mijn tegenslag is al omgebogen naar voorspoed.
              Kijk maar eens naar mn toppen die zijn mooi opgeknapt.
              Trouwens ben jij al wat opgeknapt?

Comment

ja hoor tuinbroek kan al weer rondstappen en zelf boodschappen doen en gezien van uw plantjes in mijn lekenogen komt het wel goed ondans al je tegenslagen

Comment

Trouwens wat voor voeding gebruik jij?Plagron of no Mercy.?Je planten staan er mooi bij.Ik zit vandaag op dag 39 v/d zichtbare bloei.En groter zullen ze niet worden,maar wel dikker.En ik denk dat bij jou ze ook niet veel meer de hoogte ingaan,maar de knotsen die gaan nou dikker worden.Jij kunt de tem wel redelijk houden zeker met 400 watt.
                  Bij mij hou ik m net op 29a 30 graden.Maar wel met actief aangezogen lucht uit de douche.Als ik jou was zou ik lekker doorgaan met reguliere planten en geen auto,s meer.
                  Nou ben ik nog naar een ding nieuwsgierig,ben je nu van de apotheek verlost.Dit is wel mogelijk,als de ene bijna klaar is dan al weer nieuwe inzaaien.
                  Dan heb je een volcontinu kweekerijtje.Dat zou je toch veel schelen in de portemonee.
                  Ik weet nog goed toen je begon,en kijk nu hoe ver je al bent gekomen,daar kunt ge fier op zijn hoor!!!!

Comment

Oddesy
                    Hoe is die nou,ik vond je zo fier klinken maar heb nog geen update gezien,hoe is je gezondheid nou.?
                    Hoop dat je plantjes goed groeien.

Comment

Even een update doen van de plantjes zijn nu aan dag 79 en ze zien er nog altijd goed uit. Blijf geluk hebben met mijn tweede kweek als beginneling, mijn vier plantjes zien er goed uit.

Enkel jammer dat ik bij de 2 soortjes nu nog altijd geen paars zie op de toppen, had speciaal die twee soortjes bestelt voor het paarse kleur. Intussen mij al zot gezocht op internet waarom ik geen paars hebt en vind de juistegsm1 014.jpg gsm1 015.jpg gsm1 020.jpg gsm1 009.jpg gsm1 016.jpg gsm1 012.jpg

In ieder geval heb geen goede hoop in dat ik nog paars ga krijgen in de toekomst met deze ronde. Dus in de volgende ronde nieuwe poging doen met twee andere soortjes en ook om die dan te kruisen, volop aan uitkijken ervoor wat ik ga kopen van zaad, dus tips erover zijn zeker welkom.

Comment

Hey Odysse,

Ziet er allemaal zeer mooi uit man

Comment

Bij seedsmaster.com zijn meerder blauwe en paarse soortjes,als er niet speciaal op paars word geselecteerd dan kunnen er veschillende pheno,s inzitten.Maar bij de betere zaden waar wel goed geselecteerd word heb je meer kans op echte paarse wiet.

Comment

Dag 80
                            Temperatuur s 'nachts rond 23 graden en overdag 26 graden
                            PH 8
                            Lamp 400 watt op 40 cm hoogte en op lichtschema 12/12
                            Water dagelijks 400 ml per plant

Zie Milkey dus vanaf nu start ik met de spoeling. Het begin te korten de dagen om te kunnen oogsten YES.
                            Blijf het enkel jammer vinden dat geen paars hebt, intussen geleerd dat het geen zekerheid is als je zulke zaden koopt dat de toppen ook paars zijn.
                            Intussen aan uitkijken voor 2 andere soortjes voor ronde drie die wel paars zullen afgeven, zien het wel wat de toekomst zal brengen of paars en blauw tuinbroek.

IMG_20140820_081807.jpg IMG_20140820_081817.jpgIMG_20140820_081823.jpg IMG_20140820_081827.jpg IMG_20140820_081909.jpg IMG_20140819_081513.jpg

http://420shop.nl/blue-berry-feminis...iff-seeds.html en http://420shop.nl/frisian-dew-dutch-passion.html

Binnen kwekers zullen nu gelukkig zijn dat de temperatuur terug normaal is in de kweekruimte en de buitenkwekers dat de weergoden eindelijk gestopt zijn met regen te geven.

Comment

Ziet er lekker uit, nu nog wat geduld en oogsten
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                              X