Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    hee maatjes growers blowers en vriendinnekes !
    steundje terug me wa gezever maar meer foto's deze week niet veel zin voor uit te leggen jullie zien het meeste wel .









    Pineapple Chunk's : raar genoeg beginnen ze nu pas beetje tedikken ,dik worden zou ik nog nie zeggen .wand ze zijn hoog uit 1,5 vinger dik fso .
    maar de plantjes zullen nog wel enkele weken mogen denk weekje of 5 ofso. vandaag heb ik ze nog eens pk 13/14 mee gegeven wel 3ml op 2L gemengt mocht volgens de bus en info meer maar doe liever wat minder .


    chunk1 :



    chunk2 :



    Pineapple Chunk's , start WEEK 7 Bloei (zondag) .
    ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

    Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
    Bloei periode : 13/07/14 -24/08/14 tot heden


    Master kush : ja deze babe is echt lekker begroeid en dik aant worden laat ze maar doen zouk zege !





    Master kush ,start Week bloei 6 ( zaterdag) .
    Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
    Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
    Bloei periode : start 19/07/14 - 24/08/14 tot heden






    ChocoLoco 1 en 2 : ...
    de 1ste :
    2de :


    ChocoLoco 1 en 2 Start week 4 bloei(zaterdag) .
    ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
    Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
    Bloei periode : 1/8/14 - 24/8/14 tot heden .


    ChocoLoco 3 :


    ChocoLoco 3 Start week 4 bloei (maandag) .
    ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
    Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.afgerond ( precies 5 weken gegroeit ) .
    Bloei periode : 04/08/14 - 24/08/14 tot heden.




    en als afsluitertje familie foto'ken eeeh








    allemaal nog ne goeien avond rook ze en hopelijk teveel verveeld eh ghehehe


    Groetjes Steundjee

    Comment


      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      Het gaat lekker steundje !
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        hee stemma ,

        bedankt he ! tof omtehoren en ja tgaat wel redelijk goed vindk .


        houje goed he .



        Groetjes Steundjee

        Comment


          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          lol RBG mood lights ghehehehehe.

          Comment


            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              Mooie raketten steunje
              Ik ben ze al aan het spoelen en zondag heb ik een vroege omgehaald,die van jou gaan ook goed he.

              Heb al weer 3 nieuwe soortjes in de tent.
              Super cheesee
              Super silver chees
              Amnesia
              En die klaar zijn staan in het washok te spoelen gewoon onder tl,daar stonden eerst de kleintjes ,ik dacht ze zijn toch klaar dus hup dr uit spoelen
              En de kleintjes onder de hps.
              GROEIENNNNNNNNNN!!!!!

              Comment





                van de week toen ik thuis kwam lag ook plots de master kush in duikstand dus verschoot wele ff ....
                maar alles okidoki en heb haar nu wat gesteund toch blijft ze leune mss zwaar van hoofd ofso




                hou jullie goed ,

                Groetjes STeundje

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                @flintje :


                ja die rgb lights zijn lekker chill om tespace s'avonds eh .
                en bedankt dat alles inorde is chil om tehore maat .

                hou u goe eh !


                @ hipske :

                ja kan het geloven maatje hebt ook soms ,
                ja die pk 13/14 gaf ik maar ff mee om tedikke met de chunks en de master kush maar daar stop ik nu mee ivm de smaak .
                en denk wel nog een weekje of 5 voor de chunks op zen minst wand qua dikte zijn ze nog niet echt dik dusja ... en de master kush kan ook nog zolang hopelijk dan gaat die de moeite waard zijn om teknippe .
                ja aan de master kush zit een lekker dikke top ghehehe , choco's ben ik echt wel tevreden over ze maar was wat steunie .
                en mercikes vriend gij ooke !

                hou u goed eh maatjen .



                @tuinbroek :

                ja zijn lekker topjes aan het worden en de master kush is echt lekr lekker lekker dik .
                succes me het spoele man .


                hou u goed ,



                Groetjes Steundjee

                Comment


                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  In welke week bloei zit je nu Steundheufd?
                  Hoe lang moeten ze nog?
                  Die lamp zonder cooltube erboven gaan ze zeker waarderen!

                  Comment


                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    hee bosrand ,
                    thanks voor de reactie man .
                    uuhm eigenlijk allemaal wat verschillend einde week 4 , 6 en 7 .
                    uuhm denk de chocoloco's nog weekje of 7 met spoelen die zijn week 4 en de chunks nog weekje of 5 a 6 en die is week 7 bloei , hoop ze toch nog zolang telaten staan kunnen ze lekker dikken
                    en de master kush schat ik en weekje of 5 zelfde as de chunks enkel die is week 6 maar wel de dikstke maar gaat lekker vind ik .
                    en hopelijk vinden ze het inderdaad lekker de tempratuur zit wel tussen 27,5 en 29,6 maar ze vinden het lekker dus komt inorde !


                    hou je goed he man ,

                    Groetjes Steundjee

                    Comment




                      chunk2:



                      Pineapple Chunk's , start WEEK 8 Bloei (zondag) .
                      ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 afgerond .

