Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

hee stemma ,

welkom hier en men moeder is inderdaad een vrouw van goud .
    en bedankt plantjes gaan nu wel een beetje beter omdat de temp nu 27-29 blijft .
    is inderdaad een paar watts meer , maar ik hoop de tempratuur in orde te kunnen houden maar dat zien we wel .

bedankt om even tekomen kijken en hou je goed eh ,

Groeten Steundje .

Hee tuinbroek,

dat met die kleine s vent valt al weg wand zou een telawaaierige oplossing zijn.
    maar wat je dan zegt met dat er door blazen dat was wat ik bedoelde , binnen paar dagen zal het er allemaal zijn en kan Steundje er met beginnen .

bedankt om mee tedenken , hou je goed en Groetjes van Steundje .

Hee nik,

ook bedankt om mee te denken man appericeer ik ten zeerste .
    inderdaad wat je juist vermeld is de manier waarop je het niet mag doen of nauwelijks gaat ivm de in gebouwde sensor en levensduur van de afzuiging.
    maar wat wel gaat is je filter eerst daar aan je afzuiging zoals normale setups , en na de afzuiging van plaats naar buiten teblazen .
    blaas je de lucht door de cooltube en word ze gekoeld , met andere afzuiging gaat ook denk zelf dat het iets koeler is dan , maar zou wat veel geronk en trill zijn voor de buren.

toch bedankt man ,
    hou je goed daar en Groeten van Steundje .

Hee Bosrand,

heb me voor aanschaf van de cool tube heel goed laten informeren , en het eigenlijke verlies is minder dan 10% .
    en ivm dat ik van de T Neon over schakel is dat niet zo en probleem voor mij , ook ik ben voor de bredere en langere tube gegaan dus zal hopelijk wel helpen.
    je kan de tube ook dubbel zo laag hangen dan maar dat moet je wel testen zo dat de plantjes niet verbranden.
    ik woon op een appartementje waar de tempratuur bij zeer goed weer het zelfde is als buiten , dus hopelijk zal de tube genoeg cool'n .
    moest ik als nog merken dat het niet zoveel scheelt wat raar zou zijn , zou ik de normale reflector er wel in hangen .
    en op de gaatjes zal ik zeker letten , het budget is er efe door gedraaid dus bij passingen zullen moeten wachten wel bedankt voor de tip !

en zeer bedankt voor het compliment , hopelijk gaan ze inderdaad als speertjes de lucht in maar daar twijfel ik niet echt aan met de update .

hou je goed en Groeten Steundje .

14/06/14 heb ik nog 2 x master Kush van Dutchhead shop de own made spongepots gedaan , is nog geen boven maar was maar voor te melden dat deze ook deel neme aan de run !

allemaal nog fijne middag en zeer bedankt voor de hulp !

Comment

De Pineapple Chunk 2 (achteraan) ,
      is juist het zelfde getopt alleen was die node al open geklapt dus in principe al en nieuwe begonnen denk ik , weet het niet ...

en natuurlijk foto van de dames samen ,

14/06/14 heb ik ook nog 2 master Kush zaden te kiemen gelegd in de terug op gevulde spongepots , deze komen de dames vergezellen moest de vanilla ernstig ziek worden .
      momenteel nog geen kopjes boven , maar duurt wel en dagske of 5 .
      deze komen rechtstreeks in 15 l potten met zelfde mengeling zoals de anderen .

dat was het weer voor , maatjes growertjes en blowertjes bedankt voor tekijken of lezen.
      hou jullie allemaal goed en nog fijne nacht !

nu ga ik me en lekker rokertje draaien en rustig genieten .

Groeten Steundje

Comment

Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Bij het toppen had ik toch een heel stuk minder verwijderd, de plant heeft al best wat energie in die internodes gestoken.
        Ik had in ieder geval 2 internodes hoger de plant in dit geval afgesneden, misschien wel 3 internodes hoger zelfs.
        Waarom heb je er voor gekozen zoveel internodes weg te halen?

Comment

Omdat hij zo geen stilstand van de top heeft, het blad waar hij topte is een volle source (suikermakerd) die pompt nu direct alle suikers richting die reeds iets uitgegroeide zijtak, morgen is dat al stuk gegroeid, top je minder dan is het onderliggende fanblad nog niet volgroeid en vraagt zelf veel suikers, die zijtak staat dan stil tot het onderliggende fanblad een source word.
          hij heeft dat prima gedaan. normaal is minder meer, bij toppen is dat echter omgedraaid. Meer wegtoppen geeft minder stilstand.

Comment

Dankje Flintstoned.
            Maar als hij nu een paar dagen eerder getopt had en dan maar een kleine top dus echt enkel de bovenste eruit gehaald had, dan had de plant misschien even stil gestaan, maar de tijd die de plant nodig heeft gehad om de nu verwijderde internodes te laten groeien is zinloos geweest = stilstand.
            Of zit het anders?

