Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    Gaat lekker man, mooie bloei al. Kijk wel uit voor de temps in de bloeiperiode. Boven de 30 is eigenlijk teveel.
    De toppen zelf warmen namelijk zo een paar graden meer op dan de omgevingstemperatuur. Met het gevolg dat de foxtails krijgt, die zijn kut om te grinden en te knippen.
    Hier enkele foto's van foxstails: Klik Klik Klik

    Comment


      #77
      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      mooie planten man,
      al is je masterkush toch me favoriet in je tentje.

      gr staff

      Comment


        #78
        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        hee maatjes vriendinnen growers en blowers , Steundje weer ,
        weekje verder dus weer efe tijd om te lullen en fotojes te kijken gheheh .
        hoop dat jullie en fijne week hadden hier ging alles chill en lekker zonnetje !






        pineapple Chunk 1 : de pine een is echt lekker hard gegaan wat aan gedikt lekker der calyxjes laten groeien jaja t'baasje is blij met zo'n schoon wijfje !
        en omdat er in het miden zo weinig licht was heb ik maar wat gebogen , zodat alle hoofdtoppen en zei takken op zelfde hoogte zijn voor de suiker .
        vandaag hebben ze ook hun eerste sheutje green sensation gekregen 0,5ml beginnen met de helft en binnen 2weken aan de volle ml zitten .








        Pineapple Chunk 2 :
        vind wel dat deze dame wat harder begint tegaan en ja tzijn 2 mooikes bijna 2ling zusies enkel en grote en kleintje gheheh .
        ze begint wel ferm tezuipen vind ik 400ml om de dag dus gaat lekker .
        het buigen ging wel wat moeilijker bij haar ging telkes weer omhoog en wou niet knakken dus hebt niet opgegeven en blijven wringen aan dr benen en uiteindelijk had ze ze mooi gespreid ghahahah .






        Pineapple Chunk's , start WEEK 4 Bloei (zondag) .
        ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

        Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
        Bloei periode : 13/07/14 -27/08/14 tot heden



        master kush : jaja onze ferme madam ! zie ze eens pronken seg lekkere internodes mooie bladeren lekker groot ook en begint al mooie topies temaken .
        veel voeden doe ik haar niet wil ook voorzichtig zijn maar probeer toch 2x in de week wat mee tegeven en vindt ze wel lekker .
        ze spurt minder hard de lucht in maar zit al wat dichter bij de lamp op en klein 40cm dacht ik en nog niks tezien dus zit wel goed zo .
        ben wel al benieuwd hoe ze gaat ruiken binnekort en natuurlijk smaken maar eerst lekker wat kweken !





        Master kush ,start Week 3 bloei ( zaterdag) .
        Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
        Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
        Bloei periode : start 19/07/14 - 3/08/14 tot heden





        choco 1 : ja how seg ghe wat heeft die uit gestoke spurt spurt spurt spurt dacht die stiekem ghahahah echt tof dat er eentje de lucht in gaat in feite zijn ze alles 3 verschillend en vind ze allemaal wel mooi uit zien ! en op kleine 3 dagen ging ze van witte oksel haartjes naar en klein pruikje gisteren dus wel chill dat echt de moeite beloond word love my little ladies .







        choco 2 : ja het iets bossiger dametje is de deze ofcourse ! vandaag hun eerste scheutje bloei en gelijk de sugar royal gestart en hopelijk vind ze het wat maar dat betwifel ik niet ! , door iets teweinig gevoed tehebben in de groei heeft ze klein beetje geel in der groot 5 vinger blad van onder maar daar kijken we niet naar . en ja van dat bloei verhaal juist het zelfde bij haar dus tzal nog waar zijn ook zekers






        ChocoLoco 1 en 2 Start week 1 bloei(zaterdag) .
        ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
        Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
        Bloei periode : 1/8/14 - 3/8/14 tot heden .


        choco 3 : ja dit is ons klein dingetje eh gheehhe wist wel dat de 12/12 bij eentje niet optimaal ging werken maarja dat is nu zo vind ze wel het mooiste groen hebben van de drie ook het donkerste de andere zijn wat lichter denk vanwegen zo weinig groei voeding maarja toch vandaag zo koppig geweest om de kleine meid al wat bloei voeding tegeven misschien helpt haar dat en beetke we zien wel .




