Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ja waar hou je van indica of sativa? Dan zou ik gaan voor de mad scientist van sannie seeds, of hericules van sannie.
    Mooie biologische soortjes.
    Ja ik weet ook niet waar je van houd,ik vind dat zo persoonlijk.
    mad scientist is een combi van high en stoned en doen het goed in de scrog,en super thc gehalte tot 24% geloof ik.
    Kijk maar es sannie seeds
    En de hericules iz ook zeer geschikt om te scroggen en hoge opbrengst.
    Verder verkoop hij ook breeders choice,
    Dat is een vriendenclub die alleen maar goed spul breeden..
    Last edited by tuinbroek; 13 July 2014, 19:29.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Dank je!
      Ik hou over het algemeen van een combi ja, stoned en high hoewel je soms weer meer zin hebt in een high dan stoned gevoel, en andersom.
      Ik denk dat ik daar binnenkort maar even wat zaden ga bestellen, gelijk een paar soortjes of zo een fem mix, dan kan ik weer
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja michevan
        Zo doe ik het ook altijd een wietje om lekker te hangen en lekkere wiet voor als je nog dingen moet doen,ik grow altijd een paar soortjes tegelijk.

Comment

Dag 13 v/d bloei,gisteren heb ik toch 2 planten geknakt en een paar uur later stonden de toppen alweer omhoog.
          En ze beginnen al aan te dikken,maar ze beginnen wel flink veel te drinken,dus ik zal ze straks water geven.
          Ik wacht altijd een uur of meer voor ik voeding en water geef,want ze hebben net 12 uur in het donker gestaan en dan zijn de huidmondjes nog open om water te verdampen.
          Zo ze hebben niks nodig,en de geknakte stengels die staan nog mooi horizontaal en de toppen staan weer recht omhoog.
          En ze beginnen nou behoorlijk te stinken.
          Last edited by tuinbroek; 14 July 2014, 17:20.

Comment

Laat ze maar stinken tuinbroek hoop echt dat je er een lekker rokertje af haald
            O ja kan je die taken gewoon om knaken zonder problemen ? 😞

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Ja je knijpt erin en oefend wat druk uit en dan knak je hem voorzichtig om,mocht die wel doorscheuren dan bied ducktape uitkomst,ze noemen het ook wel suppercroppen,de plant denkt dan dat ze gaat sterven en maak extra veel thc aan.Knakken is als je bepaalde takken hebt die niet gelijke hoog zijn,ik wil alle toppen op een hoogte dus buig ik ze 90 graden om,soms moet je ze vastbinden omdat ze zo teruggroeien.De sapstroom veranderd erdoor en dan groeien de toppen zo weer recht omhoog naar het licht.
              Zal er een foto bij doen dan zie je het goed,mn lamp is wel al aan.
              De toppen groeien alweer omhoog en het geknakte deel hersteld zich snel.
              Last edited by tuinbroek; 14 July 2014, 18:56.

Comment

Ja, viel mij ook op hoe snel een top de lucht weer in gaat, kun je zien hoe sterk wietplanten zijn!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja zie het dat weet ik ook weer bij veel dank maat echt waar
                  Ben zeker dat als ik problemen heb
                  En jou hulp heb , dat het mij wel mooi zal lukken echt fijn
                  Nog eens dank tuinbroek je bent gewoon top 👍👍👍👍

Comment

idd @tuinbroek ik heb ze ook geknakt. omdat t moest. maar ideaal dat t zo makkelijk kan. ze groeien gewoon weer lekker richt licht. heerlijk!!! maar ja, heb
                    zelf ook al een aantal ductape verbandjes liggen hoor

maar zit er goed uit. gaat vast mooi worden.

keep it up
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

@straicar en @michevan en wietkwekerb de toppen groeien altijd naar weer naar het licht en inderdaad ik heb ze met scroggen wel eens zo mishandeld en geknakt dat ik ze met ducktape of kaarswas weer moest repareren maar er komt gewoon een dikke bobbel op en de sapstroom vloeit weer rijkelijk en ze groeien zo weer verder.Van gewone hennep maken ze touw en kleding dus het is een sterke vezel.
                      Last edited by tuinbroek; 14 July 2014, 22:03.

Comment

Hoi medekwekers
                        Vandaag alweer dag 14 van de bloei,ben het helemaal vergeten want zat net te chatten.Ze beginnen wat aan te dikken maar ze zijn in de lengte niet meer gegroeid,maar dat was te verwachten.Dus heb alleen hps foto,s.
                        En dat noemen ze lemon haze.Ik was net nog ff op wietforum eu.En daar doet roel testen met geel zaad.Als je die foto,s ziet van die zaden,licht geel.
                        En de een na de ander stopt er mee.
                        Dus growers choice NEEE!!!!!!!!!!!!

Comment

Zo dag 15 v/dbloei.
                          Ik zal zo nog ff meten maar veel groeien
                          doen ze niet meer,haze van 60 cm? [IMG]
                          Nou ik ga ze straks weer hun favorite hapje voorzetten en dan moeten ze wel wat aandikken.
                          Ze zitten kwa toppen mooi op een hoogte,de geknakte stelen staan al weer mooi omhoog.
                          Last edited by tuinbroek; 16 July 2014, 18:14.

Comment

Comment

Nou das wel zeker want ik weet dat dit puur natuur is gekweekt.
                              Ze zijn niet groot maar ze moeten nog zeker 8 week.Als ik GC mag geloven.

Comment

Kan zijn mar kan je het vertrouwen microschoopje en je weet waneer klaar he nog veel geluk maat mvg

Comment

Bezig...
                                X