Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo is dat stemma dat heb je mooi gezegd,en ik ben blij met het compliment hoor,maar ik leer nog elke dag dingen,en over het algemeen is dit een fijn forum.Maar je hebt altijd mensen die je dat op de een of andere manier niet gunnen.Nou gelukkig doe ik het daar niet voor,ik kan soms blijer zijn voor een ander dan op mn eigen kweek,omdat elk mens wel es een steuntje kan gebruiken.En ik heb door levenslessen veel over mezelf geleerd,ik hield iedereen zoveel mogelijk op afstand,gezien mijn jeugd en mijn tijd bij defensie,als je op een gegeven moment in je leven te veel mensen verliest,of die vlak naast je door een kogel werden getroffen,liet ik iedereen op afstand en was geen prettig mens meer om mee te leven.Dat is sinds ik hier op het forum zit,enorm veranderd.En nu begin ik langzaam weer omhoog te krabbelen.En begin mijn ptst ook beter te handelen.Maar ik blijf wel altijd mijn mond opentrekken tegen onrecht groot of klein.En behandel iedereen zoals je zelf ook behandelt wilt worden.En ga met een glimlach door het leven.Dat alles heb ik gevonden op dit forum.
Het forum is voor mij meer dan alleen een plantje te laten groeien,ik zelf ben ook weer gaan groeien,en dat gevoel was ik al jaren kwijt.
Als Growerschoice je klantgegevens gebruikt om ongevraagd contact met jou op te nemen gaat dat wel heel ver.
Het is trouwens ook in strijd met hun eigen voorwaarden.
Mocht je verder nog vervelende gevolgen ondervinden van dat persoon kan je daar juridisch wel wat mee. (mocht het zover komen)
5.2 Growerschoice respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.
Dit is nou een legitieme reden om zulke verkopers te mijden.
Misschien kun je in dit topic over Growerschoice nog even een berichtje plaatsen zodat iedereen kan lezen wat de handelswijze daar is.
Ohja, Vraag GC ook even of hij al je gegevens per direct wil verwijderen.
Dat is nu eens mooi gezegd tuinbroek
Vind het fijn dat je je gevoelens open legd tegenover ons.
Ik kan aleen maar zeggen dat je volgens mij wel een fijne vent bent en je hebt me al veel geholpen.
Kan aleen maar zeggen blijf wie je bent
En al ken ik je nog ni lang en aleen van hier denk dat je een heel aangename man bent😉
Zo dag 6 v/d bloei ze staan mooi te bloeien,en krijgen zo hun eerste bloeivoeding.En dan gaat het hard want die bloeivoeding is super.
Ze zijn nog steeds mooi op een hoogte
en de knoppen worden nou groter.
Elke lemonhaze heeft 6 grote toppen en allemaal op een hoogte,ze hoeven die voeding maar 1x per week,en voor de rest daartussen water,dat gaat bij echte wietvoeding anders dan geef je om de 2 a 3 dagen.Sorry gc maar die genetica is toch heel wat anders dan zaadjes van sannie,dna,riot seeds,je kan aan deze planten zien dat er niet of nauwelijks is geselecteerd.Ik blijf gewoon trouw aan wat mijn kwekersoog ziet.Waren het topplanten had ik het ook gezegd.
Zo dag 7 v/d bloei,de kush is nu orgineel de tent uitgevlogen,
Ik was net te laat,de lamp was al aan.Ik heb ze ingegraven in mn schoonmoeders tuin.
Maar ook die lemon haze is een of ander slap aftreksel van een duure soort.
Een goede kweker ziet heus wel wat kwaliteit is.En van morgen werd ik ook gewaarschuwd voor de real amnesia.Die moest ik maar terug sturen met mn banknummer.Ik heb nog een doosje met beige tot bijna gele zaden,die zijn niet eens rijp.Het is dat ik daar niet vatbaar voor ben maar zon knurft die alleen zn zakken wil vullen zou je kweekplezier vergallen.
Nou de foto,s
Meneer laat goede zaden testen want met deze rotzooi valt hij zo door de mand op weedforum eu.
Je word misselijk hoe hij zich voorsteld terwijl nog genoeg mensen die rotzaden hebben liggen.
Dag 8 v/d bloei en het gaat redelijk met mn 5 lemon haze ook al is het dan geen super genetica.
Zo alles nog wel op een hoogte maar van de wiet zal ik maar niet te hoge verwachtingen hebben.
Ja en anders snel een nieuwe kweek daarachteraan Want na deze moet ik echt weer een voorraadje kweken.Heb nog zat goede zaden,had ik dat maar eerder onkiemt.Heb nog 2cheese soorten en een echte amnesia.Dus niet the real amnesia,die heb ik nog wel maar je hebt er niks aan of laten rijpen.Maar zelfs dat niet meer.
Comment