        ChocoLoco 3 Start week 5 groei (zaterdag) .
        ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
        Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.
        Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .





        hoop dat jullie t' wat leuk vonden en mooie plaatjes , vraagjes ofso mogen jullie altijd stellen opmerkingen mogen jullie zeker geven altijd fijn en handig !
        nog efe lekker fotoke van t'familieke samen en see you next week people !







        hou jullie goed en groetjes van Steundjeee .

        Comment


          #79
          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          Mooi Steunie, hebben lekker veel plaats die bitches

          Comment


            #80
            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            aah padre ganjax ,

            mercikes leuk om tehoren man !
            ja plaats hebben ze wel moet ze enkel goed schikken zo da elk deelke licht krijgt van de plantjes ivm de coolen tube he .
            maar tlukt wel lekker en ze doen hun best en ik ook dus cavakes .

            mercikes maat en houd u goed eh !

            Groeten Steundjee

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            hee cooki man ,

            nog bedankt he maatje voor de reactie was vergete reageren sorry .
            maar inderdaad het is tmv plant vertoont het op aantal plaatsen maar vind het niet zo erg deze vorm van tmv vindk nog wel iets moois hebben .
            en dat van de foxtails had en keertje gelezen bij iemand weet al nietmeer bij wie maar denk zelfs bij jou .
            toch nog bedankt om t'keertje tezeggen , en lijkt me inderdaad lastig knippen maar hopelijk kunnen ze de hitte wat verdragen .
            anders is het nog maar eens en les voor niet binne tekweken in de zomer !
            maatje bedankt en hou je goed eh .

            groeten Steundjee

            Comment


              #81
              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              Zeg Steun
              Wat voor enorme tent hebt gij,een 150? Dus zat ruimte man,en jammer dat je tmv hebt laatst zei nog iemand tegen mij dat ik mn handen moest wassen als ik sjag gerookt had,en nou lees ik dat bij jou.
              Je plant is nog te redden hoop ik.Is het die ene met die lange hoofdtop?Nou met zoveel soortjes ga ik ook aan de slag.
              Ik ga de volgende keer 3 soortjes zetten.Dan kan ik gefaseerd oogsten.Ik heb een 120 tent maar ik vind het wel lastig om bij de achterste te komen.Ik heb nog een oude secret jardin.Daar zit maar een ingang in en ook geen extra gat voor een cooltube.Volgend jaar ga ik ook voor een grotere.Maar net als je zegt de volle zomer is binnen kweek niet ideaal.En eerlijk gezegd vind ik buitenwiet niet zo sterk.En ik proef het altijd.Nou ja wijze les.
              We blijven maar ons best doen want al die jointjes op geven!!!!!
              Dat nooit
              He groetjes[emoji3]

              Comment


                #82
                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                hee tuinpants ,

                nee mate is een gewoone secret jardin dr120 (120x120x200) wel 3 deurtjes en 6 buis flappen maar zal wel bij alle versies zijn ofnie ?
                enja tmv ken ik al van me eerste kweek met de vannilla kush , deze kweek heefti het weer en staat wat op het terras maar doe nie veel ...
                enja nu weer bij de pineapple chunk 1 wel spijtig ... nja is inderdaad die met de grote hoofdtop de middelste niet de hele rechtse .
                maar ik doe het er wel mee elke keer me hande wasse nja zoveel mogelijk oke maar kom er ook zo min mogelijk aan tot oogst .
                ja zoveel soortjes is echt wel leuk je moet het tenslote tijdje roken eh , enigste wat ik ga proberen vermijden is de ene heel veel sativa en andere meer indica wand kijk nu naar de master kush .
                maar met in de tent komen heb ik geen probleem neem douche voor ik er in kom en dan kruip ik er in men boxer short in als er iets moet gebeuren ofso .
                en vind buiten kweek eigenlijk nog wel heel lekker maar dat hangt van persoon tot persoon af he , en inderdaad de zomer doe ik niet meer en doe ik buiten wel wat ervaring op is leuk en tis echt grote hobby nu dus heb me volle plezier er in !

                en weg gooien nooit inderdaad roken die handel !!!


                groeten man en hou je goed he .

