Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

    Korting op 420shop
    hi Jd'ers,


    Na een beetje terleurstellende kweek van de contest van Escobar seeds Candy Kush, gaan we beginnen met een nieuwe ronde.
    alle planten die er eerst instonden Candy Kush is klikovoer geworden aangezien er mannen aanwezig waren. maar goed heb de nieuwe moed terug gevonden om nog een verslagje te maken en een kweekje te starten.


    na heel wat ingelezen te hebben over cropping en suppercropping heb ik besloten deze keer hiermee iets te doen. vooral omdat we nu sativa dominante plantjes hebben, hebben we dus gekozen voor suppercropping.

    voor de mensen die hier nog niets van gehoord hebben en ook niet kennen tijdens het verslag wordt alles piekfijn in beeld gebracht.
    denk zelf dat eens ik bezig ben het suppercroppen dat dit video filmpjes zullen gaan worden maar we zien het wel.

    ook zal ik maar beginnen met suppercroppen na het overschakelen naar 12/12 mss wat vroeger als er teveel hoogte verschil ontstaat.
    maar ik denk niet dat dit het geval zal zijn want zal maximum 2weken voorgroeien liefst zelf maar 1 week.




    maar goed gisterenmorgen heb ik dus 2 zaadjes van Power Plant huismerk Dutch headshop (fem) en 2 zaadjes Cheese #1 kaliman seeds (regulier)
    in een glas water gestoken. tegen de avond waren de zaadjes al opengesprongen en was er al een klein wit worteltje zichtbaar.

    nadien hebben we deze meteen in de definitieve pot gestoken (11l). en in de tent gezet met de lamp aan zodat het daar ook gezellig warm is en het boven komen wat te versnellen mss, weet niet of dit helpt maar we zien wel.

    de aarde hergebruiken we van de vorige ronde aangezien deze niet afgerond was en er wel nog wat voeding in de grond zat.
    wel hebben de potten al een halve liter water gekregen met daarin al wat bacterial van No Mercy.




    Dus we gaan de Voeding nu wel degelijk volledig proberen uittesten, van begin tot eind heb niets slecht te zeggen over de voeding daarom dat ik dus toch wel deze kweek zal gaan doen met het No Mercy pakket die we gekregen hadden voor de contest.

    DSCI0019.jpg



    Info over de zaden;

    Power Plant;
    G_power-plant-feminized-seeds-private-label-1-2.jpg

    De originele power plant is ontwikkeld eind jaren negentig en de oorsprong van deze cannabis soort is een Sativa plant uit Zuid-Afrika. De plant is nooit gekruist met andere cannabis soorten, waardoor het een zeer stabiele plantensoort is met een geweldige reputatie.
    De power plant is geschikt voor zowel binnen als buiten kweken en doet het zeer goed in het mediterrane klimaat. Er kunnen hoge THC percentage behaald worden van meer dan 15%, daarnaast zijn er opbrengsten mogelijk van 500 tot 600 gram per vierkant meter.
    De Power Plant wordt doorgaans 1 tot 1,5 meter hoog afhankelijk van de omstandigheden en heeft een bloeitijd van 8 weken. De power plant ontwikkeld vaak toppen van 30 centimeter of meer.
    Genetica: Zuid-Afrikaanse Sativa
    Indica / Sativa: Grotendeels Sativa
    Effecten: Knock out stoned en up high
    Bloei periode binnen: 8 weken
    Bloei periode buiten: Half Oktober (noordelijk halfrond)
    Opbrengst binnen: 500 tot 600 gram per m2
    Eigenschappen: Originele cannabis ras, niet gekruist, zeer stabiel.
    Zaden: 5 vrouwelijke zaden
    THC: 15% en hoger



    Cheese #1
    Kaiman_Seeds_Marleys_Cheese.jpg

    This is Kaliman Seeds's flagship baby and is the first and only cheese strain that totally does what it says on the tin, namely, that it is indistinguishable from the 1989 Exodus clone mother in both taste and effect. 100% original unhybridised Exodus clone genetics in a stable, healthy, male/female population and with up to 50% more yield than the original clone. This is the result of a spontaneous sexual reversal of an Exodus cheese clone that when used to pollinate a sister clone produced progeny genetically identical to the mother plant.


