Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    Jammer dat je toch wat tegenslag had Steun maar ik vind het wel een heel mooi soortje, deze week begin ik met de 8 ball kush van Barney's, hopen dat dat net zo een mooie plant is
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      hee michevan ,
      ja tis echt wel jammer maarja niks aan tedoen he .
      en bedankt man plakte ook echt hard en ruikt echt nu al heerlijk .is wat verdeeld onder 20% amber/30% clear /50% milky tricho's .
      en lekker keuze man vind persoonlijk kush en hele hele lekkere wiet en eens van men lievelingen ook .
      veel geluk er met gewenst en ik hoopt ook voor je man .


      hou je goed eh ,
      Groete Steundje

      Comment


        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        He maatje !
        Ondanks alles, je hebt weer een lekker rokertje !!!
        Laat em lekker over de tong glijden en veel rookplezier gewenst Steunert .

        Geniet, en drink met mate ...

        Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          hee maatju !

          ja das wel waar bedankt leuk zo en reactie vriend.
          wand dat rot is wel rot ghehehe .
          tuurlijk dat zal geen probleem zijn bedankt hipsku !



          geen probleem en dat komt in orde ..........



          houdu goe eh maatje ,
          Groeten Steundjeee

          Comment


            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            Wie had jd kapot gemaak vanmiddag wil die persoon zijn eigen even melden!!!
            God was never on your side..

            Comment


              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              Bella, ik kan t niet lezen ...

              Hippie.
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                Jeeps Steund!
                Maak je een rookverslag van alle soorten die je gezet hebt?
                Veel plezier met het omhak en knipwerk aan je Pineapple komende dagen
                Verslag bouw kweekruimte

                Comment


                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  hoogst waarschijnlijk wel jerD .
                  ga nu net de eerst joint van de masterkush roken.
                  er waren al enkele mini knopjes goed droog en kan het nie laten .
                  en mercikes man de fun heb ik er altijd in enkel bij het roken is dat dubbel zoveel eh .



                  Groeten Steundjee

                  Comment





                    Pine 2 :

                    hier heb ik enkel foto'je van voor het oogsten sorry mensies .


                    en natuurlijk de tedrogen wietjes, boven in ligt de Master Kush die mag morgen of overmorgen de cure pot in .
                    daar onder oogst van de pine 1 , daar heb ik heel veel klein topjes samen met het knip in de vriezer gedaan voor later ice hasj van temaken .
                    en t'onderste deel is van de pine 2 het resultaat , wonderbaarlijk genoeg de grootste knopen hehe zo zie ge maar t'speelt altijd anders uit he .

                    ( heb alle grote toppen ook wat open gedaan en er eens tussen gepeutert met schaar om zeker tezijn dat er ook geen rot zit . check dit ook telkens als ik eens ga piepen).




                    de choco lady's zijn nog altijd wat aan het zwellen maar dat zal binnen kort wel gaan stoppen.
                    de eerste bruine haartjes beginnen ook tekomen dus veel zullen waarschijnlijk niet tot bijna niemeer aandikken .
                    de 2 kleintjes beginnen al leuk hoofdtopje tehebben dus is wel tof vind ik

                    ChocoLoco 1 , 2 en 3 Start week 8 bloei(zaterdag en maandag) .
                    ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                    Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
                    Bloei periode : 1/8/14 - 20/9/14 tot heden .




                    zo maatjes kwekerts en blowers nog ne goeien nacht hou jullie goed rook ze ,
                    en Groetjes steundjee
                    Last edited by steundheufd; 19 September 2014, 23:52.

                    Comment


                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      lekker lekker man

                      Comment


                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        aah den bear se ,
                        mercikes eh man ! nog efkes beetke drooge beetje curen en dan kant festijn beginne eh .


                        houd u goe he man ,
                        Groetjes steundjee

                        Comment


                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          Je hebt er je handen vol aan, met dat continue checken op toprot !
                          Je hebt veel mooie foto's van de masterkush, kan je ook op voorgaande foto's geen ienieminie plekje toprot zien ?
                          Ik heb geen idee hoe snel zich dat ontwikkelt.

                          Kon je je LV met de laatste benauwde dagen nog een beetje op normaal peil houden ?

                          Toppen zien er mooi uit, ben jaloers
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            heej stemmaku .
                            valt best mee heb deze middag alles van de Master kush gewogen en in een potje gestopt .
                            en volges mij is alles verdwenen dus hebt goed weg geknipts precies .
                            de chunks check ik nu wel nog enkele keren per dag en draai ik dan efe om op't netje .
                            de Lv in de berg kast voor het tedrogen wietje schomeld tussen de 50-55 . eerste dagen was dat richting de 60 maar ja dat ligt ook aan het weer he .
                            snachts is het in men tent max 61% over dag 44-51% lv 'zolang het niet gaat regenen' .
                            en bedankt voor het complimentje !


