Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Korting op 420shop
    Het avontuur van 10 zaadjes strawberry kush en s.lemon haze
    Zo de strand zijn van geisers choke
    en staan al in de tent,gelijk in grote potten temperatuur was net 25*cel
    en een link van 62%.
    Dus wees zijn weer los,ik heb trouwens nergens een verslag kunnen vinden over de Strafbare kushandjes,dat maakt de voorspelling ervandoor moet zijn Strafbare Kust. En super lemon haze
    De voorspelling er maar afgegooid.
    Dus ik heb ze nu rechtstreeks in de 11 liter gezet en ga nog ff verder met dezelfde voeding van INNOGREEN.

NOU LEES HET NET TERUG,IK HAD DE TEKSTVOORSPELLER ER AL AF GEZET MAAR DIE HEEFT ER EEN ONLEESBAAR VERHAAL VAN GEMAAKT. LOL
    Last edited by tuinbroek; 31 May 2014, 19:54.

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Haha... ja met die tekstvoorspeller heb ik ook vaak ruzie.
    Heb je leuke vakantie gehad ? We hebben je wel gemist hoor !
    Je nieuwe avontuur gaan we ook weer volgen, gebruik je de innogreen weer ?
    Als het in juli op de markt komt wil ik het ook proberen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Jaja, je zal wel apestoned zijn van je vorige oogst.
      Succes he..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx stemma
        Ja het was leuk,erg mooi huisje met zwembad midden in de bossen heerlijk,je kwam daar geen mens tegen,rustig en sereen.ik ga gewoon verder met innogreen en heb gelijk al ingezaaid.
        @Nee echt niet!!!!!! Ik rook echt mn eerste nu voor vandaag was zo moei als een hond van de terugweg.
        Maar heb wel nieuwe energie voor de zomer.
        Kan het iedereen aanraden,en wat veel guerrilla plekken.Nou ik wist het wel,was wel franstalig,ik heb veel liever gewoon belgies.
        Nou en jij stemma?alles geknipt?.Nou ben nu wel onder invloed de letters worden al kleiner.
        Allemaal een fijne avond.

Comment

Tof je hebt een leuke vakantie gehad in Belgen land met ons top product in handbereik BIER. Is altijd leuk in het bos met picknickmand en goede joint en boek en aangenaam gezelschap erbij.

En de rooksmaak van mijn eerste oogst tuinbroek is volledig anders dan ik gewend was om te roken fris smaakt naar citrus. Zal wel het feit zijn dat dit mijn eerste biosoortje is die ik rookt.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

2x fruit lemon en strawberry, succes met het vol krijgen van de fruitmand

Comment

ploff
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hallo medekwekers
                @odyssee ben blij dat je eigen wiet lekker smaakt daar doe je het ook voor,wij waren in vielsalm was wel een beetje moeilijk omdat het franstalig was,en het al een tijdje geleden is dat ik frans op school had.Maar heb genoten van alle mooie dingen,en veel lekker gegeten.Kortom een aanrader een weekje belgie.
                @thugs ook welkom mate gaat het een beetje,wat een toeval jij ook al herma,s. Nou ja je bent een doorzetter en daar hou ik wel van.Hoop dat je nu je kweek af kunt maken.Je bent al weer van start,ik heb gister ook gelijk nieuwe gezet.En nu op naar een volle fruitmand zoals Evelslt zo mooi zegt.
                Welkom op mijn nieuwe topic,ik zal met dezelfde voedingslijn door gaan,en eind julie zal er een nieuwe voedingslijn komen.
                Geheel biologisch dus dan zal er net als no mercy het nou doet veel uitgedeeld worden om naamsbekendheid te krijgen.Dus het word nog intresanter.Ik heb al weer zaadjes staan en ze zullen vandaag of morgen wel op komen.Ik ben er klaar voor.

