Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoi Thugs
Ja het zal inderdaad wel een lekker rokertje van afkomen,aan hoeveelheid wil ik me nog niet wagen maar het is meer dan ik dacht.En de toppen beginnen eindelijk aan te dikken,plus dat ik morgen 1 nieuwe plant er bij krijg van een vriend,dat is een
Cookie kush die een beetje te vaak geknakt is,maar er zitten een paar mooie toppen aan,en ik had nog wel plek,zij is al zover dat ze al gespoeld werd. Heb alleen deze twee foto,s er van.Morgen dan maak ik ff goede foto,s want het licht was al aan.
Dus een leuk kadootje.
Hoi Shameles
Deze moet nog ff en dan spoelen en dan nog drogen.Maar ze ruikt toch lekker zoet en een soort van deeggeur, moeilijk te omschrijven,maar veel lekker snow op de cookies.
Kan niet wachten om deze lekker op te roken.
Ben net nog ff geweest en ze doen het nou goed op de voeding die ze krijgen
je ziet de calyxen steeds meer opzwellen en dan krijg je zoiets van yes dat hebben we toch weer gewonnen.
Ik denk nog een dikke week en dan 14 dagen spoelen.Nou dat zag er goed uit.
Ze hebben ook een uur geleden wat voeding gehad,en omdat ze er nou zo mooi uitzien hadden ze dat ook nodig.
Hallo medekwekers,burgers,boeren en buitenlui.Ik was net ff te laat want ik moest de boodschappen doen.En aangezien ik daar een bloedhekel aan heb, maar ik heb dat wel voor dr over hoor.
Maar fijn vinden zoals vrouwen dat hebben nee..
Daarvoor was ik dus 10 minuten te laat bij de tent,nou zelfs aan de slechte foto,s kun je toch zien dat ze goed opknappen en flink aandikken.
Nou de foto,s maar.
De cookies kush heb ik er maar even uit gehaald voor de foto, deze loge heb ik gekregen omdat mn vriend ruimte nodig had.De plant is al zichtbaar opgeknapt.
Zulke loges zijn altijd welkom,vooral als ze zo lekker ruiken.
Last edited by tuinbroek; 14 August 2014, 17:37.
Reden: E
Zijn mooi geworden je planten denk toch een mooie oogst hoor ben ni goed in schaten
Maar denk alles samen toch rond 250 a 300 of meer of zit ik fout
Mvg 😉
Nou hoeveel is minder belangrijk ik ga als eerste voor de smaak,en als het dan genoeg is dan ben ik tevreden.
Ik ga morgen 3 of 4 soortjes ontkiemen ,om de tent weer te vullen.Vooral 2 cheese soorten,een van mn favoriete soorten,en wat amesia, en fruit lebanon.maar die zijn regulier.
Dus ik bekijk het ff rustig hoe dat moet staan.16 potten passen precies.Maar die Cheese die worden ook groot ik denk dus van elk 4 te zaaien.
Thanx wietefras
Ja ze knappen nu weer op,de hitte en overmatige verdamping en een gevalletje overvoeding,soms wou ik wel het bijltje er bij neer gooien maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb,het is toch wel een vreemd soortje 60cm groter worden ze niet,en dat voor lemon haze.Nou de meeste toppen zijn tegen de 30 cm dus das wel lekker!!!
En nu nog een heel lekker soortje erbij cookie kush,bij hem stonden teveel en hij had haar denk ik teveel geknakt.
En die bloei ik er nog ff bij af,zij is al behoorlijk opgeknapt,toen ik haar gisteren kreeg dacht ik,wat een zielig plantje,maar nu is ze weer recht op,ze was te vaak geknakt,maar nu zwellen haar calyxen enorm op en een lekker geurtje!!!!!!
Zal haar met plezier slachten.
Oh ja je vroeg of ze nog lang moesten,volgens de beschrijving nog 3week.Maar ik denk iets korter en kijk al met de microscoop.Die kush ben ik al aan het spoelen.
Grappig, mijn planten zijn ook maar 60 a 70 cm hoog geworden. De eerste keer had ik ze laten gaan en schoten ze door het dak heen (stekken van dezelfde moeder), dus het zit in mijn geval niet in de genetica.
Lijkt inderdaad of ze niet al te lang meer hoeven, maar dat is altijd lastig te zeggen vanaf een foto. Hangt ook af van wat je wilt natuurlijk.
Ja ik heb ze graag eind milky, dus lig al steeds op de loer met mn microscoop.Dus ik denk dat het bijna zo ver is.Een paar dagen nog dan ga ik wel spoelen.
Dag 46 v/d bloei.Dus 6 week en 3 dagen.Maar ze hoeven niet zolang meer heb al weer 15 ontkiemt en nou is het wachten tot ze wortel schieten.
De plantjes die er nu nog staan dikken lekker aan.
De onderste is de cookie kush en die is flink opgeknapt.
ja toch steeds nice om tezien da hokje ze !
en mooie aanwinst die cookie kush bedank die maat er maar voor zal wel smaken straks zo en koekje van eigen deeg .
en je toppen zijn lekker dik geworden man aleja nu nie om tezeggen gexplodeert maar je ziet de verbetering echt wel.
hopelijk dikken ze deze week nog wat aan en gaje de laatste beurten met ijs doen of gewoon zo ?
nou man hou je goed en hou de dames content eeh .
Comment