Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx allemaal
@mway heb je nu al zicht op hoe lang je hand nog is uitgeschakeld?
Je bent er nu wel al flauw van zeker.Nou ja gelukkig hebben we het voetbal.
Nou gelukkig kan ik de warmte wel hebben,en voor extreme hitte verleng ik mn inblaas naar de douche dat is de koudste plek.Ze staan nu in de voorbloei,nog een paar dagen dan bloeien ze wel helemaal.
Maar dan moet ik op zn minst nog 10 week,dus mocht het extreem warm worden dan zal ik dat ook wel krijgen.Ze zuipen ook veel hoor.!!!! nou ja tis niet de eerste keer midden in de zomer,dus dat komt wel goed
Ja daar heb ik ook echt mn best voor gedaan,onder veel weggediefd zodat we zo weinig mogelijk energie te verliezen,alle energie moet naar de hoogste toppen.En die zitten nu mooi op een hoogte.
Hoi mede groene gras kwekers
Dag 32 v/d groei
Dag 11 lamp op 12/12
Voorbloei gespot.
Ze groeien nog steeds mooi met de toppen op een hoogte.
En toen sprong de lamp aan.Ik denk dat ik morgen als eerste bloeidag neem,
want ik heb na de foto,s ff goed gekeken
en het is de BLOEI.Dus morgen gaan we
tellen als dag 1 v/d bloei.Dan nog 69 te
gaan,ongeveer dan he want het kan ook gerust een week langer zijn.
He growlight
Je kijken naar mn planten is bijzaak maar hou je handel van mijn topic af,je bent net op het forum wat denk je dat ik een verlengstuk ben van marktplaats.
Daar heb je gelijk in tuinbroek had het ook gezien .
Ik volg je constant vind echt dat je zo mooie resultaten hebt 👍👍👍 hoop dat ik ooit ook zo goed word 😳 maar hopen he mvg
Comment