Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    siesa se ,
    vandaag 3 de Chocoloco in potje 15 L met de zelfde aarde .
    enkel heb ik hydro korrels gebruikt , gespoeld met water van ph 6,4.
    heb hier van en maat bekkertje van 1 l in de pot gedaan en ge mengt op de bodem heb ik ook nog wat korrels extra gelegd voor verluchting .

    Chocoloco 3 :
    ontkiem periode : 01/07/14 - 06/0715 afgerond .
    groei periode : 06/07/14 - ??/??/?? .
    bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .




    heb geen foto'je genomen maar binne enkelel dagen krijgen jullie alles nog keertje tezien .



    Groeten Steundjee .

    Comment


      #62
      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      Ik volg je topic even mee! Ik heb vorig jaar 3 pineapple chunks in de tuin gezet, het zijn echte 'kerstbomen' geworden en ik had een behoorlijk mooie oogst ook!

      Comment


        #63
        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        Mooie ruimte steun, en gave bril, heb die ook wel eens tegengekomen online...

        Ben wel benieuwd hoe die je bevalt want het lijkt me erg handig als je niet op tijd bij je dames geraakt, dus voor je lamp brand

        Ik had wel graag geweten hoe het kleur verschil nu in elkaar zit is het echt alsof je hpi opstaat ipv je hps?

        Comment


          #64
          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          hee angie ,

          ooh nice en bedankt ja je springt hier maar binnen .
          om de week doe ik en updatje dus je ziet wel wat verschijnen in je notificaties !

          hou je goe !


          hee smowkie ,

          thanks man !
          ja die bril is echt een aan rader heb nog al veel last van fel licht en met die bril kan ik enkele seconden naar de draad in de lamp kijken zelfs.
          ik vind dat je het kan vergelijken met het zicht op 75watt Tneon groei lampe .
          echt wel aanradertje voor de oogjes en zeker voor alle tekorten en over watering en idd verbrandingen tezien .

          hou je goed mate !

          Groeten Steundjee

          Comment


            #65
            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            hee maatjes growers en blowers , Steundje weer .

            .
            al mooie zei scheutjes ook jaja het verschil tussen die Tneon's en de Hps is onmenselijk groot vind ik .
            ook lekker gezond kleurtje voor zo en jong plantje ja dat ze mag groeie in volle vreugde wand wat je geeft is wat je krijgt !

            Master kush WEEK 4

            Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
            Groei periode : start 17/06/14 - 11/07/14 tot heden.
            Bloei periode : ......




            Pineapple chunk 1 : ja seg wa is me da
            , die is omhoog gevlogen spijtig genoeg nog geen lengtes bij gehouden maar je ziet het wel deze dame voelt zich goed !
            ook haar over waterings probs zijn wat aan het oplossen jaja ben echt blij met men nieuw tentje ghehe .


            Pineapple Chunk 2 : onze andere chunky , ook mooi bushy geworden minder gestrekt maar ook niet zooo lekker voor uit gegaan nu ja wat niet is kan nog komen ik blijf haar aan moedigen go baby go
            !


            Pineapple Chunk's ,WEEK 7 .
            ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

            Groei periode : start 28/05/14 - 11/07/14 tot heden.
            Bloei periode : ......



            ja over de kleintjes kan ik nog niet zooveel kwijd , enkel dat de 2de het beste bezig is en de 3de en half heufdje heeft
            ...
            weet niet of dat nog en hele ofso word maar we laten haar er effe bij niemand word uit gesloten !



            ChocoLoco 1 , 2 en 3 Start week 2 .

            ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
            Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 11/07/14.
            Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .



            zo maatjes en vriendinnekes dit was het weer voor deze week hopelijk niet verveeld tijdens het kijken/lezen en nog goeien avond middag nacht of morguu



            laters Steundjee


            Comment


              #66
              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              Staat er allemaal netjes bij Steundje !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #67
                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                Staat er allemaal netjes bij hoor steund. Ik zou zeggen doe zo verder en knallen maar.

                Thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #68
                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  hee stemma ,
                  ja met het werk en in het weekend wat druk tehebben was ik niet meer komen kijken op't forum .
                  maar mercikes plantjes gaan lekker nu me die nieuwe setup .

                  hou je goed eh stemmake !



                  heee Thugz ,
                  thx mate ! ja ik zal zeker zo verder blijven doen blij dat alles terug zo lekker verloopt ook dat nieuwe tentje bevalt steundje echt wel .




                  en zondag is de bloei gestart bij de Pineapple Chunks's , en heb ik de eerste beurt sugar royal mee gegeven deze krijgen ze dus elke zondag .

