Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja het smaakt goed,maar het is niet mn favoriet,maar dat hij bio is gekweekt maakt een hoop goed.Je zult wel merken dat als je zelf gaat kweken je eigelijk nooit zonder wiet hoeft te zitten.
Dat zou heel fijn zijn en geen troep meer ook heel goed tuinbroek vind je echt een vriendelijke man ge mijn kweekje ook posten als de zaden willen kiemen want heb stil gekeken ze hebben toch allemaal 3 mm wortel nu hopen dat ze boven komen hoop dat je volgt en me een beetje kan helpen mvg 😉
Ik zou nu ze al wortels hebben zo droog mogelijk houden,80% is wel heel erg vochtig en de temp onder het plastic is 25*cel en dat mag ook wel wat lager 21* cel is beter.De zaadjes zijn al ontkiemt en als ze dan te nat zijn verotten de wortels en zul je minder opbrengst hebben,omdat er minder uitgroeien tot zaailingen.Dus houd dat goed in de gaten.De volgende keer ontkiemen tussen natte toiletpapier en als ze dan een staartje hebben dan poot je ze in zaai en stekgrond met het worteltje omhoog,als je dat doet dan werpt de zaailing doordat hij draait sneller zijn zaadhelmpje af,soms als ze nog niet los zijn dan beschadigen ze de lobblaadjes die zo belangrijk zijn,omdat daar de eerste voeding voor het plantje inzit.Dus de luchtvochtigheid naar beneden en de temp ook,zo gauw ze erboven zijn dan moet je meer gaten in het plastic maken,dan komt er meer frisse lucht in.
Nou ik hoop dat er al wat voor je boven is gekomen,en als het kan maak wat foto,s die kun je mooi in je verslag verwerken.
En veel lezen,er zijn massa,s met intresante topic,s ook over de ontkieming.
Dag 30 v/d groei.
Dag 9 lamp op 12/12 660 watt
Groeilamp 21dagen
Een beetje voorbloei.
Verder nik bijznders,was ook te laat voor foto,s en er valt ook niks te melden,we gaan gewoon door.
Lekkere luie zondag.dat mag ook wel weer een keer
Nou ze doen het goed maar ik zag dat toen ik de spelers zag in de interviews dat ze heel wat vermagerd zijn,ik weet niet hoelang ze die warmte die veel afrikaanse en zuid amerkaanse
voetballers al hun hele leven kennen ,zullen verdragen.Het vergt veel hoor die vochtige hitte.Droge warmte is makelijker.Maar ze zijn op de helft ongeveer en ze verdienen het ook.
Dat is vochtverlies tuinbroek en dat trekt snel bij alleen transpireer je nog wel even door voor je weer afgekoeld bent en dan ben je zo weer bij maar na zo`n inspanning in die hitte is het voor Afrikaan of Zuid-Amerikaan ook zwaar hoor.
De laatste 30 minuten waren de Mexicanen kapot.
Net als Chili.
Lijkt wel tactiek rennen jullie maar eerst dan doen wij dat op het laatst.
Affijn we zitten er nog in,en het is wel es tijd dat we es weer zo,n kampioenschap winnen.
Het is te doen met deze groep,de sfeer is optimaal en veel jonge spelers,we mogen het nu niet meer verliezen.Het mooiste was geweest om die duitsers nog es een flink pak rammel geven.
Dag 31 v/d groei.
Dag 10 lamp op 12/12
Groeilamp 21 dagen.
Voorbloei gespot ze staan er erg mooi bij de toppen op een hoogte.Ze groeien nog flink door want de lamp moest alweer omhoog.
Nou de foto,s ik was net te laat maar heb even een uit de tent gepakt.Ze groeien nog flink door.
Zo alles mooi op een hoogte,en ze bloeien al bijna.
Comment