Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Hallo kijk eens naar advies op eerste kweek daar staat vraag van mij met fotos wil je eens kijken en kan je me raad geven aub mvg hoop dat het goed gaat er staan 2 fotos bij 2 vragen 😉

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Thanx shameless
      Zal es op jou topic kijken,heb je ook plantjes staan?
      En welke soortjes?
      En bedankt voor het volgen.

Comment

Hoop dat jij raad weet voor me tuinbroek ? 😓

Comment

Tuinbroek, ik wil net zulke mooie planten als jij !
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik zou jullie allemaal wel een wondermiddeltje geven maar helaas bestaat dat niet,bij mij gaat het ook wel eens mis.Ik heb veel gelezen en veel gevraagd en stemma jij had toch een leuke oogst,dat word steeds beter,als je nu een probleem krijgt met je planten dan herken je dat de volgende keer op tijd en dan leer je naar je plant te kijken.Kom op als je iets graag wilt dan komt dat vanzelf.Soms moet je je van hoeveelheden wat op de voeding staat niks aantrekken
            maar eerst gewoon de helft geven,de wietplant kan zelf ook een hoop.
            @WietkwekerB kan het nu niet zo snel vinden maar zal morgen nog es kijken,welke sectie sta je binnen/buiten/micro/medisch/biologisch?.
            Ik zelf kweek ook bio en ik heb vaak om een bioafdeling geschreeuwd en nu is er een,maar ik ben liever hier.
            @stemma heb je nog een soort gevonden met hoge cbd waardes?He lui ik stop ermee want de hond kijkt me steeds aan ze weet dat we altijd de laatste ronde doen.
            Dus slaap goed voor later ,
            En gezond weer op.

Comment

Ik heb het in een prive bericht gestuurd @ tuinbroek mvg wietkwekerb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                Thanx shameless
                Zal es op jou topic kijken,heb je ook plantjes staan?
                En welke soortjes?
                En bedankt voor het volgen.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...K-47-op-balkon Heb er 2 staan, buiten dan, je moet ergens mee beginnen toch

gr Shameless

Comment

Groei 31 dagen (afgerond)
                  Dag 12 lamp op 12/12
                  Bloeidag 1.
                  Zo ze staan lekker te bloeien,de mooiste periode van de teelt.Ik heb nog niet hoeven knakken en als ze zo mooi gelijk blijven
                  dan ga ik dat ook niet doen.
                  Zo foto,s zeggen meer dan woorden.
                  Temp overdag 21.6* cel
                  Temp s,nachts 28.8* cel
                  Lv ongeveer 45%.
                  Alle toppen op een hoogte.
                  Nou ik kan op dit moment geen foto,s
                  uploaden.Nou lekker dan ik heb nog meer gemaakt maar hij pakt ze niet.

Zo te zien doet hij het weer.Ze staan er mooi bij,en vanaf morgen bloeivoeding
                  Last edited by tuinbroek; 2 July 2014, 17:45. Reden: [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/02/eje8u3ev.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/02/ysazuma9.jpg[/IMG]

Comment

Nou volgens mij weer een herma
                    Ik krijg ze niet duidelijker maar ik denk weer de zaden van growers choice net als vorige keer,als dat zo is dan ga ik maar op vakantie en probeer het in september wel weer.
                    Last edited by tuinbroek; 2 July 2014, 20:05.

Comment

Bah niks aan dat gedonder met die herma's...... Gadverdamme !!! Nou maar hopen dat t wat makkelijk in toom is te houden.

Verder ziet het er gaaf uit, ik mijn volgende ronde ook maar Hpi gebruiken.

suc6 verder. Ondanks ik niet veel zeg kijk ik geregeld om t hoekje hoor
                      -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Zou spijtig zijn tuinbroek .o ja heb je u berichten al bekeken tuinbroek mvg uit belgie 😊

Comment

Thanx straicar en wietkwekerB
                          Ik hoop dat ik me vergis maar morgen heb ik pas echt zekerheid.Als ik wat beter kan kijken,het is nog maar een plant maar wel de strawberry kush.
                          Bij de lemon haze valt er nog niks te zien.Dus afwachten maar.

Comment

Juist een lekker soortje zou spijtig zijn blijf u zeker volgen

Comment

Heb je u prive bericht aan gekregen tuinbroek want ben ni zeker of ik juist verstuurd heb als je het hebt stuur je mij dan terug aub mvg en bedankt voor je hulp 😉

Comment

Dag 2 bloei en volgens mij is een strawberry kush herma, het ligt aan de zaden van growers choice,oke ik heb nieuwe gekregen maar als die ook herma zijn.He fuck die snelle geld makers,ze selecteren niks.
                                De rest heeft nog geen sporen maar ik ben wel flauw,ik koop vanaf nu alleen maar de betere en eerder gegrowde en bewezen soorten.
                                Is het te zien? Wie ziet het wel?

Comment

Bezig...
                                X