Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Succes Tuinbroek met de strafbare kost en de limoen haasjes
    Mooie keuze weeral.
    M'n stoel staat ook!
    Grtz
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Succes Tuinbroek, hoop dat je deze keer geen herma's hebt!

Comment

Jack en Ganjax welkom,ja gelukkig weer los en wat een verhaal met de tekstvoorspeller
        om je rot te lachen.
        Ik heb het lichtlek gevonden dus op die manier geen herma,s meer.Is wel balen ook voor thugs en er was nog iemand met herma,s.
        Nou ja we draaien weer en de pot zit nog half vol.Het zal je maar gebeuren met je eerste oogst.!!!!!

Comment

Succes tuinbroek, ik volg je weer.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

ben benieuwd tuinbroek!!
            wou dat soortje eerst dit jaar buiten zetten, misschien volgend jaar!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hey tuinbroek,
              Strawberry kush
              heerlijk houw van die soort,

ik ga je volgen
              staff

Comment

Ik zal de aardbeien hier ook maar ff in de gaten houden. Suc6
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Hoi Stafford welkom en jij ook straicar.
                  Dus stafford jij kent de soort een beetje?Het lijkt me ook lekker maar het geval wil dat ik niet meer weet of ik 5 strawberry,s heb en 2lemon haze,of anders om,maar ik denk dat ik het vanzelf zie.
                  Maar als ze bevallen neem ik ze zeker weer.Heb ook nog van growers choice nieuwe zaden gehad,en de lemon haze daar waren problemen met de kiemkracht en waren ze zo netjes een nieuw doosje te geven en een doosje real amnesia.Maar de weed seed shop moet eerst foto,s hebben
                  en de nummers van de verpakking.Nou ik had nog een foto op het forum staan dat ze herma,s werden,dus die maar gestuurd.Er zijn van die snelle geld makers die de soort niet stabiel maken en veredelen, nee geld verdienen.Zo ook de weed seed shop.Mischien hoor ik nog van ze maar kopen doe ik alleen nog bij DNA of Riot seeds.Daar vind je teminste nog intresante soorten.

Comment

Zo dag 4 v/d groei en zelfs die kreupele met maar een lobblaadje.Ze zijn nu met hun eerste set bladeren bezig,dus heb niet veel te melden.
                    Ze hebben GREEN ACCELERATOR gehad brrrrr berrrmm dus dat gaat weer met 180 km door de bocht.En wat green roots.Plus de vrouw een 250 ml water.
                    Dus over een paar week dan word het wel intresant.Je zit natuurlijk ook geen uur te loeren naar zo,n klein plantje.

Comment

Ik ga dit zeker weer volgen en dit ligt net iets voor op mijn buiten kweek! Stoel gezet!
                      Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                      Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Hoi zoetstof
                        Hoe is die?
                        Zijn je autoflowers aal klaar.
                        Nou veel succes en je bent welkom jonge.Ze staan ook nog maar net,vandaag dag 5.

Comment

Auto's zijn nog niet klaar nog een paar weekjes. Maar de planning staat over een maand de volgende ronde naar buiten. Wil ik wel even voorgroeien natuurlijk
                          Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                          Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Hoi medekwekers,boeren,burgers en buitenlui.
                            Bij deze wil ik jullie toch even zeggen dat de WEED SEED SHOP mij nieuwe zaden gaat sturen omdat mijn topic TUI NBROEK GOES MEXICAN EN KOMT ONDER DE K-TRAIN gestaakt moest worden doordat ze herma werden,waarschijnlijk door een of ander probleem.Ze waren zo sympathiek omdat het een gesponsorde kweek was.
                            Ik zal dan in een later stadium de kweek alsnog afmaken.
                            Want ik had vooral die MEXICAN HAZE EN DE K-TRAIN
                            graag afgemaakt en dat gaat er nu toch van komen.

Met de LEMON HAZE EN DE STRAWBERRY KUSH kweek gaat het nog heel goed.
                            De lamp gaat zo weer aan dus
                            het is de 5e dag v/d groei.
                            De temp als de lamp aangaat is
                            20.4*cel en de luchtvochtigheid 53%.

Comment

Dus je krijgt nog meer herma-zaad ?
                              Ik -persoonlijk- had toch liever een ander soortje gekozen dan.
                              Mgoed, misschien is dit een andere batch ?

Pff..5e dag groei pas, dat schiet ook niet op heh...hangt je lamp laag genoeg ?
                              Misschien kun je ze wat toverdrank voeren dan groeien ze een beetje door
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi qnq
                                Ja maar volgens mij krijg ik een nieuwe batch,en volvens mij kwam het door een lichtlek,en dat heb ik ze ook verteld maar krijg toch nieuwe zaadjes.
                                Ik was ook de eerste met klachten trouwens.Vooral die
                                K-train daar baalde ik nog het meest van.En ze stonden er erg mooi bij,en het kost je ook 1 1/2 maand,nou had ik wel voorraad maar toch.Het zal je eerste kweek zijn,dit was voor mij ook bijna de reden om es weer in de vriezer te duiken en een reguliere ronde te doen.Affijn we jassen deze er even door en dan in eind augustus gaan we mischien een nieuwe soort proberen te maken met die fruit lebanon.
                                Ze krijgen vandaag geen voeding maar ik geef ze wel bladvoeding,toen ik dat de vorige keer gaf schoten ze vooruit.Dus vlak voor het licht uit gaat gaan ze onder de douche.Heb jij nog iets leuks staan waar je nu mee bezig bent?Ik weet dat je altijd wel een probeersel hebt staan.
                                En ik heb wel gezien dat je geen knoeier bent maar ik zou ook wel eens mee willen kijken
                                naar jou kweken.Kan ik altijd wat van opsteken toch.
                                Ik bedoel het zal wel aan het lichtlek hebben gelegen want het waren 2verschillende soorten.Hoe groot is dan de kans dat het aan de zaden heeft gelegen?Ik hou het op
                                dat kabelgat voor de lamp,daar kwam licht door na het aansluiten van de gavita lamp naar binnen, en dat is opgelost.
                                Zo ik heb ze net nog wat bladvoeding gegeven.
                                Last edited by tuinbroek; 4 June 2014, 20:17.

Comment

Bezig...
                                X