Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ik weet niet of binnen of buiten veel uitmaakt tav de hoeveelheid water, maar ik had buiten een silver haze staan, die met warm weer echt wel een 300 ml per dag weg dronk.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Thanx Gps
      We zitten vandaag op dag 25 v/d bloei en ik geef ze wel 600 ml
      per gift.Ik kan ook zien dat ze wel een hapje lust.
      Ze beginnen nu ook lekker aan te dikken en het ruikt heerlijk naar citrus fruit.
      En deze laaste foto is geknakt geweest maar die groeit ook alweer omhoog naar de lamp.Ik heb onderaan wel wat last van geel wordende bladeren en ze laten makkelijk los,ik denk dat ze ff te vochtig hebben gestaan,met te min voeding.
      Iemand anders een idee?
      Al met al toch een leuk plantje,maar geen echte haze,en dus uiterst geschikt voor iemand met een beperkte hoogte om te kweken.Je ziet bij de laatste foto ook mooi dat alle toppen naar elkaar toe groeien.
      Last edited by tuinbroek; 26 July 2014, 17:27.

Comment

Wat een mooie hond heb je
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dank je stemma,er komen altijd honden op mn pad die mishandeld zijn;reza stond op het internet zo mooi was op slag verliefd,ik moest haar van een station in assen halen want ze hadden brand gehad en daarom moest ze weg.Ik schrok wat ik zag zo mager, verwAarloosd,ik dacht als ik haar niet meeneem dan sterft ze.Ze was zo bang, voor de riem en wist geen raad met een speeltje,en door de brand moest eerst haar pasooort drogen En dat waren allemaal leugens, ze was als pup al verwaarloosd, wat was ik boos zeg. En nu een supermaatje,
          waaks,speels, en zo trouw.En ze geeft onvoorwaardelijke liefde.Echt ,affijn hoef ik jou ook niet te vertellen,je hebt zelf ook leuke dieren.
          Last edited by tuinbroek; 26 July 2014, 20:35.

Comment

Idd heel mooi beestje, om die geknakte dame omlaag te houden gewoon een een metalen buisje in de juiste hoek buigen en daar je dame aanvalt hangen met ducktape ofzo...
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hey Tuinbroek, ziet er hier in orde uit man en mooi donkergroen die planten van je. Die bladeren onderaan die wat gelig zijn zien er uit of dat ze klein beetje te vochtig gestaan heeft. Aangezien de bovenkant er zo mooi groen uitziet denk ik niet dat je te laag zit met de voeding.

Eepz.

Comment

Thanx Nik en Shiva
                Ja de plantjes groeien bijna niet meer ze zullen alleen nog dikker worden,maar ik ben tevreden hoor.Ze ruiken lekker,dus dat word wel een lekker rokertje,ik zie nou al weer uit naar het winter seizoen , het is me opgevallen dat de oogsten dan uitbundiger zijn,en mijn theorie is,dat dat komt omdat de dag en nacht temperatuur meer van elkaar verschilt.En dat ze daardoor uitbundiger bloeien.
                En ik sla vandaag ook over met water en kijk morgenavond wel weer,overdag kan ik er niet bij,dan is het licht uit.Ik ben altijd bang dat ik ze te min geef.Dus ik denk dat ik een fertometer ga kopen en zon vochtmeter.Dan kan er bijna niks fout gaan.En ben benieuwd hoe die wiet smaakt met deze voeding!!!!
                Last edited by tuinbroek; 26 July 2014, 20:50.

Comment

Nou toch een macro foto,een ander lensje uit een oude phone gehaald en dit is het resultaat
                  Nou een sneeuwlawine zal het nog niet worden,het is mooi wit.
                  Iemand een gok, de haartjes beginnen al bruin te worden, wel wat vroeg
                  Last edited by tuinbroek; 27 July 2014, 00:08.

Comment

Ik zou dat nog laten staan.