                Comment


                  #83

                  Comment


                    #84
                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    hee flintju !


                    ghehehe uuhm ja kies maar maat .
                    vind ze eigenlijk nog wel groot .
                    wand de voorste helft is gevuld en de chocloco's kunnen nog 10cm naar achteren , en dan hebben ze nog wat plaats voor de blaren en taken enz .
                    of is de tent echt klein hahahahaha ...

                    maatje hou je goed eh !
                    en groetjes van Steundjee
                    en ohja juist vandaag is de laatste dame van steunert in de bloei gegaan !!

                    ChocoLoco 3 Start week 1 bloei (maandag) .
                    ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                    Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.afgerond ( precies 5 weken gegroeit ) .
                    Bloei periode : 04/08/14 - tot heden.

                    Comment


                      #85
                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      Ha die Steunerke !

                      Zie daar al aantrekkelijke pruikjes gaan bloeien .
                      Goed gehoor dat ze nu allen in de bloei zijn geschoten, het feest kan gaan beginnen !

                      Veel geluk maatje en ik speek je wel weer,

                      Hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        #86
                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        hee hips maat .

                        ja alles lekker in de bloei nu finaly ghehehe . vandaag weeral de chocoloco 1 moeten verplaatsen is nog maar 12cm kleiner dan de master kush schat ik .
                        de pruiken aleja mini topjes beginnen toch ook al lekker tegaan bij de pineapple's en de master kush dus steunie is content !


                        thanks voor t'geluk maat komt altijd van pas en hou je goed en spreekje .



                        groeten Steundjee

                        Comment


                          #87
                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          hee maatjes blowers growers en vriendinnekes de steunie is er weer ofcourse ,

                          lekker weekje geweest in steunies tentje !
                          mooi wat gegroeid , gezwollen , en behaarder geworru
                          , enkel door de de regen was het wel wat vochtig met up's nd downs maar ze lijken nog altijd lekker tegaan .
                          er is ook wat in gehaald in de tent namelijk de master kush door de chocoloco 1 nooit verwacht maar wel hillarisch zo'n lange dame .Pineapple Chunk 1 : ja onze dame is mooi bezig maar wat rustiger dan anders vind ik , ze is wel goed der topjes samen aan het proberen krijgen dus best wel nice om tezien deze periode .
                          wat ik wel merk is dat ik nu wat minder moet voeden wand efe niet meer opgelet dus vandaag enkel greensensation en sugar royal mee gegeven .
                          enigste kleine dingetje is dat vanonder der blaadjes wat vergelen en al wat is afgevallen maar she's still a beautifull lady
                          .




                          mooi topje , en nog wel best mooie vertoning van de TMV vind ik .





                          Pineapple Chunk 2 : ja en hier zo kijk die bossige dame eens ghehehe moest ze geen plant zijn was ze echt al weken dr benen vergeten scheren ofnie ?!
                          nou zonder telachen kvind der echt prachtig , lekker blad/bud ratio en mooi aan het samen komen lekker die pistels blijven strekken jaja ben fier op me kleine meid !
                          wat me ook valt is ... zij heeft geen tmv he ? of mis zie ik me soms denk het niet maar nja vindk raar , de ene zal er wat gevoelliger voor zijn dan de andere heee .







