Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee hij leest het forum,dat zei die ook nou eh ik maak gewoon mn kweekje af.Vind het alleen zonde van de tijd,er waren maar 2 ontkiemt van die strawberry kush,en dan word de ene van de 2 die je overhoud ook nog herma.Weg maand stroom en de energie die je erin steekt.
Ja die had als het zaad goed was geweest een vaste klant gehad,die dat kopen die kopen een keer en nooit weer.Zijn de zaden goed dan blijf je klant.
Met zon bedrijfsvoering kom je niet ver.Ja 1x wat verkopen en ze blijven weg.Nou ja als je zo wilt leven,keert karma vanzelf tegen je.
Zo dag 4v/d bloei en de lemon haze is nog herma vrij doch de stawberry kush daar moest ik die zooi weer wegpeuteren.Ik denk dat ik ze er morgen maar uitgooi want ik hou er niet van om steeds dingen weg te peuteren.Nou de foto,s,
De lemon haze die doet het goed,mooi op een hoogte.
Hoi thugs
Ja ik hoop dat ik geen lemon haze velies door die herma,maar ik gooi die strawberry er maar uit,maar wil eerst goed foto,s van maken want volgens de verkoper komen er geen herma,s voor bij de strawberry kush.Jij weet ook wel hoe ik met planten ben,zou zo ,niet iets roepen als het niet zo was.Wil gewoon leuke planten kweken en er van leren,
en om goede wiet te kunnen roken.Nou die haze moet wel goed zijn,wat ik gehoord heb.
En daar gaan we dan maar voor.
Hey Tuinbroek.. Kut dat je ook klote ervaring heb met GC..
Misschien idee om hem via dit forum ff met hem contact op te nemen. Hij doet echt niet moeilijk..
Is wel zijn voorstel topic. lees hem ook gelijk door zou ik zeggen van zijn kant. Dan zie je dat die zicht niet echt 100% welkom voelt hierzo..
Misschien handig te vertellen waarom ik zeg via dat forum.. Hij probeert daar een goede naam op te bouwen dusja.. Misschien gaat hij daar wel die extra mile.. Who knows..
Zo dag 5 v/d bloei,ik was net te laat thuis voor de lamp,maar de hermakush is terug.Ik haal ze er morgen uit en plant ze op de dijk want ik wil geen herma,s op de lemon haze.
Dus geen foto,s zonder lamp
Het is maar goed dat ik weet door plastick staafjes welke plant kush is en welke de lemon haze,er is geen overduidelijk verschil te zien.Nou zijn dit kutfoto,s maar als je terug kijkt geef ik het je te doen om daar de kush uit te halen.
Damn das minder als je zo'n ervaring ondervind. :s
Maar ik kan even niet volgen, ook al leest die gozer mee dan nog kan ie toch moeilijk aan je tel nr geraken of staat die gewoon hier ergens op je profiel vermeld?
Hij zit als 010 op het forum maar hier waren meer mensen die de zaden slecht vonden hij zit nou ook op een ander forum
Wietforum eu.Ja hij heeft mij gebeld omdat ik zaad in zijn shop heb gekocht,zo kwam hij aan mijn nummer zei die.
Volgens mij spelen er andere belangen,en als jij es wist hoeveel hier op het forum zitten die in de zaadhandel zitten.Niet erg,maar ik dacht dat zulke mensen geweerd werden,dit is voor hobbyisten toch.En nee mijn tel no staat niet op mn profiel,dus en hij wist niet wie tuinbroek was.Dus ik,nou laat ook maar als je goed nadenkt is er maar 1 mogelijkheid.En daar wil ik het maar bij laten.
Vervelend hoor Tuinbroek, maar net zoals op elk forum zitten hier 'ouwe wijven' (en dan doel ik niet op leeftijd of geslacht) die je commentaar zullen hebben doorgebriefd. Omdat veel mensen je verslagen lezen en weten dat je een goede kweker bent moest 010 wel iets van zich laten horen. Het blijft raar dat je zo maar gebeld bent, het was normaler geweest als hij in je topic gereageerd had.
Maarreh Tuinbroek ze kunnen beter over je kweek lullen dan op je lul kweken
Je fans weten beter !
Comment