Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ja dit zijn de moeilijkste maanden buiten,en je bent van de weergoden afhangkelijk.Maar het is bijna 12/12 tijd dus dan moet het gewoon bloeien,ik zou dan een afdakje maken,of s,nachts in de schuur.Ik weet niet hoe jullie wonen,maar zorg dat je toppen niet gaan rotten, das het ergste wat je kan overkomen,ik heb het zelfs een keer binnen gehad en je ziet je wiet gewoon grijs/bruin worden en de struktuur is weg.Dus weest heel allert op vocht,mocht je ze wel s,nachts binnen doen zet er dan eenpak zout naast of een sok met rijst,daar trekt de vocht in.Ben zelf ook aan het spoelen maar ik heb ze in het washok gezet en daar is geen hps lamp want ik had de tent nodig.Daar staan de zaailingen onder de hpi voor de groei,dus mn planten die klaar zijn daar moet ik ook op toprot letten.Dus daar maar een kacheltje bij gezet,want ik ben ze aan het spoelen.En dan kan je ook toprot krijgen.

Comment

hip hip hoera tuinbroek ze zijn aan drogen de eerste oogst.

Gelieve een staal op de sturen om de kwaliteit te controleren
      Wietcentrum
      Rokerslaan 1
      B - Brussel ; -) ; -)
      Last edited by odyssee; 25 August 2014, 12:14.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Ja ik besef nu ook dat buiten kweek enorm veel werk is. Volgend jaar ga ik toch binnekweken omdat ik het beu ben met al die beestjes die uw plant lekker vinden hehe.
        Ik ga toch 1 in volle grond zetten maar dan zo een big bud en de rest binnen. En eventueel ook zo een mega groot afdak maken met gaas er rond zodat ze er niet zoveel meer aan kunnen. Hoogte zeker 3 meter en breedte op 2.5 denk ik.

Comment

je moet ze gewoon goed in de gaten houden buiten maar naar binnen schouwen is bijna niet de doen met deze jongens dus vnv komt er weer een afdakje boven en wat je zegt iedere morgen even goed droog schudden ik had vorig jaar alleen al aan de hoofdtoppen 1,5 kilo droog ik heb ze gisteren uitelkaar gezet zal een pica bij doen

maar nou gaan we wel van het onderwerp af je binnen oogstje ziet er prachtig uit tuinbroek
          2013-08-24 10.11.01.jpg2013-08-24 11.58.04.jpg

Comment

@odessy
            He tof man,ik heb nog maar een geoogst en de rest staat in het washok om te spoelen,ik had de tent nodig dus die staat nou weer vol met 15 kleuters,3 verschillende soorten.
            Kom nog wel ff bij u topic kijken.
            @Matsy80 Ja buiten heb je altijd beestjes en anderen die je wiet wel willen kapen.Nou ik lees het wel als je binnen gaat.
            Ik heb ooit een paat autobloeiers gehad op het balkon,maar had ook binnen staan,dat is te veel risico nemen.
            @Dutchboy mijn god wat heb jij daar een lekkere planten staan.
            Als ik zo woonde deed ik dat ook,dan oogst je kilo,s.Mooi hoor,in Libanon heb ik hele velden van zulke planten gezien voor de hasjproduktie daar droop de thc vanaf.
            Nou ik hoop voor de buiten kwekers op nog een maandje zon.Gisteren was het zonnewende,dan gaan ze in de bloei,dus nu moet je vaak controleren,of voorkomen dat de toppen niet nat worden.
            Mijn nieuwe plantjes zijn nu in de rust en dat duurt nog tot 5uur.Ze staan nu onder de speciale groei lamp en ik ga ongeveer 21 dagen voorgroeien en dan gaan we ze in de bloei trekken.

Comment

ja da zal wel ja daar hebben ze velden staan maar ik hou het netjes bij vijf heb er zo al genoeg werk mee

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

maar ik ga je nieuwe project zeker volgen cheese is een van mijn favorite

Comment

Ja mn maat heeft ze laatst ook gehad ook net als ik overal 5 van.Er kunnen precies 16 potten van 11 liter in een 120x120 tent. Dus mijn nieuwe is al in de peuterschool lekker op 18/6 om ff te groeien.
                En ik heb ook super silver cheece, en super cheese dat was een en al lachkicks en eetbuien.

Comment

Hey dutchboy,

Ik zou was ik van u die foto met uzelf erop wegdoen voor de veiligheid

Maar ze staan zeer mooi hehe

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@tuinbroek

Wel het is gewoon omdat ik enorm veel last heb gehad met spint en rupsen en nog vele beestjes die mijn planten zo lekker vinden hehe dat ik heb besloten om 50/50 te doen.
                  buiten en binnen.
                  Nu moet ik wel even sparen voor zo een tent want het kost wel wat geld maar zal zeker mijn bedoeling zijn later.
                  Dus zal ik mijn profiel moeten zetten dat ik binnen en buiten kweek hehe

Comment

Hoi matsy
                    Dr zijn wel bestrijdings middelen die ook niet giftig zijn.
                    anders vreten ze je hele oogst op en daar kweek je toch niet voor.

Comment

Hey tuin ik heb buiten ook een monster van een plant in de tuin staan
                      Bijna 3 meter hoog en 2 meter breed
                      In volle grond
                      Ze gaat nu pas in bloei maar er staan heel veel bloemen op nog nooit gezien
                      Maar hoe ik hier lees moet ik toch een afdakje maken want wil wel het resultaat zien en van kunnen roken
                      Niet dat alles rot is 😊
                      Dus zonder afdak gaat het niet of toch wel
                      Mvg 😉

Comment

Hey matsy
                        Zo een tunnel kas kost iets van 200 euro valt wel mee geloof ik maar je zou bijv ook trips ofzo bij ze kunnen uitzetten is goed tegen spint ach gewoon een beetje in de gaten houden

@ wietkweker
                        Ik sla altijd vier palen in de grond schroef boven wat laten en dan span ik van dat doorzichtig zeil of folie kan je bij iedere gamma halen krijgen ze toch zon licht ik doe het het meet voor de grote buien

Comment

Zo dit zijn de laatsten die staan onder de tl ff te spoelen,kwa rijpheid zijn ze klaar ze moeten alleen gespoeld worden,deze zijn toch klaar,en die kleintjes 15x die hebben de tent nou nodig,ze hebben de eerste dag gedimd licht gehad van 300 watt en nu knallen ze onder 400 watt.Deze op de foto zijn klaar.
                          Een beetje onscherp maar ze zijn al 70%amber.1 van deze een vroeg pheno
                          was al eerder klaar,en is al geoogst.

Comment

@ Dutchboy bedankt ga ik dit zeker doen😉

Comment

He niet mn site kapen he,help mn topic word gegijzeld

Comment

Ik wou de vraag aan u stelen maar dutchboy zag het sneler en was zo vriendelijk mij te helpen 😉✌

Comment

Bezig...
                                X