Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Mooi tuinbroek dat je nieuwe zaden krijgt !
    Ik hoop dat ze de volgende keer niet ineens gaan twijfelen aan
    hun geslacht . Je was er maar mooi klaar mee. Je zou ze toch ergens anders een plaatsje geven, hoe is dat afgelopen ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee die zijn toch maar de kliko in gegaan.Ik wou je nog pm en
      maar je zit vol.Je mail box he.
      Hahaha.
      Laatst moest ik ook zo lachen toen poepzak zei" mooie planten pik,en toen je antwoorde nou poes mag ook.
      Ik dacht gelijk die is ook niet op haar mondje gevallen.
      Nou wacht op je rook verslag
      Fijne avond nog

Comment

Ik heb me mailbox vanmiddag geleegd maar ik kan ook geen priveberichten meer versturen ? Zo lastig was ik toch niet haha...
        Jij ook een fijne avond !

Stemma doet stout (2016)

Comment

Nee hoor helemaal niet maar ik vind het leuk dat je zo met steffa,s hobby meegaat.
          En het is gewoon wat gezelliger met een paar vrouwen erbij.
          Dus dames word lid van jd.
          En vind een leuke hobby.

Comment

Zo dag 6 v/d groei en ze doen het goed,ze hebben gister wat bladvoeding gehad en ze staan nog te nat dus morgen weer gewone groeivoeding.En ff de modder aanvullen tot aan de lobblaadjes.
            Zo dat was het weer voor vandaag.

Comment

Zo precies 7 dagen en mooi kut
              mn beide 400 watt lampen kapot, wat ik probeerde niks nou de growshop al dicht,gelukkig had ik nog een 600 watt bloei lamp.Nou beter dat dan nu een 18 uur zonder licht,nou zal mn contoller zich moeten bewijzen want er komt natuurlijk veel meer warmte af.
              Morgen gauw een nieuwe groei lamp halen,zal maar gelijk 2 nemen want dit is dikke stress.
              Want het duurde ff voor de 600 watt aanging.Nou afwachten maar.
              Zo die bladvoeding is echt goed wat een verschil met gisteren.
              Last edited by tuinbroek; 6 June 2014, 18:45.

Comment

Dat is wel heel vervelend zeg ! Gelukkig had je nog reservelicht .
                Maarreh.....wat doe jij met die plantjes, die groeien als kool !

Stemma doet stout (2016)

Comment

Hoi stemma, ja dat is de INNOGREEN
                  VOEDING.
                  Maar ik was zelf ook al verbaast na gisteren,toen heb ik ze bladvoeding gegeven,en daar zitten allemaal planteigen hormonen in en iets van visemulsie.Ik heb net nog ff gegkeken en de afzuiger en inblaas zorgen met een 600watt erboven, toch maar 26.5* cel.Ik was al tevreden met die controller maar, nu helemaal het was buiten 25* cel en in mn tent maar 1,5*cel
                  meer.Maar dit is wel de bloeilamp,dus morgen gelijk maar even nieuwe groeilampen halen.Als ik hem maar voor 12 uur s,middags heb want dan gaat die uit,en dan gauw weer een 400 watt mh lamp erin.
                  Nou zoek nog ff de zon op ff een rondje met de hond.
                  Iedereen een prettige avond.
                  Last edited by tuinbroek; 6 June 2014, 20:12.

Comment

Bijna gemist.
                    Gaan super tuinbroek.
                    Die 600 zullen ze wel lekker vinden hoor.
                    Succes

Comment

Ja maar dit is een bloeilamp en hij houd na een tijdje gedraaid te hebben toch 28,7*cel op 60% van het volle vermogen van inblaas en afzuig,maar haal toch nog een groeilamp op want we zitten pas op dag 7.
                      Maar die bladvoeding dat vinden ze lekker als je het verschil ziet tussen gister en vandaag.Maar ze mogen het maar een keer per week,en in het midden van de week krijgen
                      ze GREEN ACCELERATOR.Nee ik ben heel tevreden over die voeding.Eind julie komt er een nieuwe voedingslijn.
                      Van Innogreen en dan helemaal afgesteld op de wiet teelt.Dus dit word nog intresant.

