Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ik heb veel goed gehoord van dutch head schop mijn komen ook van daar .is wel klote ja @tuinbroek

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Als het inderdaad herma's zijn is dat toch zwaar klote Tuinbroek !
      Ik duim voor je !
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja had gelijk geen zin meer om foto,s te maken,het is kut het kost niet alleen moeite maar ook stroom.Nou ik ga er maar goed opletten,het is nog maar 1 plant,de volgende run word van beter zaad gedaan,je denkt ach goedkoop maar achteraf duurkoop.Ik koop alleen nog maar zaad waar ik goede dingen over hoor.Nou hopelijk haal ik nog die 6 planten.En anders ga ik nog een poosje op vakantie.En dan in september maar weer.Dit is ook niks draai je lekker en dan heb je weer bananen.Vroeger kocht ik altijd van sannie en nog nooit herma,s gehad.Ik was alleen niet zo blij met zn soorten.De keus is te beperkt.Vind ik tenminste.Ik heb al zo vaak mad scientist gekweekt en kolosus.Nou afwachten maar.
        hopen dat die lemon haze het wel goed doet

Comment

Klote tuinbroek [emoji17]. Ik duim voor je mee hoor, er moet gewoon een bos toppen staan over 8 weken
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Je zou in de wazigheid kunnen zeggen dat er ballen hangen in de oksel. Hopelijk is het enkel de wazigheid die het beeld voor mijn ogen vervormd

Comment

Ja ik hoop het,een keer tot daar aan toe maar dit 2x.
              Nou het was een plant en de lemonhaze doet het wel heel goed.

Comment

das balen voor je tuinbroek

ik vind grower choice ook bagger zaden !! 25 afkes van hen gezet en de hoogste plant is max 25 cm en zijn veel verschillende soortjes !!

dus bagger gedoe !!!

tevens hoop ik dat het in uw tentje wel meevalt , zou jmmr zijn van deze mooie run

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Spijtig om dit allemaal te lezen tuinbroek. Zou ook lopen balen in je geval. Maar het positief bekijken het is een leerschool voor de toekomst.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Ja dat doe ik wel hoor,een beetje buigen dat doe ik wel maar breken.Ik wacht nog af de
                    Lemon haze heeft nog niks,maar ik heb wel besloten geen goedkoop zaad meer te kopen.BOYCOT GROWERS CHOICE DE OPLICHTER,STAAR JE NIET BLIND OP DE FOTO,S DIE ZAL DIE OOK WEL STELEN.
                    DE GORE OPLICHTER,GEEFT ME OOK NOG NIEUWE,SYMPATIEK DACHT IK,NOU DEZELFDE SHIT.
                    BAN DEZE MENSEN

Comment

Kijk niet naar degene wie de zaden verkoopt maar wie ze maakt de breeder dus geen info daar over dan kom het er bij mij nooit meer in.
                      Hoop dat het bij 1 blijf voor je het zou zonde zijn van die mooie planten.

Comment

Het is zoals Mway zegt, ik blijf duimen voor de andere!
                        Je hebt wel al laten zien dat innogreen fantastisch werkt
                        en dat jij geen groene vingers maar groene armen hebt
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma en M way.ik heb er nog 6 die wel goed gaan tot nu.
                          En het zit allemaal mooi op een hoogte,heb de herma weggepeutert maar als die kush weer herma,s vertoont gaat ze naar buiten en zet ik ze op de dijk.Maar over de lemonhaze ben ik nog positief en zal mn alles geven om die mooi af te bloeien.Heb ook nog wel goed zaad maar het kost me al een dikke maand stroom en ik betaal dat netjes,dus opgeven nog niet,op zn slechts zullen die twee strawberry kush herma worden,een is het al dus richt ik me maar op de lemon haze,die staan er mooi bij.Ik wil ze ook niet stressen,maar als ik dit had geweten had ik ze in 25l
                          potten gestopt.Maar ze staan al flink in de bloei,dus laat maar gaan.Net als k 1 ook al zei,ik vind ook dat deze planten niet erg groot worden.Dus ze doen niet aan selectie,en verkopen elk zaadje die geld opbrengt.
                          Dus ik ga voor de 5 lemon haze.

Comment

Dat is weer een domper tuinbroekske. Maar goed dat je ook iw hoofd niet laat hangen. De andere staan er mooi bij en kan nog steeds een mooie opbrengst worden. Laat je niet kisten door die ene herma.

Thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hey tuinbroek, leuk topic van jou dat al tijdje volg.
                              Is echt wel vloeken zo'n tegenslag als je er zoveel tijd, moeite en geld insteekt.
                              Heb mijn zaden ook bij GC gekocht, hoop dat ik minder tegenslag ga kennen...
                              Hier nog een topic dat je misschien interesseert: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=33944

Comment

Ja we gaan wel voor een grote oogst met die lemon haze.Die staat er erg mooi bij en ik check vanaf vandaag alle planten een keer per dag.Maar de hele kweek herma,s wegpeuteren bij de twee strawberry kush daar heb ik weinig zin in,het moet wel ontspannend zijn,het kweekgebeuren.En in september koop ik een grotere tent,die past mooi in de hobby kamer,en dan een paadje in het midden,zodat je overal lekker bij kan.En ev ff tussen de planten zitten,ik doe ook al 3,5 jaar met die tent,en hij word wel minder.En ik wou dan zon bewegende lamp op een rail erbij,maar heb nog niemand kunnen vinden op het forum
                                die dat ook gebruikt.Dus zoek ik maar verder.En ondertussen ga ik de lemon haze afbloeien.

Comment

Bezig...
                                X