Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

oh heb me niet met terpenen bezig gehouden sorry bobje maar volgens mij is het vooral de geur die de terpenen veroorzaken. maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen zonder dit uitgezocht te hebben je zal dus nog even verder moeten zoeken of een topic openen met die vraag
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Volgens mij komt het ooit zover dat je "neutrale terpeenzaadjes" kunt kopen en via voeding je smaakje kunt geven, wedden?
      Last edited by Bobje; 11 August 2014, 22:09. Reden: schrijffout

Comment

haha dat zou kunnen, maar zal niet binnenkort als je het mij vraagt
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Gesponsord door monsanto :-p
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Help dat heb ik weer mn topic word gekaapt!!!!!!
            Mn plantjes gaan als een trein papa heeft ff streng maar rechtvaardig ingegrepen bij de meiden,hup we gaan weer rouleren,zodat ze allemaal de hele tent rond gaan,of je hebt hotsspots of de luchtverplaatsing in de ene hoek is anders dan bij de ........ juist ja andere hoek.Ze lieten me weten door een overwelmendee geur van lemon.Dat het heel goed met ze gaat.

En ja bobje ooit......maar dat duurt echt nog wel een half uurtje,dan eten wij neutrale terpenen,tot we er scheel van zien.

Comment

Haha sorry tuinbroek, we lieten ons even gaan

Comment

Ja tuinbroek, verder over jouw topic, zag het woord terpenen staan en wou even laten zien dat ik liever de dingen opzoek in plaats van het met de paplepel in de mond te krijgen...

Comment

Hoi bob
                  Ja ben van mening dat een leerproces beter werkt als je zelf energie levert om bepaalde dingen te leren,dat je veel meer kennis opsteekt als je zelf dingen onderzoekt.Maar soms kan je ook iets tegen komen waarbij je wat hulp nodig hebt.
                  En dan zijn er altijd wel mensen op dit fijne forum die je willen helpen.Maar ik vind dat je eerst zelf moet gaan zoeken,het is immers geen verplichte lectuur maar als je ergens iets op zoekt vind je ook weer gerelateerde onderwerpen,die je vraag nog beter beantwoord.Het meeste wat ik geleerd heb is door veel te lezen,en zelf dingen op te zoeken.Toen ik er mee begon was ik ook alleen maar roker van onze geliefde plant.Maar toen mijn interesse was gewekt wilde ik ook zo veel mogelijk leren over het grootbrengen van een wietplant.

Comment

Zo week 6 dag 1 ze blijven toch nog geel worden,nou ik heb alles geprobeerd en bloei ze gewoon af en hou de lv zo laag mogelijk.Ik ga maar wat zaadjes in de propagator doen.
                    Of morgen maar zeker deze week Super Cheese,Super Silver haze,Amnesia en wat fruit lebanon.Nou de foto,s nog.
                    Bij een plant ongeveer 40%clear 40%milky en 5% amber.
                    De rest is nog clear,dus zeker nog 3 week of er moet al risico zijn op rot.
                    Maar de toppen zien er goed uit en ze dikken lekker aan.Dus morgen zaai en stekgrond halen,dan zaai ik gelijk nieuwe in.
                    Last edited by tuinbroek; 12 August 2014, 17:46.

Comment

Ik zou me niet meer zo druk maken over het vergelen. lekker verder zo, wordt mooie oogst. de laatste 1 a 2 weken zet je hett toch op water neem ik aan dus dan mag je best wat blad verliezen en zal dat nog serieus geler worden. Tegen de oogst aan mag je blad er best als een graftak uitzien.

Comment

Thanks Flint
                        De trichromen zullen het beslissen maar ik denk zelf over een week beginnen te spoelen.Zoals je wel kunt zien is er niet veel blad meer over,het vergelen gaat wel trager maar als ik ga spoelen dan zal het wel snel gaan.En ik ben er ook wel aan toe.Ik ga deze week de zaden inzaaien in de propagator en dan gelijk in grote potten.Ik ga er 16 laten groeien,dat wil net in deze tent.
                        En met oud en nieuw ga ik nog met vakantie dus ik wil op tijd klaar zijn.

Comment

Mooi zo tuinbroek 😉

Comment

Zo net nog ff gekeken de lv is mooi 35% en de temp 27.6*cel en ze zijn in de afbloei,de toppen zijn al knetterhard en sommige takken gaan al wat hangen,heb ze iets verder van elkaar gezet.Over geur en vetheid heb ik niet te klagen.

Comment

Hallo medekwekers en liefhebbers van het heilige kruid.
                              Ik zit vandaag op dag 44 v/d bloei.En bloeien dat doen ze de toppen zijn keihard.En de geur is erg lekker.
                              Affijn al met al heb ik er toch nog wat van kunnen maken.De geur is overweldigend en als je de tent open doet dan komt de citroengeur lekker zoet bij je binnen.

Comment

man tuinbroek! op die toppen blijf ik toch jaloers! mooi man!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Bezig...
                                X