Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    Heel mooi gezegd flint,en steund geniet er maar lekker van.En je schrijfstijl is lekker weg te lezen,dus ik kijk al uit naar je volgende avontuur.[emoji3] [emoji106] [emoji98] [emoji271]

    Comment


      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      Geniet ervan Steun!!!

      Groeten uut ut midduh!
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        Ziet er lekker uit hoor
        God was never on your side..

        Comment


          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          he flint ,

          das echt mooi gezegd man echt das vriendelijk fijn om tehoren .
          ja het is niet leuk om het te hebben maar opgeven doe ik niet ! ,en dan toon ik liever men ervaring en wat ik geleerd heb .
          bedankt voor alle dingen dat je me al geleerd hebt en da waren heel mooi woorden van u man merci !
          smaken zal het zeker probeer het nog effen in de potjes tebewaren , en de ervaring omthoud ik zeker .

          hou je goe he man .



          eej tuinbroek ,

          bedankt man dat zal ik zeker doen komt in orde ghehe .
          fijn om tehoren man ,volgende avontuurtje moet steuntje wel nog wat over denken maar dat komt allemaal wel op zen pootjes .

          hou je goe he tuinbroek ,



          joo mich ,

          zal ik zeker doen man bedankt he man !
          hou je goed




          he bella ,
          bedankt leuk om tehoren .
          tzijn beide hele lekkere wietjes dus ze smaken wel ghehe .

          hou je goed he bel .



          Groetjes Steundjee

          Comment


            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            Zonde van de rot man! Je laat je niet kennen iig. Ik denk dat de rot veroorzaakt is door de ventilator op de plant of de plant is er gewoon gevoelig voor. (denk toch meer het laatste).
            Hoge lv kun je wel van het lijstje af halen trouwens.

            Lekker oogstje weer steund, geniet van de pines! Tis niet zoveel maar leerzaam was de ronde zeker
            Maar snel de volgende ronde erin knallen

            Comment


              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              eejh cook .

              ja tis echt wel zonde , maar laat me inderdaad niet kennen !
              ja bella zei ook al zo iets en dan hebk eens gekeken enzo maar hij blaast nog harder op de kleinere dan degene dat het rot had....
              maar volgende run word ook aan stapel materiaal voor de ventilator gezorgt .
              en oke bedankt dan zal ik dat wel even aanpassen .

              bedankt mate zal er zeker van genieten dat zal nie mankeren .
              en inderdaad steund heeft heel wat bijgeleerd deze ronde en er toch wat moois aan over gehouden .
              de volgende ronde ben ik vol op over aan het denken hoe en wat maar dat komt wel op zen pootjes .


              cooki bedankt voor de reactie man , hou je goed !

              &
              Groetjes Steundje

              Comment


                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                Hallo makkertje,

                Ondanks die schimmels heb je toch een lekker oogstje te pakken . Vind het een leuk verslag met die verschillende strains in je tent.
                Je bent weer een avontuurtje verder, zo ga je de volgende ronde er weer wat anders tegen aan kijken.

                Dank je wel voor het leesplezier en veel draaiplezier nog he ...

                Hippie says always get high of your own supply .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  hee maatjes growers & blowers .
                  steundje weer !


                  tis weer effe geleden en heb gisteren de 3 chocoloco's geoogst ;en ze hangen nu op't reksku tedrogen .
                  heb de 3 dames van vorige week maandag tot gisteren dinsdag enkel water gegeven voor wat te ''spoelen'' .

                  de laatste weken zijn ze lekker aan gedikt moet ik zeggen .
                  zeker de choco 1 die de hoofttop plots verloor door rot , al die toppen zijn zo goed als even groot .
                  choco 3 met de raare vergroeiing in de stam leverde de mooiste hoofdtop op ze zijn allemaal wel niet compact maar ook niet fluf beetje tussen in zalk maar zeggen .
                  de trichomen waren bij de 3 planten 70%milky 25%clear 5% amber , ze stonden dikken 10weken in bloei dus vond het mooi tijd om het tentje proper temaken en te eugsten




                  ChocoLoco 1 , 2 en 3 Start week 10,5 weken gebloeid.
                  ontkiem periode : 01/07/14 - 05/07/14 einde .
                  Groei pericode : 05/07/14 - einde 1/07/14 ( kleine 5 weken ).
                  Bloei periode : 1/8/14 - 07/10/14







                  binnen en dikke week post ik wel het droog gewicht en voila sisa , deze run zit er ook weeral ies op se
                  de tent staat al ingericht met potjes een van de dagen komt de nanolux evsa aan met 600w hpi van sunmaster voor de nieuwe plantjes
                  tzijn 11 x 18l's geworden dan hebben ze nog wa plaats weg halen kan altijd he .
                  tzaad waar ik mee ga spelen is exodus cheese van Greenhouse , White Strawberry skunk van Strainhunters en diesel van dinafem .
                  weet nog niet van wat hoeveel dat zien we morgen wel weer !


                  ik wil ook iedereen zeer hard bedankt voor de hulp en fijne reacties op dit topic .
                  jullie hebben mij allemaal zeer hard geholpen en leuke reacties geven hartelijk dank da apprecieer ik zeer hard !
                  mogen jullie gezond en steund leven in de toekomst !


                  BEDANKT !!!


                  Groeten Steundjee

                  Comment


                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    Leuk resultaat. Laat het je smaken.

                    Comment


                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      Heb je weer mooi gedaan Steunie, laat het je smaken en geniet er van!

                      Comment


                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        Dat is een best net vol Steundje !
                        Daar mag je echt trots op zijn
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          He maatje,

                          Een mooi bossie groen bij elkaar he, trychomen ideaal om te oogsten .
                          Hoor je eindresultaat wel over 14 daagjes .
                          Nieuwe lamp, potten en soortjes ghehe, ben benieuwd naar je nieuwe ronde.

                          Veel plezier en suc6 m8,

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Daar liggen even lekker dikke topjes op man, gefeliciteerd.
                            Ik ben al benieuwd naar je rookverslag!

                            Comment


                              Comment

                              Bezig...
                              X