Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee soortjes paarse wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    20140706_065249_resized.jpg 20140706_065301_resized.jpg 20140706_065332_resized.jpg 20140706_065339_resized.jpg 20140706_065417_resized.jpg 20140706_065424_resized.jpg 20140706_070158_resized.jpg 20140706_070205_resized.jpg 20140706_070418_resized.jpg



    Ben enkel wantrouwig tegenover mijn Bleu Berry 2 daar zie ik nog altijd niets van bloei terwijl de drie andere plantjes wel al in voorbloei staan.
    Iemand een idee wat er aan kan schelen met dat plantje.
    20140707_064449_resized.jpg 20140707_064415_resized.jpg 20140707_064429_resized.jpg

    En nu een woordje van troost voor de Belgen dat de rode duivels vandaag naar huis gaan. Nederlanders hebben meer geluk mogen verder spelen, hopelijk stoten ze door.
    Groetjes aan iedereen
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

    Comment


      #47
      Re: Twee soortjes paarse wiet

      De Belgen hebben er hard voor gevochten, had het ze gegund . Succes met je groeiertjes, ziet er goed uit ! Wat voor apparaatjes steken daar precies uit je potten en heb je er goede ervaringen mee ?

      Comment


        #48
        Re: Twee soortjes paarse wiet

        Zeer tevreden over de vochtmeter dat ik gekocht hebt bij Urban werkt 100% http://www.urbangardenshop.nl/websho...nsiometer.html

        Het ander toestel is een vochtmeter/ph/lichtmeter gekocht in een tuincentrum, ben er niet tevreden van omdat volgens mij het niet de juiste waarden weergeeft. Geen aanrader schoenendoos

        En help weet er iemand raad met mijn Bleu Berry 2. De plant laten staan of weggooien. Snap er geen bal van meer met dit soortje. alles is getopt geweest op intermode 5 en zo een verschil van hoogte en bloei tussen die 2 soortjes.

        En nu volop aan regelen met de familie om de plantjes te voeden. Moet onder het mes in UZ in Gent door de ziekte en ga 2 weken niet thuis zijn. Heb nu al medelijden met mijn poes 2 weken alleen, gelukkig hebben wij familie om haar te verzoregen.

        Groetjes iedereen
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #49
          Re: Twee soortjes paarse wiet

          Succes met de ingreep ben iets te groen om iets over die plant te zeggen ben ik bang. ..

          Comment


            #50
            Re: Twee soortjes paarse wiet

            Odessy ik wens je veel sterkte voor in het ziekenhuis,en hoop dat je gezonheid wat verbeterd.
            Met je plantjes komt het wel goed.
            Gr tuinbroek.

            Comment


              #51
              Re: Twee soortjes paarse wiet

              Leuk kweekje heb je daar!
              Ik begin binnenkort met m'n eerste binnenkweekje na 3 jaar buitenkweek... Spannend! Ik wens je alvast veel beterschap en een spoedig herstel na je operatie!

              Comment


                #52
                Re: Twee soortjes paarse wiet

                Succes man en beterschap alvast!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #53
                  Re: Twee soortjes paarse wiet

                  Sterkte alvast om onder het mes te kruipen! Van u bleu berry 2, zal ne laatbloeier zijn t.o.v. u andere. Is niets mis mee, ze heeft wat meer tijd nodig.
                  .
                  Grtz.

                  Comment


                    #54
                    20140709_062404_resized_1.jpg 20140709_062346_resized_1.jpg 20140709_062418_resized_1.jpg 20140709_062431_resized_1.jpg

                    Bleu Berry 2 is eindelijk wakker gekomen en zie eindelijk de voorbloei. En nu volop uitkijken wanneer ik paarse toppen zal zien.

                    En nu beetje muziek
                    Last edited by odyssee; 12 July 2014, 06:24.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      #55
                      Re: Twee soortjes paarse wiet

                      Nou veel sterkte odessy en dat je maar snel weer bij je plantjes bent.

                      Comment


                        #56
                        20140730_095519_resized.jpg 20140730_095537_resized.jpg 20140730_095543_resized.jpg 20140730_095559_resized.jpg 20140730_095627_resized.jpg 20140730_095634_resized.jpg



                        En voor de mensen die in verlof zijn geniet ervan.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment


                          #57
                          Re: Twee soortjes paarse wiet

                          Ziet er goed uit,ben je nu niet blij dat je geen autobloeiers meer hebt?Hier ga je een lekker rokertje afhalen.Nou ik hoop op een pijnvrij herstel voor jou en dat je gauw weer op de been bent.

                          Comment


                            #58

                            Comment


                              #59
                              Re: Twee soortjes paarse wiet

                              Zeker blij dat ik femzaad gekocht hebt in plaats van AF tuinbroek. Nu al beetje rustig aan uitkijken voor de volgende ronde wat ik dan zal plaatsen van plantjes. Wil dan mijn eerste poging doen om iets te kruisen.

                              Ben blij Cookaap dat je die opmerking doet, zat mij gisteren na het plaatsen van mijn rapport al te denken zijn nu dag 61 en zie nog niets van paars op beide soortjes.

                              Weet er iemand de reden ervoor dat ik geen paars zie of moet die kleur nog later te voorschijn komen in de bloei van de plantjes?


                              20140731_073422_resized.jpg 20140731_073447_resized.jpg
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                              Comment


                                #60
                                Re: Twee soortjes paarse wiet

                                Hey Odyssee,

                                Ik ga volgend jaar eens blueberry buiten proberen kweken.
                                Mischien is dat de oorzaak dat het eventueel geen echt zonlicht krijgt.
                                Als het zo is kunnen we dat volgend jaar eens testen

                                Comment

                                Bezig...
                                X