Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    m2c.gif

    Comment


      #47
      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      Mmm nu kan het zijn dat ik naar het verkeerde kijk.. maar kan dat ook niet gewoon schade door hitte zijn?
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #48
        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        hee flint ,


        heb zo juist nog enkele uren gezocht en met wat je op de chat zei klopte het plaatje helemaal!
        tmv is zeker nog aanwezig maar ik zou ze al goed moeten fotograferen de bladeren voor het duidelijk en wel te zien .
        de meeldauw is wel uit gesteld was enkel het verdord blad dat ik moet laten hangen tot alle energerie er uit is en afsterft .
        bedankt voor zoveel te hulp te staan , bij verandering enz hou ik je wel op de hoogte ook als ik er meer over teweten kom ofso .


        groetjes en hou je goed eh man , nog maals bedankt .


        Steundje

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        hee schim ,

        ja die rimpeltjes en verkrulling van het blad, kan inderdaad door de hitte komen met die warme dagen van en paar weken terug/
        en zal ook wel zo zijn bedankt voor tehelpen mate appercieer ik echt !
        welkom ook bij steuny's hoekje zet je maar gezellig neer kom af en toe eens piepen ofso word hier nog gezellige boel .



        hou je goed en Groetes van Steundje .

        Comment


          #49
          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          Ik vind het wel erg mooie kropjes Steun , dat blad komt ook buiten voor.
          Geef ze wat tijd, de nieuwe scheutjes zien er al beter uit .
          Doe moeders een extra knuffel voor alle goede zorgen !

          Laters maatje,

          Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #50
            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            hee hips maateke ,

            ghehehe mercikes .
            heb het probleem van de vergeling en misschien wel andere probleempjes gevonden...
            door dat ik altijd eerst men pH corrigeerde en dan pas voeding toevoegde bij het water , kreeg ik een ph van 5,1-5,5 ....
            nu ja hopelijk lost het nog redelijk op .
            en zal de mams een extra knuffel geven + eentje van jou eh !


            bedankt voor de reactie maatje , hou je goed !

            en Groetjes van Steuneke

            Comment


              #51
              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              hee maatjes , growertjes en blowertjes .

              t'begin van en nieuw weekje voor de dames betekend 'update' .




              uumh ja deze week is er best wel wat veranderd in het kweek hoekje van Steundje .
              4 dagen geleden heb ik de water gift van de dames eens anders klaar gemaakt , en eigenlijk zo ontdekt dat ik het al de hele tijd fout deed
              .
              door dat ik altijd eerst men pH corrigeerde en dan pas voeding toevoegde bij het water , kreeg ik een ph van 5,1-5,5 ....
              heb nu al enkele water beurten met ph 6,6 a 6,5 gegeven en hopelijk word het medium terug een beetje beter .

              elke beginner maakt foutjes eh
              .


              de beide Pineapple Chunk's begonnen een vergeelt blad te vertonnen , denk dat het komt omdat de ph telaag lag en ze zo geen tot nauwelijks voeding op konden nemen.
              de Vanilla Kush is gisteren naar het terrasje verhuisd omdat de necrose enz echt wel hard werd dus die kunnen jullie in het buiten topic opvolgen .



              de Pineapple chunk 1 , is het hardste voor uit gegaan vind ik en staat er ook het friste bij .

              denk dat ze door zo lage ph gekregen tehebben en de voeding niet goed opgeslurpt tehebben , wat zuurstof tekort kwamen maar verbeterd wel weer .








              de Pineapple Chunk 2 , gaat en beetje trager maar zal er misschien een beetje meer last van gehad hebben , al bij al ik vind het mooie dames .






              Groei :start week 5

              Ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .
              Groei periode : start 28/05/14 - tot heden.
              Lichten op 12/12 : vanaf in groter hokje
              Bloei periode : ......

              Temp/Lv deze week vorige week is er ook 1 Master Kush zaadje boven gekomen op 17/06/14 en heeft 5 dagen in spongepot in de ontkiem bak gewoont.
              en is nu dus in begin week 2 groei .

              Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
              Groei periode : start 17/06/14 - tot heden.









              zoals jullie zien was het een minder goed weekje ,maar ja uit elke fout leer je !
              ook de nieuwe update word pas helemaal opgesteld wanneer ik een softbox en variac heb besteld en in bezit heb .
              hoogstwaarschijnlijk is dat binnen een dikke week wel in orde en dan kan het zijn dat er nog enkele zaden bij komen voor een mooie oogst te hebben .



              zo mede growertjes en blowertjes alemaal nog fijne middag en veel lees/kijk plezier .


              Groetjes Steundje
              Last edited by steundheufd; 25 June 2014, 14:45.

              Comment


                #52
                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                Hee Steunkie !

                Zo wordt je alleen maar wijzer man, mooi.
                Wat hebben die PC's toch een mooie bladstructuur, moet je die nerven eens zien !
                Worden al echte struikjes.

                Ga zo even kijken op je buitentopic, veel plezier met kweken maar weer makker,

                Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #53
                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  hee maatjen .



                  das waar kan er alleen maar uit leren , achja dat had ik nu wel moeten weten maar we mogen al en keertje lachen eh .
                  ja de foto's neem ik met gsmpje en heeft 12,5 megapixels en dan verscherp ik die gewoon en dan is de waas eraf zoals op die ene foto er nog wel is .
                  ja deze week zijn ze ook echt lekker gegroeid hoogst waarschijnlijk omdat het medium terug wat oke is dus dat is wel nice .
                  en bedankt maatje leuk tehoren ja je neust maar rond vriend en het plezier zal ik blijven hebben .
                  ga enkel wat minder online zijn wand steuny heeft werk .
                  maar ik ga eens kijken op je topicje se vorige keer wel gekeken maar niks gezegt sorry maatje .



                  hou je goed en de groetjes eh

                  steunie

                  Comment


                    #54
                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    aha steueneke
                    begint wel op mijn franse dames te lijken
                    gaat goed, heb hier geen twijfels aan
                    keep going!!
                    ..first time WW and still running..