    Extra informatie

    Kaliman Seeds
    Cheese
    10 Zaden
    Voornamelijk Sativa
    Photoperiod
    Regelmatige
    High
    Med-Tall
    Binnenshuis, Broeikas, Buitenshuis
    8-11 Weeks
    October
    3rd Place 11th Canarian Cannabis Summer Cup (Copa Pro category)


    zo na al deze info en uitleg het uiteindelijke verslag

    de zaadjes in de potten
    DSCI0013.jpgDSCI0014.jpgpowerplant
    DSCI0015.jpgDSCI0016.jpgcheese #1
    DSCI0018.jpgallen samen
    DSCI0019.jpgin de tent.

    laters,
    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    #2
    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

    Heel jammer van die Candy's man..
    En heel veel succes met deze kweek
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

      Hupsakee hij is weer vertrokken! Goed bezig! Veel succes deze keer, moge de wietgoden je iets beter gezind zijn! Heel benieuwd naar je supercropping en het verslag hiervan.

      Knap Thugz!
      Woody's zen kweek!

      Comment


        #4
        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

        stoel.jpg bijzetten, zal leerzaam zijn
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

          Heb die filmpjes allemaal al gezien
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

            jawel jawel, hier zet ik me zetje neer
            deze keer dubbel veel succes gewenst maateke
            ..first time WW and still running..

            Comment


              #7
              Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

              dat gaat hier mooi worden
              veel succes ermee man!

              Comment


                #8
                Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                Ga je weer volgen uiteraard.
                Die Cheese ziet er mooi uit.
                Hoop dat je haar net zo krijg.
                En uiteraard benieuwd naar je suppercroppen.
                Succes.

                Comment


                  #9
                  Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                  Stoeltje is gezet. En gaan...

                  Comment


                    #10
                    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                    Thx mannen voor het volgen en we gaan er wat van maken deze ronde

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                      succes man hopelijk deze keer alleen vrouwkes

                      Comment


                        #12
                        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                        Deze ga ik hoe dan ook stipt volgen K wil zelf ook gaan supercroppen namelijk en na wat opzoekwerk lijkt dat erg goed te zijn voor een leuke opbrengst, daarnaast ziet het er ook erg chill uit zo'n toppenveld.
                        Misschien dat deze nog handig voor je zijn? Dan groeien die zijtakken tenminste niet zo snel weer terug.

                        Weet je zeker dat je nog wel genoeg tijd hebt om na 12/12 te beginnen met croppen? Tenminste ik neem aan dat je een groot toppenveld wil.

                        Comment


                          #13
                          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                          @cookaap; ik denk namelijk van wel aangezien ze sativa dominant zijn zullen ze nog een tijdje doorgroeien. maar het zal voornamelijk te zien hoe snel de planten op zich groeien in de vegatieve fase. gaat het snel genoeg doe ik het al tijdens de vegatieve fase.

                          suppercroppen kan je eigenlijk doen tot ten laaste 3de week bloei volgens de info die ik al gevonden heb.

                          het is idd de bedoeling om eens een topoogst binnen te halen.

                          @kil3r008; je hopen op vrouwkes maar de cheese kunnen ook mannelijk zijn zijn reguliere zaden. maar nu weet ik ook dat het kan bij de vorige ronde zou het in feite niet of toch bijna onmogelijk geweest zijn terwijl ik toch 3 mannen had.

                          thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #14
                            Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                            Jammer van de eerste poging, goed om te zien dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten en gewoon fris er opnieuw tegenaan gaat.

                            Succes!

                            Groet,
                            Roy
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment


                              #15
                              Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                              eeyz thugz ,

                              steundje hier eh .


                              zeer spijtig van je vorige ronde vond echt dat je supper lekker bezig was man !
                              maar nu hoop ik mee voor jou op en extra mooie en dikke oogst .
                              wel leuk dat super croppen kan wel zijn dat ik het ook bij enkele takjes doe , veel succes ermee !!!!
                              lekker soortjes trouwens mate .





                              groeten steundjee

                              Comment

                              Bezig...
                              X