Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Uw dames staan er mooi bij mate,
    Mooie groene kleur ook keep up the good work!!!

Dat zullen beste toppen worden.

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

hee thugz bedankt man !
      ja tword wa opletten me voeden nu denk ik en mercikes zal ik zeker doen man !
      en hopelijk wel dan wordet smullen geblazen .

hou je goed eh ,
      groeten steundjee

Comment

Hoi steun
        Zijn die lange planten mst golfbal achtige toppen zijn die teveel gestrekt?
        Wel lekker veel verschillende soortjes,dat begint wel een trent te worden en doe er zelf ook lekker aan mee.De volgende run ga ik ook es voor meer verschillende soortjes.
        Ziet er allemaal erg lekker uit.
        Dat ze dik en vet mogen worden.

Comment

Awel mn maatke Steuntke ! Wat schrijf je dat weer mooi op papier...vol passie en levenslust ghehe.
          Staat allemaal strak in het gareel die groene rakkertjes. Choco haalt de Kush in ...

Spreek je laters weer ennuh...testen die PKtjes eh als die tijd er is ...

Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hee tuinbroek ,

uhm ja dat zou best kunnen . de eerste week onder de hps heb ik de lamp een dike 8 dagen op zelfde hoogte late hangen en waarschijnlijk daar door .
            ja vind het kweeken van 3 verschillende net nie teveel maar meer zou ik toch niet doen ivm de hoogte , water giften en verschillende datum qua bloei start .
            maar ik doe het eigenlijk voor achteraf wil niet de zelfde wiet roken vindk nie zo lekker dus nu komt steunie binne kort lange tijd toe .
            en bedankt maat kgeef ze de liefde en zorg die ze nodig hebben !!

hou je goed he tuinpantski

heee hips maat !

ghehe jaa alles voor de dames eh , en dacht leest ook wat toffer voor jullie .
            maar echt heb me plezier vol ik en genietr van me volle teuge !
            ja lekkere linie eh vooraan bushie en achteraan de lichter groene meer sativa linie .
            is nog maar het begin van de bloei bij de choco's dus word nog efe kijken of ze lekker dik worden of niet zo maar heb er en goe gevoel bij .
            en ja leek wel een racende wiet plant ofso op en weekje 20cm hillarisch vind ik .
            maatje bedankt voor je reactie en zal het zeker testen binnenkort !

hou je goed eh vriend

groeten Steundjee

Comment

klein updatje van onze groene dames ,

eer gisteren of gisteren da weetk niemeer snorry .
              heeft steunie uiteindelijk door het toch al redelijk groot hoogteverschil de chocoloco 1 , der nek moeten breken....
              nu geen zorgen haar heufd hangt er nog aan ze !
              dacht van doe het nu maar wand t'gaat toch moeten gebeuren en wou geen burnin top aleja toch nie alst nie in een vloeike zit .

foto's heb ik nog niet maar zondag is het foto/update/zeverdag dus nog ff geduld voor de foto's ..... ... ghehehe

Groetjes steundjeee

Comment

K zie je plantjes nu pas (was op vakantie) en ze zien er goed uit man! Vooral de bossige chunks zijn prachtig.
                die choco loco 1 is wel erg bizar aan het strekken, maar even goed in toom houden dmv knakken enzo.

Comment

hee cooki maat ,

ja hopelijk was het plezant en hebt ge u daar goe gehad eh !
                  bedankt makker tof om tehoren .
                  de chunks zijn inderdaad lekker bosjes , maar zijn heel wat blad aan het verliezen/verloren van onder lijkt wel beetje opgeschoren beentjes
                  en ook der worden al heel wat haren bruin dus vrees dat zijn qua gewicht niet veel zullen zijn spijtig wand dacht echt dat ze hard gingen dikken maar blijkbaar nie .
                  maar kgeef nie op ze zondag krijgen ze weer voeding heb nu weekje zonder gedaan dus dan zien we wel weer any way komt wel in orde

makker hou u goe eh !

Groetuu Steundjee

Comment

Mooi mooi, hoop dat mijn ananasjes net zo mooi worden ^^

Comment

Lekker bezig steunyy !! begint mooi vol te raken..