                    Comment


                      #55
                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      hee maatjes steundje is er weer !


                      heb deze week niet echt tijd gehad voor de updaten wand heb eindelijk terug werk gevonden dus kan ik minder bij de dames zijn .
                      maar dat betekend zeker niet minder goed verzorgen , beter zelfs
                      !!
                      deze middag is de rest van de update aan gekomen en geinstalleerd .
















                      deze week heb ik het medium terug wat beter proberen krijgen , weet niet of het al volledig aan het lukken is ik gok nog een 2 a 3 weken tegen dat het terug op gewenste pH 6,4 is .
                      de dames drinken wel stevig maar de ene al meer dan de andere denk dat het verschil wel ruim 10 cl is , de voorste (pineapple Chunk 1 ) is de zuip sheut . de 2de laat ook nog wat meer geel blad zien maarja dat krijgen we er wel uit heb er vertrouwen in
                      ...
                      en raar maar waar ! de Master Kush is echt lekker gegaan deze week wel soms 2 a 3 keer beetje per beetje water moeten geven ivm het kleine bekertje maar daar is deze namiddag ook iets aan gedaan .
                      beniewd hoe ze nu verder gaat groeie in dat grote potje .
                      en onder de exotische zon
                      .

                      zo maatjes dit was het qua uitleg voor komende week , en ben al nieuw schierig naar hoe de dames er binnen enkele dagen uit zien !

                      Master kush WEEK 3

                      Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                      Groei periode : start 17/06/14 - 05/07/14 tot heden.
                      lichten op 12/12 : morgen !
                      Bloei periode : ......




                      Pineapple Chunk's ,WEEK 6 .
                      ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                      Groei periode : start 28/05/14 - 05/07/14 tot heden.
                      Lichten op 12/12 : morgen !
                      Bloei periode : ......

                      Temp/Lv deze week








                      zo maatjes growers en blowers , dit was het weer tot volgende keer en Groetjes Steundje













                      Last edited by steundheufd; 4 July 2014, 23:48.

                      Comment


                        #56
                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        Ziet er mooi uit daar.
                        Doe zo verder.

                        Grtz
                        Thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #57
                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          Lekkuhr steund, mooie ruimte tent man.
                          Ik ben best benieuwd naar die chocoloco's!

                          En wat er nu in je tent staat moet je iets minder water geven. De blaadjes gaan wat bol en krom staan. Dat is een teken van te veel water.
                          Iets in je watergift minderen en misschien worden ze wel weer wat rechter de blaadjes. Meestal als ze echt teveel water hebben gehad dan trekken de oude bladeren ook niet meer recht.
                          Dus je zult naar de nieuwe nodes moeten kijken of je het goed gedaan hebt

                          Comment


                            #58
                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            hee alfke ,
                            ja mercikes maatje en tzijn inderdaad lil bushies .
                            kzal zeker men best blijve doen maat thanks!

                            hou u goed eh !






                            hee thugz ,

                            bedankt man zal zeker zo verder doen maatje !
                            hou je goed eh !






                            hee cooki man ,

                            bedankt maatje leuk om tehoren .
                            en ja dat water bedankt om te bevestigen vriend !
                            dacht het zelf ook al , maar doe me best voor de babes is door die kut smart pots en die hitte maar probeer je juiste drankpauze tevinde voor de dames .
                            naar de choco's ben ik ook echt benieuwd vandaag zijn er 2 boven gekomen en in de namiddag onder de lekkere lichtjes .
                            nogs bedankt om er op te letten eh maat !

                            hou je goed

                            Groeten Steundje

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            vandaag zijn er twee Chocoloco's in de ronde lage 15 L pot gezet in ecostyl groenten grond met 1 L perliet er door gemengt .
                            heb de schoentjes in gewaterd met 350 ml water met enzyme en roots erbij .
                            verder heb ik vandaag de uitlaat verlengt naar de hal en aan plafond bevestigt met haken en pluggen .

                            de lampjes zijn vandaag ook op 12/12 gegaan dus de nieuwelingen worden vanaf start zo groot gebracht benieuwd wat het gaat doen .
                            ze krijgen nu 1 weekje enkel water met roots & enzymen pH 6,4 .


                            ChocoLoco 1 & 2 : Start week 1 .

                            ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                            Groei pericode : 05/07/14 - ??/??/?? .
                            Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .








                            zo maatjes goeie avond nog he .



                            Groeten Steundjee

                            Comment


                              #59
                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              Waarvoor mogen de enzyme toevoeging voor dienen?
                              Volgensmij zit er nog weinig wortel in de pot.
                              Is het wel nodig om het substraat te spoelen nu?
                              Of mis ik iets over het hoofd

                              En leuk zo'n donkere kamer :p
                              Buiten dat het er leuk uit ziet en goed voor spacen vertoeft.... word je er niet een beetje depri van?
                              Dat was uiteindelijk de uitwerking bij mij tenminste
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                #60
                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                hee schim ,

                                daar heb je wel een punt maar het staat op het schema dus denk dat het wel goed zit maar ga dan paar keer in de week enzyme mee geven .
                                ja chille kamer man en nee joh tot 21 uur is het hier mooi licht en dan gaat het sfeer licht aan .

                                hou je goed eh man en groetjes Steundjee

                                Comment

                                Bezig...
                                X