Comment

Last edited by FlintStoned; 17 June 2014, 09:18.

Comment

Ik snap dat het gene wat je weg haalt een sink is, omdat die bladeren zo klein zijn gebruiken ze meer suikers van de plant dan ze zelf maken.
                Maar dat het je een week op gaat leveren, ten opzichte van een aantal dagen eerder toppen maar dan enkel het topje weg halen, lijkt me een beetje veel.

Zelf top ik niet meer, ik buig en knak liever, is er niet een topic waar dat verschil duidelijk te zien is?
                Het is niet dat ik je niet wil geloven, enkel lijkt het me wat onlogisch nog.

Comment

Ik kan er wel eens twee zaailingen aan offeren en dit experiment voor je doen. Al weet ik zelf de uitkomst al.

Comment

Ohh, nu je het zegt, ik heb nog wel wat hermazaad liggen, ga daar wel even een experimentje mee doen.
                    Zal er wel een topic van maken binnenkort, misschien zaai ik dan wel wat meer en neem ik het fimmen ook gelijk mee erin.
                    Dankjewel voor je uitleg!

Comment

hee flintje ,

ja bedankt en met jou uitleg komt deze steunie peuni er wel .
                      zeer bedankt man echt .
                      ook leuk om tehoren dat het goed gedaan is , met blote oog kan ik niet echt direct zien of er al ietsje is gegroeid maar zal wel zo zijn als hier boven vermeld .

hou je goed maatje en groeten van Steundje eh !

hee bosrand ,

ja sorry dat ik zelf niet direct antwoorden .
                      maar flint heeft je het al tot in de puntjes uitgelegd dus hopelijk begijp je waarom ik ze tot daar heb getopt .
                      hopelijk kijk je mee naar het vervolg , en heb je net als ik weer leerzame les gehad .

hou je goed en groeten van Steundje

Comment

Zien er mooi uit steund,die blaken van gezondheid.Meestal met die kleur op het gewas is alles goed
                        Die dames zijn tevreden.

Comment

De Vannilla Kush , ik vind dat ze mooi voor uit gegaan is deze week .
                          enkel vertoont ze veel last van de Tmv en andere vlekken ( necrotische , en een ander viruz ????)
                          heb al enkele topics doorlezen en info gekregen maar wat het precies allemaal is zou het niet weten..
                          voor de rest echt mooie kleure , de hitte last is al bijna niks meer van temerken i love my lady !

De Pineapple Chunk 1 (vooraan) .
                          heeft deze week lekker wat centimeters toegevoegd aan haar zei scheutjes .
                          vind het en mooi soortje ben al benieuwd naar wat het word in de grote tent .

De pineapple chunk 2 (achteraan).
                          is bijna just identiek het zelfde met haar zusje enkel heeft ze nog beetje zichtbaar kreukel velletje maar sleurt de dame er later wel weer uit .
                          ook haar zei vertakkingen zijn mooi beginnen shieten na het toppen im proud on my little lady .

zo maatjes growertjes en blowertjes ,
                          dit was het weer voor momenteel .
                          al zeer bedankt voor telezen/kijken , ivm de probleempjes op photobucket staan meerdere foto's alle hulp is welkom suggesties en info .

tot volgende week hou jullie goed , en Groetjes Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

eeh tuinbroek ,

bedankt man tof om te horen .
                          doe me best voor de dames en word er duidelijk voor beloond .

bedankt voor de reactie hou je goed en Groetjes Steundje

Comment

hoe kom je bij tmv?
                            ik zie echt geen teken van tmv in die vanilla,
                            en als dat zo was, was ze niet zo goed en snel hersteld, dan had het veel langer geduurd.

en om ff uit te leggen in het kort wat tmv is,
                            je plant word zwakker,zal langer nodig hebben om zich te ontwikkelen, plus je zal verlies hebben op je oogst, tegenover een tmv vrije plant.

Comment

hee stafke ,

ja flint had er met me naar gekeken en hij wist me tezeggen dat het tmv was ,meer weet ik niet ben ook maar beginnertje
                              weet enkel dat men vorig vannilla kush die ik de eerste ronde probeerde ook zo was en wel stil bleef staan .
                              als je soms tehulp wilt schieten zou heel lief zijn .
                              zelf heb ik al enkel keren bladprobleem topic doorlezen maar vind het echt niet , denk ook niet dat ik iets fout doe...

toch al dikke merci stafke!

hou je goed en Groetjes Steundje

Comment

Maakt niet uit, ik heb antwoord gekregen.
                                Ik ben benieuwd naar het vervolg, succes!

Comment

Bezig...
                                X