Comment

Hoi medekwekers
                  In eens zie ik ook veel shops zaadbooster verkopen,nou bij de vorige kweek heb ik een zadenweker gebruikt van INNOGREEN.Dit heb ik
                  ook weer gebruikt en er is nu al leven in de tent 5x lemonhaze en 5trawberry kush.Nou de strawberry kiemde heel snel en van de haze maar 2.Ik heb Roel van growers choice gemaild en hij zei dat het inderdaad een slechte batch was en dat hij ze van de site zou halen,en ik krijg nieuwe zaadjes.Wat een service he.
                  Maar nu is er al weer leven in de tent,mijn snelste ontkieming ooit.Dus we gaan over 2 dagen al voeding geven,maar geen
                  paniek dit is voor speciaal voor zaailingen en heeft zich met de vorige kweek al bewezen.
                  Tenminste ze moeten nog wel eerst opkomen,maar ze zijn ontkiemt hun grote potten had ik in gewaterd met
                  15ml per liter GREEN ACCELERATOR.
                  Dus ik verwacht morgen de eerste bewoners te begroeten.
                  Last edited by tuinbroek; 1 June 2014, 20:10.

Comment

Zo er is nu al leven in de tent dat gaat een stuk sneller met zon zadenweker.Ik heb in totaal 7 plantjes over,maar ik moet nog ff kijken welke de haze is en welke de strawberry kush.Want de gele plantwijzers waren nogal haastig gedaan,maar ik zie het verschil wel want er zijn 5 een 2 planten,die toch wel hun verschil laten zien.
                    De lamp gaat om 12.00 uur uit en dan en om 18.00 uur dan krijgen ze weer een beetje voeding speciaal voor zaailingen met een hele lage
                    NPK.
                    Dus vandaag dag 1 v/d groei.
                    Kush of Haze??
                    Last edited by tuinbroek; 2 June 2014, 12:08.

Comment

Zo nu kun je spreken van snelle ontkieming.Ze hebben GREEN ROOTS gehad en voor de eerste keer GREEN ACCELERATOR.Nu gaan ze groeien.He heb dat wel gemist hoor mn binnentuintje.
                      Dit is dag een van de groei.Ik had ze woensdag in de ardennen al in de jiffy,s gedaan en toen we naar huis gingen stonden ze er een halve centimeter boven.Alleen weet ik niet wat de Strawberry kush is of wat de lemon haze is.Maar dat zien we snel genoeg.Morgen geef ik weer net als de vorige kweek wat bladvoeding.GEEN PANIEK,deze middelen zijn voor zaailingen in de eerste week v/d groei.
                      De temp toen ik de tent open deed was 21*cel zonder kachel
                      en met de lamp aan 28,5.
                      Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.Dus op en of aanmerkingen zijn welkom en ev een tip ook.
                      Ik heb ook nog een flesje fishmix gekocht.Wil toch weten of ik nog iets toe kan voegen.
                      In elk geval een keer sprayen kan geen kwaad.Maar alleen als het nodig is.Want deze bladvoeding die ik nu heb (GREEN LEAF) doet ook uitstekend zijn werk.
                      He we draaien weer heerlijk!!!!!!!!

Deze heeft maar een lobblaadje.
                      Zo als ze wat groter zijn dan zien we wel waar dr 5 van zijn en waar 2 van zijn.

Comment

Gas erop, knalle met die handel.

Comment

Thanx flintStoned we gaan zeker knallen,maar wel met een demper,want we moeten wel om de buren denken!!!!?????

Comment

ziet er weer goed uit tuinbroek!!
                            ga je nu het zelfde voedingsschema gebruiken als je vorige kweek? of opnieuwbeginnen?
                            ga je weer volgen

grtzz, GDog
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Hoi GDog welkom bij mn nieuwe topic.
                              Ja ik ga nog steeds voor de INNOGREEN,ze hebben vandaag al weer die zaailing voeding gehad,en ik heb nieuw zaad gekregen van GROWERS CHOICE erg geschikt van ze.Dus het word strawberry kush en super lemon haze.
                              En ergens eind julie dan komt er een nieuwe voedingslijn op de markt.En dan met een goed schema,en wel helemaal ontwikkeld voor de wietteelt.
                              Dus ik heb er wel weer zin in.

Comment

Bezig...
                              X