                      Groei periode : 28/05/14 - 13/07/14 (7weken Groei ) afgerond.
                      Bloei periode : 13/07/14 -31/08/14 tot heden



                      master kush : ja onze dame is echt nog steeds wat aan het dikken heb eens gevoeld aan de top en zoooo hard man shit en plakke
                      ....
                      elke keer ik nu me tent ope doe of wat dicht bij de ventilatie ruitjes zit ruik ik en wiet paradijsje . en kvind dat ze echt n mooie structuur heeft ghehe , weet nie echt of de toppen onde de hoofdtop er nog bij gaan komen maar denk het niet alsnog lekker dikke kop de masterkush !



                      Master kush ,start Week bloei 7 ( zaterdag) .
                      Ontkiemen: 14/06/14 - 17/06/14 afgerond .
                      Groei periode : 17/06/14 - 18/07/14 afgerond( 5 weken groeien ).
                      Bloei periode : start 19/07/14 - 31/08/14 tot heden



                      ja begin nu pas tesnapen hoeveel en hoeweinig deze dames soms drinken maar komt in de orde
                      .
                      onder tussen heeft de langste choco1 echt wel serieus wat zwellingen gehad lekker dik en compact hoofdtopje al de kleinere choco 2 heeft meer en fluffy topje maar ook wat meer topjes , kan ivm dat knippen van de onderste takjes zijn geweest of door de lengte eh maar ben in ieder geval content van ze deze zullen wat langer int hokje staan en daar sluiten we ook het topic met af binnenkort maar eerst de dames nog efe geve wat ze willen en dan is het omgekeerd


                      choco 1 :


                      choco 2 :


                      ChocoLoco 1 en 2 Start week 5 bloei(zaterdag) .
                      ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                      Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
                      Bloei periode : 1/8/14 - 31/8/14 tot heden .




                      choco 3: ja in feite doet ze net tzelfde as de kleine zus enkel vindk de hoofdtop iets minder groot maar dikker maar zit wel erg veel verschil in die 3 vind ik
                      . nu ja we doen het ermee volgende keer wat grotere eh maar ben toch benieuwd naar tsmaakje en t'gevoel maar daar moete we nog efe voor doorzetten eh !


                      ChocoLoco 3 Start week 5 bloei (maandag) .
                      ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                      Groei pericode : 05/07/14 - tot heden 3/08/14.afgerond ( precies 5 weken gegroeit ) .
                      Bloei periode : 04/08/14 - 31/08/14 tot heden.







                      voila maatkes growers en blowers da was het weer voor dees weeksken , hopelijk nie verveeld en nog ne goeie zondag middag/avond en maaktr ne leutig van eh



                      de familie gheheh




                      groetjes Steundjeee

                      Comment


                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        Mooie planten hoor steun.
                        Je hebt veel oogstmomenten.
                        Ik heb nou 3 soortjes staan en de andere net geoogst.Zitten lekkere soortjes bij vooral die kush die heb jij ook,ik had cookie kush en die hangt te drogen.Die choco lijkt me ook lekker.Lol en als ge moar leut het.

                        Comment


                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          hee tuinbroek bedank man .
                          ja heb wel en paar oogst momentjes de chunk 1 zal t eerst zijn binnen 3weken denk ik 4max en de chunk 2 enkele dagen laster .
                          de master kush maximum maar das echt wel t'langst denk ik is binnen 4,5weken met spoelen bij .
                          en ja de choco's daar moet nog verdikking in komen das nog wel effe maar heb er echt men leut in !
                          en ja heb je plantjes al gezien had al gerageerd dacht ik enkele dagen gelden .


                          hou je goe eh man .
                          groetjes Steundjee

                          Comment


                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Ja die gaan nog niet zo snel.
                            Maar ik hou elke dag een update omdat ik er latrer mischien nog wat mee doen

                            Comment


                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              nee maar laat ze ook hun gangetje gaan voed niet alteveel eigenlijk.
                              ja swel handig ben zelf nogal vergeet achtig



                              gr steundj

                              Comment


                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                hee groene vrienden steundje met kleine update :

                                zoals jullie weten had ik bij de chocoloco's al wat gedieft enkele weken terug.
                                nu zo net heb ik nog wat kleine takje/topjes onderin gesnoeid , voor al eens en beeld tekrijgen van het 'lollipoppe' .
                                ben dat volgende kweek waarschijnlijk van plan dus klein testje .

                                vandaag hebben ze ook beurt greensensation/sugar/bloom gehad van plagron dus ze kunnen er weer tegen !

                                groetjes steundje

                                Comment

                                Bezig...
                                X