                          Pineapple Chunk's , start WEEK 5 Bloei (zondag) .
                          ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                          Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                          Bloei periode : 13/07/14 -10/08/14 tot heden



                          Master kush : ja hier is de pronkster van de tent ! kijk eens aan pff mooi verdikt vind ik persoonlijk alle topjes niet enkel de hoofdtop , maar had al zooveel foto's dacht straks worden jullie nog gek .
                          maar een man zie graag alle kante van en dame eh !
                          vandaag ook der eerste keer green sensation denk dat nu wel echt het ideaal moment zal zijn aan gezien ze zo verdikken , heb ook literke pk 13/14 besteld voor binnen kort tegebruikn , voor het effect keertje tezien . en hopelijk nog wa teverdikken aja
                          .





                          duimpi omhoog voor de master lady
                          !


                          Master kush ,start Week bloei ( zaterdag) .
                          Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                          Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
                          Bloei periode : start 19/07/14 - 10/08/14 tot heden




                          ChocoLoco 1 : uuuhm effe grappig .. was vorig weekend naar hips en zag het al gebeuren . spurt..spurt..spurt. (ik wil de grootste zijn!!!!!) , spurt ... spurt... JUPLAA .
                          echt nice op 7 dagen schat ik een 20cm gegroeid mooi de master kush in gehaald dus vind ik vet om tezien . heb zelfs de chunks ook al op n verhoogje moeten plaatsen . hopelijk groeit ze nie hene de lamp .
                          de pruikjes zijn ook al lekker aant komen wel heel dunne takjes maar mooie dame wat n lange beene seg fieeufieeeuuw , laat ze maar doen grow up my lil lady steunie loves you !






                          effe voor de irronie foto gemaakt met de master kush ernaast gheheheh .



                          ChocoLoco 2 : deze dame is raar genoeg wat achter gebleven de laatste weken ik het groeien , qua bloei zit ze op het zelfde net zoals de eve grote zus lekker bossig ,
                          vind het langs ne kant leuk om wat verschillends tehebben maar rot van de zaadbank maarja niks aan tedoen nog wel blij van mooie dame en ze doet der werk dus enjoy the growing



                          [URL=http://s1268.photobucket.com/user/steundheufd/media/DSC00305_zps3fb57aed.jpg.html][/URL


                          ChocoLoco 1 en 2 Start week 2 bloei(zaterdag) .
                          ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                          Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
                          Bloei periode : 1/8/14 - 10/8/14 tot heden .





                          ChocoLoco 3 : en ja dan ons laat komertje , maar eigenlijk nog weing van temerken is al bijna even ver als de loco 2 .
                          vind der zelfs beetje mooier en ze verdelen de kwaaltjes wat maarja dat hoort erbij vind ik .
                          mooi plantje maarja der groote zus kan ze nie evenaren vind ik maar toch blijven wonders der natuur en heilzaam kruid voor sommige snap nie da het verbode kan zijn
                          .






                          ChocoLoco 3 Start week 2 bloei (maandag) .
                          ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                          Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.afgerond ( precies 5 weken gegroeit ) .
                          Bloei periode : 04/08/14 - 10/08/14 tot heden.





                          zo dat was het van uitleg maatjes nu nog enkele groeps foto's om het aftesluiten , hopelijk niet verveeld en veel kijk genot gehad en tot volgende week growers blowers maatjes en vriendinne .








                          hou jullie goe en de groetjes van de steunie














                          Last edited by steundheufd; 10 August 2014, 18:56.

                          Comment


                            #88
                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Gaat lekker hier.
                            Mooie plantjes steund.

                            Gr Goudju

                            Comment


                              #89
                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              Heerlijke planten idd

                              Comment


                                #90
                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                hee goud ,


                                bedankt maat is echt fijn om tehoren van jou !
                                ja probeer de dames tegeven wat ze vragen enzoveel mogelijk tekijken en doen maar het meeste doen ze zelf he ghhehe .


                                hou je goed maat , en groetjes van Steundjee

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                gheheh thanks abbu altijd fijn om tehoren

                                Comment

                                Bezig...
                                X