                  Pineapple Chunk's ,WEEK 1 Bloei .
                  ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                  Groei periode : start 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                  Bloei periode : start 13/07/14 - tot heden


                  heb nog geen foto's maar die zullen vrijdag wel tebekijken zijn , allemaal nog fijne avond of middag of morge of nacht



                  Groetjes steundjee

                  Comment


                    #69
                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    Hey Steunke !
                    Sjonge, die Pineapple Chunk's zijn al weer een stuk de hoogte ingegaan... yeah .
                    Master Kush mooie foto van bovenaf, en ik zie weer 3 baby's in opkomst, nice.
                    Geen zorgen over die Chocobaby 3, er zullen nog vele bladeren volgen, haha!

                    Veel geluk vrind,

                    Hippie .
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        hee growers blowers maatjes en vriendinnen , Steundje weer met terug wat gezwets en gezwier .

                        deze week was zweten eh jonges jaja maar da nemen we erbij bij deze zomer maanden + voor buiten is dat mooi meegenomen eh !
                        vandaag heb ik ook behandelingetje gedaan voor de varenrouwmug , deze week haden zich er al en paar laten zien en had ik efe in de hoeken van het tentje vapona gesprayt, maar duidelijk niks uit gehaald dus hopelijk de behandeling nu wel . mag 3 x behandelen gieten en sproeien dus als eht nog nodig is komt er een interval binnen 10 dagen.
                        voor de rest was eht deze week gewoon warm
                        !

                        .
                        de chunk nummer 2 maakt al mooie pistels aan me like the babe's !

                        chunk 1 -




                        chunk 2 -


                        Pineapple Chunk's , morgen start WEEK 2 Bloei (zondag) .
                        ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                        Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                        Bloei periode : 13/07/14 -19/07/14 tot heden



                        .





                        Master kush ,start Week 1 bloei ( zaterdag) .
                        Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                        Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
                        Bloei periode : start 19/07/14 - tot heden



                        ChocoLoco's : de choco met halve blaadje is lekker gegroeid en fixed ! de helemaal rechtse is het mooist voor uit gegaan maar veel kan ik nog niet zeggen over de kleine meisjes vind ze wel er mooi uit zien en toffe kantjes aan de blaadjes . hopelijk zijn die vliegjes nu snel weg en kunnen ze groeien en bloeie zonder last in de kast .





                        ChocoLoco 1 , 2 en 3 Start week 3 groei (zaterdag .
                        ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                        Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 11/07/14.
                        Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .



                        voila ze maatjes dat was het alweer hopelijk vonden jullie het lezen en plaatjes kijken leuk op deze zwoele avond
                        , nog efe de hele familie samen ofcourse !



                        allemaal nog lekker avond nachtje of middag/morgentjen en de Groetkes van Steundje .




                        Comment


                          #72
                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          Staan er goed bij hoor Steund, ik vind die pineapple chunk hele mooie plantjes
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment


                            #73
                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Hoe komt er eigenlijk verse lucht in je tentje, of heb je de rits altijd open staan ?
                            Omdat ik alle 'raampjes' en doorvoergaten dicht zie zitten.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #74
                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              dat gaat nogal wat worden vermoed ik
                              keep it!! maateke
                              ..first time WW and still running..

                              Comment


                                #75
                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                hee maatjes , vriendinnen en growertjes & blowertjes ! steundje weer met plaatjes en gezwetst en gezwans .

                                de laatste dagen en weken heeft steundje het wat drukker gehad met werken enz .
                                dez week ook Bbq'tje aangeschaft dus lekker genoten op het terrasje van jointje,borrelke en smakkelijk steaksken
                                !
                                tis der weer veur eh mannen en vroukes , hopelijk hebt ge jullie ook allemaal goe gehad me die warmte en afgekoeld op en terraske of en ander gezellig plekske .
                                deze week wordt het volges de weerman wat minder dus voor de gene die verfissing vroegen it's commin

                                maar ale nu eens beginnen over de lovely ladies en veel kijk & lees plezier he , ENJOY
                                !!



                                ,
                                op de foto van boven af is dat goed tezien en voor de geintreseerde volgende week zal ik er paar close up's bij doen . foto's zijn ook al 2dagen oud en je zou schrikken als je zag wat ze deden op die 48 uur .
                                vandaag hebben de chunk's ook hun laatste beurt power roots gekregen ( 1ml / L ) en het wekelijkse sugar royal ( 2ml / L ) en met de nodige terra Bloom voor het gewenste ec tebereiken 1,7 ec , ( 4,6ml / L ) .
                                het enigste kleine probleempje dat de dame heeft is wat over bewatering door de smartpots dus hoop dat dit in orde komt binnen enkele tijd . umh ja waarom ik denk dat het overbewattering is door de vergeeling en omdat er langs onder enkele blaadjes en het grote van blad beetje bruin werd en afviel .
                                die vergeeling zal hoogst waarschijnlijk wel een stikstof probleempje zijn weet ik niet ik gok maar en beetje hulp is altijd welkom
                                ,
                                buiten dat kleine dingetje zou ik zeggen de dame staat er mooi bij doet haar job en nu maar wachten wand steunie krijgt er al zin in om der teroken ghehehehe .








