Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    eeeyz nik welkom man !



    mercikes voor het succes , komt altijd wel van pas .
    ben zelf ook benieuwd naar de dame dus nu maar geduldig zijn en wachten .
    maar zoals onzen vriend den Bob al zei : Dont worry be happy , en vind de hele kweek periode wel leuk dus always happy .


    tot volgende week maatje en hou je goed eh ,


    Groeten Steundjee

    Comment


      #17
      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      Hay Steunerke !

      Heb je nieuwe topic opgezocht en ga eens kijken hoe deze kerel het gaat doen voor de 2e keer.
      Hippie ploft dus hierbij z'n zetel neer... wiet- grassstoel.jpg wiet smiley okeeee.gif.
      Je kan weer los gaan, tentje ingericht, lampje weer aan. Mooi werk man!
      Benieuwd wat deze soortjes gaan brengen.

      Steun maatje, ik wens je veel suc6 toe, tandje dr bij wiet smiley kat.gif...

      Hippie smiley wiet joint.gif.
      Attached Files
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          Helloha steund,
          Als je je minimum temperatuur niet onder de 24 graden brengt gaan je dames idd niet zo heel veel last van ondervinden...

          Je mag gewoon niet te hevige nacht/dag temperatuur schommelingen hebben en je plant haar metabolisme gaat sneller beginnen werken, dus ook wat meer wateren en maken dat ze genoeg zuurstof en licht kunnen opnemen
          Ik denk wel niet dat alle strains dit zo fijn vinden
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #20

            Foto's .




            De gehele Familie lekker samen onder hun lichtjes , vind dat ze door de hitte toch nog mooi gegroeid zijn en echt leuk dat ze zo korte inter nodes hebben.






            De Vannilla kush , vind ze echt mooi maar zo spijtig van die vlekjes ..
            ga er wel niet over zeuren of het me hard aan trekken er word naar gekeken en ben die hulp zeer dankbaar!







            De Pineapple Chunk 1 , deze is de kleinste van de Chunk's .
            maar vind haar en leuk plantje ook wel grappig , voor de gene die hun af vragen waarom dat blaadje geen miden vinger heeft heb hem ook al liggen zoeken .
            vind het nog wel iets hebben en zal wel niks ergs zijn de andere heeft het ook en ze gaan goed.




            De pineapple Chunk 2 , echt leuk plantje ben al benieuwd naar hun smaak
            nu niet dat ik al oogstkoorts krijg maar heb al veel mensen content geweten van de smaak er van .
            ook bij deze kleine meid zien jullie en kronkel velletje maar dat zal wel op lossen met de tijd hopelijk .






            Zo maatjes growers en blowers , dit was het over de kleine meiden deze week, hoop dat jullie het leuk vonden te volgen !
            jullie mogen zoals altijd opmerkingen geven aanmerkingen geven helpen reageren je doet maar alles is welkom .






            Steundje gaat zen kweek hoekje updaten .
            en krijgt het als vervroegd verjaard cadeau van de lieve mamsie !
            ben haar wel zeer dankbaar echt een lieve moeder , eind deze week word het besteld .



            de update is : Secret Jardin DR 120 II (120x120x200) .

            afzuiging 800kub met dimmer en temp sensor en Phat 840 kub koolstoffilter. (van kennis is 1 maal maar heel kort gebruikt) .
            10 meter Sonoconnect 160mm .

            B.A.L evsa dim 600 w - 300 w , met 3m kabel naar reflector en 2m aansluit snoer .

            Wing reflector .

            2x Philips Greenpower Son-T plus 600watt (voor groei en bloei en reserve lampje) .

            schakelkast DV-12 2 x 600 watts .

            en als optie misschien nog en Cool tube ivm de warmte .




            zo mensen dit was het weer !
            groetjes en hou jullie goed eh .








            Steundjee .
            Last edited by steundheufd; 11 June 2014, 19:07.

            Comment


              #21
              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              hee nik ,


              bedankt dat je het nog even zegt man apericeer ik zeer hard .

              de tempratuuren staan hier boven allemaal vermeld maar denk dat ik wel goed zit toch bedankt man .



              groeten Steundje

              Comment


                #22
                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                Steun
                Ik zou voor gavita gaan inplaats van bal, dan heb je meer mogelijkheden om te dimmen of te boosten.De prijs verschilt niet zoveel hoor.
                En erg lief van je moeder je mag haar wel een dikke tuut geven.
                Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  hee tuinbroek ,


                  alles is al besteld ook de cool tube ,
                  dat dimmen hoop ik dat ik goed zit maar denk niet dat ik het ga gebruiken is gewoon eens handig voor goedkoper kweekje tedraaien of als de hittegolf weer komt...
                  inderdaad ben men moeder wel heeel erg dankbaar , die heeft ze al gehad ze .
                  ivm met de probleempjes met de vanilla kush (tmv) komen er nog een paar bij maar moet wel nog beslissen welke maar dat leesje hier wel
                  bedankt voor je reactie man en hou je goed !



                  Groeten Steundje

                  Comment


                    #24
                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    Aansluiting cooltube,filter,afzuiger,stuk slang, cooltube, stuk slang de tent uit.Volgens mij.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

                    Comment


                      #25
                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      Mmm heb je er ook een Y stuk (verloop) erbij besteld?
                      Of heb je die eigenlijk niet nodig met een cooltube..

                      Lijkt me lastig om cooltube op je filter aan te sluiten wat ook niet echt nodig is
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          Hoi steundje, ziet er keurig uit ! Je gaat wel ineens
                          flink omhoog van neon naar 600w hps ben benieuwd hoe
                          je de warmte onder controle houdt en hoe de cooltube bevalt.
                          Lief hoor van mams <3 !
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #28
                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Nee die heb je niet nodig filter en buisafzuiger sfukje slang cooltube stuk slang naar buiten.
                            En dan gaat de warme lucht zo bij je lamp weggezogen worden.Steun geloof me of je moet er een extra afzuiger bij doen die alleen dat koelt.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

                            Comment


                              #29
                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              Ik zou toch met een 2 de kleine vent werken die apart de cooltube afzuigt want ik denk dat de hitte van je lamp ja ventilator niet goed doet aangezien die zichzelf koelen door lucht door te trekken, maar als deze lucht de hele tijd rond de +4o graden is denk ik dat niet all vents dit aankunnen...

                              Maarja ik heb geen ervaring met een cooltube.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                #30
                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                Als je die cooltube gaat gebruiken, kan je met een afzuiger ook de lucht door de cooltube blazen, dan heeft de afzuiger geen last van de hitte van de lamp.
                                Maar als ik jou was, had ik de cooltube achterwege gelaten omdat het licht verlies oplevert, met die setup die je nu krijgt moet je de temperatuur lijkt me wel onder controle kunnen houden, de afzuiging is ruim genoeg. Of je moet op een zolderkamertje zitten waar het snel erg warm is, maar als dat niet het geval is, lekker zonder die cooltube.

                                Ik zie dat je sonoconnect gebruikt, let wel op, in een aantal van die buizen zitten kleine gaatjes, als je die tussen je filter en afzuiger plaatst, kan het zijn dat je geurproblemen krijgt, beter kun je voor tussen je afzuiger en je filter een stukje combiconnect doen.

                                Je plantjes zien er netjes uit, met die nieuwe setup gaan ze straks als een speer!
                                Succes!

                                Comment

                                Bezig...
                                X