Comment

Hoi Flintstoned
                      Hoe kom je erbij dat ik dit al wil oogsten?Ik plaatste deze foto,s om te vragen of iemand wist hoe het kwam dat ze na 26 dagen al de haartjes bruin zijn.
                      Dit moet nl lemon haze zijn maar ze groeien niet meer en zijn maar 60 cm hoog terwijl ik maar 1x getopt heb.
                      Nee ze moeten nog zeker 5 week,dus als ik dit zou oogsten dan kan ik het zo weggooien.
                      Dus nog ff geduld,ik wil graag cola,s van een cm of 30.De losse toppen groeien mooi naar elkaar toe, en vormen dan mooie knotsen.

Comment

Nou een sneeuwlawine zal het nog niet worden,het is mooi wit.
                        Iemand een gok, de haartjes beginnen al bruin te worden, wel wat vroeg

Comment

Zo ik was net op tijd voor de lamp aanging en ik heb ze nog niet eens bekeken,de lamp is nu wel al aan en zal vooral op letten dat ze niet weer teveel water krijgen.Ze krijgen vandaag ook weer wat bloeivoeding[/IMG]

Zo dat begint er al lekker uit te zien,hoop dat ze zich nou goed volvreten om lekker aan te dikken.
                          Zo ik heb nu ff goed kunnen kijken maar de vergeling van de onderste bladeren word wel steeds erger,ik heb ze maar een klein beetje water met de helft voeding gegeven.De blaadjes die geel zijn laten zeer makkelijk los of ze vallen eraf.Ik hou bijna geen groot blad over,
                          Zal dit een gebrek van het een of ander zijn?Op de bovenste is dat niet tezien.
                          Dus
                          Zo is het beter te zien,en de pistels worden ook al snel bruin.
                          Is er iemand die hier een idee over heeft?Is het alleen dat ze te nat hebben gestaan of dat ze overvoeding hebben?
                          Last edited by tuinbroek; 28 July 2014, 15:54.

Comment

Je plant trekt mobiele voedingselementen uit het onderste blad. hierdoor vergeelt het. Oorzaak kan een ondervoeding zijn maar in jouw geval denk ik eens dat de plant dit onderste blad leegtrekt en afkurkt omdat dir blad nauwelijks nog licht vangt. Dit blad wordt dan weer een sink in plaats van een source en dus stoot de plant dit af nadat ze alle bruikbare eruit getrokken heeft. Het kost haar immers meer aan onderhoud dan het blad oplevert en in de natuur heeft alles een functie. De Functie van dit onderste blad is vervult en nu enkel een last dus ze kurkt het af en laat het vallen.

Comment

Ik heb toch de lamp op 660 staan,en er staan maar 6 in maar ik zal ze es verplaatsen
                              zodat ze ook es anders wat lichht kan pakken ,maar de pistels worden ook snel bruin.
                              Ik heb mn vorige oogst wegens herma verloren dus mn rokerij komt in het geding.

Comment

Zo we zitten vandaag op dag 28 v/d bloei en nog ff dan gaat de lamp zo weer aan,ik hoop dat de vergeling is afgelopen.
                                Want het moet niet te ver op rukken, want ze hebben dat nog nodig om mooi af te bloeien.Ik geef ze vandaag niks en zal es kijken of ze al wat bij trekken.Dus nog geen water en of voeding; en dan maar kijken of ze wat aan sterken zodat we ze goed kunnen afbloeien.Nou zal zo ff foto,s maken.En ik hoop dat de toppen wat aandikken.
                                Zo de foto,s zeggen meer.
                                En nu nog ff een foto van de vergeling.
                                Deze zijn nog het minst geel.Maar het rukt steeds meer op.Ik ga denk ik vandaag maar niks geven.
                                Kijk zo zien de bladeren er uit ze vallen er ook zo af,dit is voor mij de eerste keer dat ik dit heb.Weet iemand raad.Is dit te nat geweest,over,of ondervoeding?.
                                Wie kan mij hier mee helpen?
                                Last edited by tuinbroek; 28 July 2014, 17:27.

Comment

Bezig...
                                X