Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

En er zijn verschillende tangie soorten,die kosher tangie lijkt me lekker,die banana strawberry die jij had is nog steeds out of stock.Maar bij sommigen staat vrouwelijk zaden.3 en gefem. Zaden dan krijg je 6 zaden.Wat is nou het verschil?

Comment

Niets.
      Fem gaan per 3 of 6.
      regs gaan per 12.

Comment

Je hebt niet te klagen tuinbroek met je plantjes staan er zeer mooi bij ondanks al je tegenslagen met je zaadjes. Knap gedaan

Lees ook 50 dollar voor 3 zaadjes amaai veel geld dat. Wat mij op een vraag brengt zaadjes versturen in Europa werkt blijkbaar maar als je nu zaad besteld in Amerika naar Europa toe is de douane dan niet lastig?

En doe zo verder
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Jawel hoor al uit de VS Canada besteld en binnen.

Comment

Nou ik ben nou al 2uur aan het zoeken,en heb gegoogld op exclusieve zaden.Dan zie je het bos niet meer door de bomen.
            Ik ben niet zon indica fan hoewel 6 week of 10 tot 12 weken das een heel verschil.
            Het word in elk geval een sativa dom.,het is voor de kweek na deze of ik zoek een soort om die fruit lebanon mee te kruisen.M8 ik zoek nog ff verder.Ik heb nog zeker 8 week te gaan,er is weinig over bekend van Growers Choice en hun soorten,maar je komt wel enorm veel negatieve feedback tegen over die roel.Nou ik duik maar weer onder in de grote zaden bak van de wereld.En wil nu alles weten van het soortje wat ik bestel.Voor mij geen goedkope rommel meer!!!!!!!

Comment

Beetje zitten zoeken op internet betreffende import van wietzaadjes uit Europa maar echte info er over vind je niet betreffende de wet.
              Genoeg URL's met verbodslijsten zoals deze bv http://edepot.wur.nl/117977 en dat is het

Loop nu te denken als ze zaad mogen opsturen via post betekend dat dan als je bv op verlof ben in Canada, je dan ter plaatse zaad kan kopen en het ook kan meenemen in je koffers zonder last te hebben van de douane daar en hier? Toevallig een advocaat bij de kwekers die dat weet
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Zo onder genot van een fruit lebanon x amnesia zie ik ineens dat de lamp aangaat.
                We zitten op dag 11 v/d bloei.
                Temp en lv heb ik geen omkijken naar.Die controller houd de temp mooi op zn hoogst 29,9 of het nou 30*cel
                of 35* de temp blijft mooi 29,9*.
                Nou de foto,s.
                Ze worden al dikker dus we doen het goed tot nu toe.
                Nou als ze nog 8week moeten dan worden het wel knotsen.

Comment

damn tuinbroek! nog geen 2weken ben ik weg en zo'n dikke toppe al die gaan super lekker!
                  hoe zit het nu met die voeding lijn? gaat die nu nog wel komen?

Grtz Gdog
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ja de laatste info die ik had zou het eind julie zijn.Maar ik weet niet wat er loos is maar al mijn mails komen terug,en ik weet wel hoe dat komt maar om die man nou bij naam te noemen.
                    Nee want dan zou ik me verlagen tot zijn nivo.En dan moet ik weer zo ver naar beneden op de ladder,nee laat maar.
                    Dus G Dog ik ga er van uit dat het wel doorgaat,maar ik maak er geen reklame meer voor,en zal de voeding ook niet meer bij naam noemen.Maar het is goed spul dat wil ik er nog wel over zeggen en 100% biologisch.
                    Ik heb nog wel voor 5 rondes want het is ook nog zeer zuinig.
                    1x per week 15 ml,en ze krijgen nou de helft,ik bouw dat langzaam op.Ik heb ze deze week net gegeven en nu heb ik alleen water gegeven.
                    Dus ik hoop ook dat er een speciale wietlijn komt.
                    Als ik nog wel wat hoor deel ik dat natuurlijk.

Comment

Zien er toch mooi uit de dames tuinbroek .
                      Nog veel succes verder .mijn staan nu ook al 3 dagen onder de lamp en alles gaat goed
                      Temp 28 lamp aan 22 lamp uit
                      Lv 55
                      Het zijn er wel maar drie hopen dat ik daar voor eerste x toch mooi af haal
                      Zet straks fotos hoop dat je eens komt kijken op mijn toppic wany alle hulp is welkom
                      Mvg uit belgie😉

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Ja tuurlijk kom ik lekker meegluren,er is altijd wat te leren,En je zult een lekker eigen rokertje hebben,en geloof me ooit zelf gekweekte wiet gerookt dan ben je gelijk om,en wil je die koffieshopshit niet meer.

Comment

Zo dag 12 v/d groei en gelukkig beginnen ze wat aan te dikken.
                          De meeste toppen zitten op een hoogte,ze worden denk ik ook niet veel hoger.Nu moeten ze wat aandikken.Ze krijgen bloeivoeding en de laaste weken krijgen ze nog green nitro.
                          Als ze allemaal lekker aandikken dan vind ik het prima.Er hangt een citrus cq.
                          Lemon geur,erg fris geurtje.
                          Zo heb toch 3 stammen geknakt en heb ze voeding gegeven.Elke plant heeft 6 een soort van hoofdtoppen want ze zitten mooi op een hoogte alleen bij twee moest ik wel ingrijpen op de foto is het knakken nog niet te zien,maar zij waren ongeveer 10 cm hoger,we zullen zien.Als ik er maar wat afhaal,het hoeft geen super oogst te zijn,ik heb en kan nog veel leren over deze voeding,en dr ligt dan niet zoveel druk op de opbrengst.Want ik heb nog wel te roken.
                          Als die toppen allemaal naar elkaar toe groeien dan kunnen het nog cola,s worden.En ik las net nog de reklame van
                          Growers choice deze zou 20% thc opbrengen.Nou daar geloof ik geen fluit
                          van,want ik heb wel soortjes gegrowd die echt 22% of meer bevatten,nou daar komt dit niet in de buurt.
                          Maar ik zal proberen er het beste uit te halen.
                          Last edited by tuinbroek; 13 July 2014, 17:40.

Comment

Ze zien er toch goed uit Tuinbroek, misschien kun je nog weleens verrast worden met het eindresultaat
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoi michevan
                              Nou ze zien er redelijk uit ben ik het mee eens,heb jij wel eens wat gegrowd van sannie seeds,
                              nou ik wel en de kwaliteit van de plant is heel anders.Kijk je zou ze eigenlijk in het echt moeten zien,dan zie je echt het verschil wel.Maar ik blijf mn best doen.Als ik deze info eerder had gehad dan had ik andere zaadjes gepakt.

Comment

Ja, ik heb alles een beetje gelezen en snap je helemaal hoor, ik had hetzelfde gedacht en gereageerd!

Nee, ik heb nog nooit seeds van Sannie gehad, ik kan over een week of 6 een nieuwe ronde starten en zoek me rot naar een geschikt soortje om te scroggen, max 3 plantern ofzo in mijn kleine tent en niet al te hoog (tent is 1.60m), opbrengst moet ook redelijk zijn.
                                Verder kweek ik nog niet lang binnen dus het moet alzo een soortje zijn dat niet al te moeilijk is, tips?
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X