                            hou je goed he stemmatje ,
                            Groetjes Steundjee

                            Comment


                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              heej groene vrienden & stomende vriendinnen , Steundje weer met enkel foto's nieuws en wat gebrabbel .


                              deze kweek zit het niet helemaal mee laten de afgelopen weken en dagen me toch merken .
                              gisteren heb ik nogmaals toprot ondekt ... waar? in de dikste top die er nog in bloeide ...
                              de hoofdtop van chocoloco 1 , de grootste . zag weer wat blaadjes vergelen trok er aan en wist het al .
                              ging om enkel tanden stokers vaseline en papiertje .
                              heb gepeuterd en na 2 seconde beslist hem afteknipen met dat hand de plant niet meer aangeraakt waar ik de top met vasthield .
                              dan wat vaseline op het afgeknipte stammetje gesmeerd en pot trug geschoven .
                              dan de top uit elkaar gehaald enja spijtig maar niks tereden ..
                              maar heb er ook wel weer wat uit geleerd toch iets ghehe


                              bella gaf me al enkele mooie argumenten die dat eventueel wel gevoelig maken .
                              zal ze even opsommen van wat het bij mij wel aan zou kunnen liggen en ook de rest voor de geeintreseerden .


                              -zwake plant / gevoelig .
                              - teveel water .
                              - hoge lv %
                              - verdamping bij nacht/dag in de top slaat dan vocht op en dan krijg je ... toprot .
                              en dat waren de dingen die bij mij het wel eens kunnen flikken hebben dus leten we ook extra op .
                              dat wateren vind ik gewoon niet al temakklelijk bij die choco's wand die weten niet goed wat ze willen en ik als beginner eigenlijk nog vele minder .

                              dan nu de nog andere redes die het ook kunnen veroorzaken .
                              -wondjes in de top van aan teraken .
                              -ventilator recht op de plant ipv er boven .
                              - wateren bij de stam wat ook botrytis fusarium (stam rot ) kan veroorzaken .

                              dat is zowat alles dat ik me nog kan omthouden jullie mogen me zeker verbeteren als ik fout zit !
                              heb weer zoals vorige keer foto's , en zal ook nu snel even groeps foto gaan nemen .
                              ivm de verandering ...

                              hier alvast de foto's van het rot :

                              dit was na het blaadje weg halen en open duwen en ik wist toen al hoelaat het was achja kut rot he .

                              enja je ziet het niet zo maar eens je hem dan open doet nothing to safe ... meteen in zakje gedaan en in vuilbak ergens gaan gooien .


                              en foto van't stametje met vaseline aan natuurlijk niet nog meer wondjes of kansen op rot laat dat maar weg .




                              en foto'je van de choco's en de ene zonder heufd .
                              ghehehe lach er nu wel mee, maar soms doet het toch wel de moed in je schoenen zakken .




                              en heb deze zondag alles wat tedrogen lag ook op de weegschaal gelegd en in potjes gestoken.
                              alles was lekker droog en na enkele dagen in de potten nog altijd even droog dus das wel mooi .


                              van de masterkush had ik al 3 testertjes gerookt voor het op de weegschaal belande dus we rekenen +1gr dan komen we op n kleine maar zeer zoete en lekkere 31g droog en in pot .


                              de Pineapple chunk 1 is en beetje kruidiger van smaak en ook wat minder dan de pineapple chunk 2 en die is dan weer wat zoeter .


                              doe binnen kort als alles klaar is misschien wel klein rook verslagje maar dat zien we wel weer dan .

                              momenteel hebben we dus al 83g eigenteelt geoogst en er zullen nog en kleine 50g komen dus zolang het lekker is vind ik het nog wel oke .
                              deze ronde heb ik wel al heel veel geleerd en daar ben ik zeer tevreden mee tegen vallertjes moeten er zijn en we gaan er volop tegen aan hup naar de eind meet !!

                              in enkele berichten terug melde ik dat ik volgende run normaal ging lollypopen en Sog voor extra grote dikke hoofd buds maar dat word hem nu niet meer denk ik .
                              dus steundje over weegt zowizo al te toppen (hopelijk stuiten we dan weer niet op botrytis ofso maar dan kennen we dat ook weer ) en alles wat op gelijke hoogte tespannen en dieven .
                              of eventueel te scroggen . zou enkel nog eens moeten kijken hoe wand zou wel aparte netten maken per pot ivm dat ik ze dan nog kan verplaatsen enz .
                              maar das gewoon voorbeeldje wand weet het nog niet zeker.

                              zo groenevrienden dat was het voor nu .
                              bedankt voor telezen , hopelijk jullie niet verveeld , hou jullie goed !

                              Groetjes Steundje

                              Comment


                                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                                Jammer van de rot maar mooi in beeld gebracht. Het siert je dat je ook bij tegenslag oprecht verslag blijft uitbrengen in je topic. geniet van het niet rotte deel en van de ervaring op zich.

                                Comment

                                Bezig...
                                X