Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ja ok zal het houte kisje weg laten dan , maar ik zet er geen kachel op he mij is vertelt om er een ventilator op te zetten om eventueel toprot te verkomen

Comment

denk dat dit wel een lekkere opbrengst gaat geven ! heb nog nooit strawberry kush gerookt maar wel al veel over gehoord . klopt het dat dit echt een lekker rokertje is ?

Comment

@dutchboy, je moet wiet nooit met een kachel of een ventilator drogen,hoogstens een afzuiger voor de stank maar verder donker en rust

Comment

@49 Nou die je op de foto ziet is de lemon haze,en ik heb nog wel cookie kush die ik ook aan het spoelen zijn.Ik had wel twee strawberry kush,maar moest ik in de kliko wegens herma,s,erg jammer maar als je die soort wilt hebben dan moet je ze niet bij growers choice kopen.Want daar is de haze ook van,ooit haze gezien in de handen van een redelijk goede kweker?Nou die worden wel meer als 180 cm en geen 60.

Maar bedankt voor de reaktie,je bent er nog maar net zie ik,op je profiel.We waarschuwen elkaar bij slechte breeders.
          Das ook weer een voordeel van het forum
          Last edited by tuinbroek; 24 August 2014, 12:35.

Comment

Smakkelijke toppen man! Succes met het drogen. En dan lekker roken[emoji41]

Comment

Thanx Dirkkuit
              Dit is nog maar een plant,heb een broertje dood aan planten knippen ,maar je ontkomt er niet aan,ik moet nog een poosje spoelen.Ja en eerst nog ff kuren natuurlijk.Dat scheelt een hoop smaak hoor.

Comment

Ik zal de ventilator weg laten in het vervolg , ik heb gewoon een oude kast omgebouw boven een afzuigertje voor de stank wat netlagen in gemaakt en daar leg ik ze in altijd donker en denk een graat of 18 , maar zo leer ik ook weer wat bij

Ik knip alles in een avondt altijd ff door heen bijten muziekje erbij nodig een maatje uit inruil voor een paar mooie topjes uurtje of en klaar dan twee weekjes wachten en ��✌

Comment

@dutch
                  Ja dan is het goed drogen,dan gaat het vanzelf en niet geforseerd.

Comment

Zo Tuin, deze wijze is terug uit het oosten en ziet dat je toch nog aardig wat lekkers hebt geoogst, nog ff en dan kunnen de rokerij testen
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

He michevan
                      Leuk dat je er weer bent, ik ben net de laatste avonturen van deze kweek af te maken,ze hoeven alleen nog maar gespoeld worden,maar ik heb al weer 15 kleine donders in de startblokken staan.Die moeten de tent in en wat in de tent staat ga ik spoelen.Dan kan dat over een x aantal dagen geknipt worden.

He maar hoe was je vakantie?
                      En lekker weer natuurlijk,je timing was goed hier alleen maar regen.Dus dit zijn een van de laatste foto,s van dat ze nog in de tent staan.

Ik heb al weer een nieuw topic aangemaakt en dat is een multi culti groei 5x amnesia
                      5 x super cheese, en 5 x super silver cheese.Nou de foto,s.

Zo en nou mn tent uit en nieuwe er in.
                      Lekker spoelen in de was ruimte.
                      Zo deze moet nog ff spoelen
                      Nog zes van deze om te spoelen in het washok,gewoon ff een paar dagen onder de tl ze zijn al uitgebloeid

Maar ik wil nog ff iedereen bedanken
                      voor de tips,advies,en andere leuke dingen.

Jullie krijgen nog een knipverslag,de officiele weging en een lekkere rooktest.
                      Last edited by tuinbroek; 24 August 2014, 18:04.

Comment

Ziet er goed uit hoor, zal toch een beste opbrengst zijn denk ik!
                        Het was heerlijk op vakantie, lekker weer en precies op tijd weg hier
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

denk dat je idd nog een flinke oogst heb, wonder boven wonder ben je al je tegenslagen goed doorgekomen ( behalve degene de fout van je seedbank, maar dat is nu ook weer duidelijk dat je ze daar niet meer moet halen) ik zeg netjes gedaan, ik hoop dat ik ook nog wat kan oogsten over een maand of 2-2,5 want het weer is wel echt drama en ik kweek buiten :p
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Geen afdakje,of s,nachts binnen Het is bijna 12/12 tijd.
                            Dus het is net zolang licht als dat het donker is.Of een frame van bamboo(goedkoop) en donker plastic.Ik had op mijn balkon een grote wasmachine doos.En goed op vocht letten.
                            Desnoods uitschudden na regen.Oppasen voor toprot.
                            Volgens mij word het weer wel beter.Nou hoop dat het lukt.
                            Kom af en toe wel ff kijken.
                            Gr tuin[emoji271] [emoji1] [emoji106]

Comment

ja ik heb een beetje de pech dat mijn planten het redelijk moeilijk hebben gehad omdat ik laat ben begonnen maar als ze in de bloei nog een lekker stukje groeien en voor die tijd moet het allemaal goed komen, heb zeker 2 planten die wel gaan lukken en 2 waar ik nog over twijfel.. eentje staat binnen omdat deze op sterven na dood is en ik deze nog wil proberen te redden ik blijf je multi culti grow ook volgen, die gaat ook al prima
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Comment

Bezig...
                                X