Ben trouwens benieuwd naar je rooktest van de bananewiet.

Comment

Zo heb maar ff een echte groeilamp gehaald,volgens mij,
                        als ik eerlijk ben dan gebruikte ik daar altijd gewoon een bloeilamp voor,en ik hoor ook nooit iets van dat iemand zn groeilamp van 400 watt verwisseld,correct me if i am wrong.Maar ik heb dus nu toch maar een gehaald en die gaat er om even voor 6 uur vanavond in want dan hoort de lamp weer aan te schieten.Gisteren bij het opstarten allbeide 400 watters
                        kapot.Nou toen maar de 600 watt erin en het bleef keurig 29,9* cel.
                        Dus ze stonden er mooi bij vanmorgen,heb geen foto,s gemaakt
                        dat doe ik om 18.00 uur wel.
                        Geniet van de mooie dag,wij gaan lekker zwemmen.
                        Zo de postbode is ook geweest en bracht weer lekker zaad.
                        Super Silver Cheese
                        Super Cheese en last but not least
                        Amnesia.
                        Hup maar de vriezer in want dat is voor later,begin al een aardige voor-
                        raad zaadjes.Hoewel het de keuze wel moeilijker word.Nadat me gisteren die lamp stuk ging heb ik gelijk maar overal twee van.
                        2MH Groeilampen 400 watt
                        2hps Bloeilamp. 1 600 watt
                        1 400 watt.
                        Zo kan mij niks gebeuren op een weekend of zelfs door de week,een kapote lamp kan je hele oogst verpesten.
                        En een nieuwe lamp.
                        Last edited by tuinbroek; 8 June 2014, 20:25.

Comment

Nou mensen met de billen bloot ik heb deze foto,s gemaakt met een groeilamp aan daardoor trek ik de conclusie dat niet veel mensen een groeilamp gebruiken,want dan zijn je foto,s niet zo geel.
                          Als ik het mis heb zeg dat dan.
                          Dit licht is veel witter en blauwer.

Dag 8 v/dgroei en ze hebben al bladvoeding gehad en 2x Green accelerator
                          Nou weer een heel verschil met gister, over een paar dagen kan ik ze al toppen.
                          Nou voor 8 dagen zien ze er prachtig uit,nog een paar dagen en dan kan ik ze al voor het eerst toppen.
                          Last edited by tuinbroek; 7 June 2014, 17:57.

Comment

Ziet er weer gezond uit tuinbroek! mooie soortjes binnengekregen zie ik. Amnesia is wel een killer, doe soms 3 dagen met 1 joint ervan . Als ik daar 1 hele van rook.... Is het net of de planten een verslag over mij aan het houden zijn )
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Dank je rezpiet,ik heb er nu een echte groeilamp van 400watt erin,deze lamp is een plus lamp dus die kan die hoge freqwentie die deze lampen gebruiken,en word ook aanbevolen door gavita.Ik gebruikte altijd voor de voorgroei een oude bloeilamp en ik denk dat velen dit doen want je ziet overal van die gele foto,s,deze zijn gemaakt met de lamp aan
                              Nou mijn lamp gaat zo weer aan en dan heeft die 18 uur gebrand en is 6 uur uitgeweest.Ik kan zo zien of ze nou niet zoveel strekken
                              Last edited by tuinbroek; 8 June 2014, 17:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rezpiet View Post
                                Amnesia is wel een killer, doe soms 3 dagen met 1 joint ervan . Als ik daar 1 hele van rook.... Is het net of de planten een verslag over mij aan het houden zijn )
                                Roflol

Comment

Bezig...
                                X