Ga zo door heh
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

Comment

hee maatjes & vriendinnekes , weer weekske verder dus weer wa gebrabbel en plaatjes van de groene dames !
                        deze week was't lekker fris en spijtig genoeg is de zomer op zen einde maar ik wens toch wat meer zon aan alle buite kwekers en voor ons wand en zonneke is alt tof he .
                        deze week ging het bij sommige dames beter dan de ene maar alles oke .
                        enjoy the pictures

pineapple chunk's : de chunks zijn deze week redelijk vorm aan het beginnen vertonen maar ook meer bruine haartjes , nu ja het kan niet altijd mee zitten maar ligt vast aan het soortje .
                        omdat ze niet echt extreem aandikte maar er nu toch met beginnen heb ik vandaag 1,7ml pk13/14 op 2l gemengt met wat sugar royal erbij en elks 330ml gegeven . hopelijk dikken ze nog wat aan wand zoals het er nu uit ziet worden de chunk's niet echt de opbrengsters wel mooie plantjes maar we zien wel weer
                        .

chunk 1 :

chunk 2 :

Pineapple Chunk's , start WEEK 6 Bloei (zondag) .
                        ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                        Bloei periode : 13/07/14 -17/08/14 tot heden

Master kush : ja dit is de pronkster van t hokje eh ! ghehehe heb ze al moeten steunen ze ging steeds hangen door haar heufdtop . ze is echt lekker aan het aan dikken en echt mooi begroeide plant aant worden
                        pff ja wat kan ik nog zeggen ... foto's zegge genoeg toch ?

Master kush ,start Week bloei 5 ( zaterdag) .
                        Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                        Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
                        Bloei periode : start 19/07/14 - 17/08/14 tot heden

ChocoLoco 1 en 2 : deze dames zijn lekker bezig voort begin van de bloei niet extreem maar ben tevreden . verder heb ik de 1ste van onder enkele takjes gesnoeid zie je wel op foto , en heb ook tnekje efe moete breken van de 1ste ... sorry voor de mishandeling maja wat moetje als ze groeit en ze moe bloeie ? toch efe kort handig zijn he . maar in feite ze is er blij mee miss knakie en lil loco ghehhe sorry mensen ben beetke steundjes .

ChocoLoco 1 en 2 Start week 2 bloei(zaterdag) .
                        ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                        Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
                        Bloei periode : 1/8/14 - 10/8/14 tot heden .

ChocoLoco 3 : deze is in feite nog beter bezig dan der eve groote zusje choco 2 en heb ik dus ook klein beetje gesnoeid van onder die blaadjes/takjes kregen toch amper licht en vroegen ook energie dusja , verder lekker bezig vind ik laat ze maar bloeie

ChocoLoco 3 Start week 3 bloei (maandag) .
                        ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                        Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.afgerond ( precies 5 weken gegroeit ) .
                        Bloei periode : 04/08/14 - 17/08/14 tot heden.

hopelijk niet verveeld tijdens het lezen en kijken .
                        voor de rest iedereen nog tof weekse gewenst en hou jullie goed eh !

Groetjes Steundjeee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hee bobje ,

ja tzijn leuke plantjes maar denk dat het maar verkoop praat is die ananas smaak zal waarschijnlijk wel fruitig zijn .
                        maar we zullen het binnen kort weten !

hou je goed he man .

heee shiefke makker ,

mercikes ! ja tbegint echt wel vol tegeraken vind ik enkel achter rij heeft nog plaats maar ze staan perfect voor de belichting dus hopelijk moetk nieveel meer verplaatse .
                        en zal me best blijve doen maat !

hou je goed eh shiefmans .

Groetjes Steundjee

Comment

Nice steundju ziet er lekker uit.

Gr Goud

Comment

hee goud ,

bedankt man !
                            ja zijn wel mooie dames vind ik , als zegk het zelf .

hou je goed he maat , Groeten Steundjee

Comment

goed bezig.

doe zo verder mate.

thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

hee thugz ,

bedankt mate zijn lekker hun gangetje aan het gaan dus komt wel in de orde
                                bedankt voor toch nog tezeggen altijd tof om tehoren he .

hou je goed , groetjes Steundjee

Comment

Bezig...
                                X