                                Pineapple Chunk 2 : en dan de kleine zus
                                . die doet ook flink haar werk vind ze der echt mooi bij staan net als de ander ook kleine dingetjes en het zelfde . maar mooi bushie en ook en mini mutatie ,
                                vind dat nog wel eens mooi ben zelf ook speciaal gevalleke dus alles is hier welkom maar she is a beauty !
                                veel voeden doe ik ze nu eigenlijk niet meer door de warmte weet niet of die vergeeling daar van komt maar doe toch maar voorzichtig met die vloeibaar dingetjes .
                                volgende week beginnen we ook meet wat greensensation en hopelijk vinden de dames het leuk eh
                                .




                                Pineapple Chunk's , start WEEK 3 Bloei (zondag) .
                                ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                                Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                                Bloei periode : 13/07/14 -27/07/14 tot heden


                                Master kush : ja deze dame spurt en spurt en spurt gewoon iedereen en alles voor bij . vind er echt en knap wijfke en de topjes beginnen ook al aardig , en met deze dame test ik ook hoe dicht ik kan gaan bij de lamp op vandaag enkele dage later dan de foto zit ze er 44cm vanaf en ivm de cooltube weer ik nog niet wat de afstand mag/kan worden en uiteindelijk zijn .
                                qua voeding uumh nja ik voed haar 1 a 2 x op de week maar nu zit ze aan het mooi groen en ivm de hitte word da ook oppassen . maar elke keer krijgt ze ook als ik geen voeding in het water meng toch wat power roots mee . en dat bevalt haar wel denk ik .



                                Master kush ,start Week 2 bloei ( zaterdag) .
                                Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                                Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ). .





                                choco 2 : dit loco jonkie doet het even goed en eigenlijk kan ik alleen maar het zelfde zeggen wat je doet krijg je beloond voor en dat laten ze inderdaad zien ! dat de lampjes voeding en waterkes maar goed hun werk doen se .




                                Choco 3 : ja dit kleintje had van de week klein ongevallteje ze was omgevallkes
                                .... kwam thuis ging de douche in en keek in het tentje en daar lag ze op dr' zei ... denk wss door dat strekken ivm zover van de lamp maar no worry ! heb de bamboe stok genomen en ze wat gesteund dus alles terug in orde hopelijk wankelt ze nu niet meer om gheheh . hier op zie je ook enkele vlekjes van het morsen van de bodem bewatering tegen de vliegjes en is dan brand wondeke geworden maar ze maakt wel nieuwe schitteren blaadjes aan .




                                ChocoLoco 1 , 2 en 3 Start week 4 groei (zaterdag) .
                                ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                                Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 27/07/14.
                                Bloei periode : ??/??/?? - ??/??/?? .



                                en dan natuurlijk nog't familie foto'ke zo daje mooi het wekelijkse verschil kan zien van groeien bloeien en dat de dames me echt hard boeien !









                                voila maatjes growers blowers en vriendinnekes hopelijk hebde ulder geamuseerd en tot de volgende eh en hou jullie goed !







                                Groeten Steundjee









                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                hee michevan ,
                                sorry voor de late reactie man.
                                maar zoals je hier boven leest met dat goed weer niet veel op de pc gezeten ghehe .
                                de Chunks zijn inderdaad hele mooie dames en zijn goed bezig bedankt man tof omtehoren hopelijk spring je af en toe keertje binnen hou je goed he man !


                                hee Qnq voor jou tzelfde he man,
                                hopelijk ook goed kunnen verwarmen met dat lekker weer .
                                en ja ze hier staat er continu 1 ruitje open datgene bij de muur zodat er geen licht in de tent zou komen s'nachts .
                                als ik er 2 open doe word het tewarme en een half ook dus na paar dagen testen ook met die warme dagen wat anders geprobeerd maar dit blijft het beste .
                                toch nog bedankt voor de opmerking voor en steunderd als ik zou dat nog kunnen voor vallen .
                                maar is waarschijnlek de reflectering zie ik nu ook net met het blote oog zie je het wel maar alles fris hier !
                                hou u goed eh man en geniet nog van de zon .


                                hee alf maatjen ,
                                alles goed dare ? al efe niemeer gehoord ma me dees weerken is da normaal en gezuld u wel wa kunnen amuseren hebe en bezig kunne houden meu lekker wietjes .
                                de dames gaan hier inderdaad goe en de leut blijft erin zoals het moet blijf het kweekvirus tepakken hebben en doe men best voor ze .
                                de bloei is in zen begin dus de strijd is nog maar half gewonnen eh makker maar komt bon !

                                houd u goed maatje .

                                Groetjes Steundjee

                                Comment

                                Bezig...
                                X