Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn god,wat ruikt die cookie kush lekker,de lemon ook wel maar de kush is king.
Die schiet al opnieuw in de bloei,de zgn tweede internode bloei,ik heb zon zin om die te roken he,het water loopt je in de mond.De plant die ik al geknipt heb was ik al helemaal vergeten,zegt mn vrouw wat ruikt het naar wiet nou toen schoot het me weer te binnen.
Die hele plant hangt te drogen in die kast,maar ik kom daar niet vaak,het staat vol met levensmiddelen.Nou die is al bijna zo droog dat ze in de weckpot kunnen.
Ik heb wel zin aan een ander wietje om te roken.Rook nog steeds mn eigen creatie de Fruit Lebanon x Amnesia.
Maar je wilt ook wel eens wat anders.Nou nog ff goed laten uit drogen en dan het beetje blad wat er op zit,is zo geknipt.
Dan ff goed drogen en curen en dat allemaal in de weckpotten.
Nou nog ff ,gelukkig voor de buitenkwekers wat warmer weer. Dat kunnen ze wel gebruiken!!!!!!
Thanx mr Flintstoned
Ja zo voel ik me niet hoor,ik probeer ook maar wat en het gaat me redelijk af of ik heb vreselijk veel geluk,maar dat liikt me niet.Hou gewoon van wiet en de koffieshop heb ik al jaren niet meer van binnen gezien.En zo ploeteren ze voort.Allemaal op zoek naar het groene goud.
WILLLLMMM.AAAAA!!!!!!!! LET ME IINNNNNN!!!!!!!!.
Zo ik heb een stukje lemon haze ff snel gedroogd om toch ff ongeveer een indruk te krijgen.De smaak is nog kut maar ik heb de halft op en mn vrouw het andere deel,we hebben nog niet zolang gegeten maar het begint met een honger gevoel en dan word je me high niet te filmen.Echt met 180 door de bocht,dus roel van GROWERS CHOICE zo eerlijk ben ik wel.s je deze info erbij had gedaan dan is het een goede keus,mits je het kiemprobleem aan kan pakken.
Hij smaakt nog naar gras,maar dat ligt aan mezelf omdat ik zo nodig wat wou proeven.
We zijn zo high as a kite.
Of ligt het aan mijn skils,nee flauwekul,als ik dit ff goed cuur
Is het klasse wiet.
Ja ik lig in bed lekker te chillen muziekje,joints kant en klaar,games,mn vrouwtje.
De snoeptrommel lekker gevuld.
Pooeehh ik rook vaak goeie wiet maar deze smaakt nog niet maar eh het vliegende tapijt...... ja wat was daar ook mee wapplliiiieee Dirk je hebt toch wel gelezen over die zaden?Nou daar zat een overgenomen beschrijving bij en ze ontkiemen heel moeilijk.
Dus ik ben misleid.Maar de wiet die nog voor geen meter smaakt omdat ik dat ff snel heb gedroogd, maar hij is wel steengoed.
Zo dit moet ik nog ff oogsten ze zijn voor de laatste keer gespoeld en als ze nu weer droog staan dan gaan ze eraan.
De kapvergunning is al binnen,een plant was een vroeg pheno en die heb ik gister okk gerookt en zij word steeds lekkerder.Nou nog maar ff wat snel drogen,hij is zo goed he.
Maar heel vreemd eerst krijg je heel erg honger,ook al heb ik net een bord eten op heb en dan komt ineens de man met de hamer en ben je super high.
Had ik er niet van ver[emoji3] [emoji3] wacht
Die onderste foto is de cookie kush.
Die moet nog spoelen maar zit nu in de tweede internode bloei.Maar ik knip haar toch.Want wil die kush ook snel roken.[emoji106] [emoji98] [emoji271]
Zo de eerste toppen zijn droog genoeg voor in de weckpotten.
En ze zijn snoei hard,heerlijk zulke compakte wiet.Die voeding van Innogreen is toch wel goed hoor.Ik heb wel geen contact meer,maar iets wat goed is ga ik niet afkraken.IK maak alleen geen reklame meer.Ik heb nog wel meer dan de helft over en dat zijn nog afgesloten flessen.Affijn ff de foto,s van de toppen.
Affijn dit spreekt voor zich zelf.
Het is haast net een stuk hasj zo hard zijn de toppen,zonder npk 13/14.
De npk waardes van deze voeding komt op geen enkel gebied op zulke hooge waardes,er zitten vele planteigen vitamines en hormonen in.
Een rooktest volgt nog omdat ik ze wel wil curen.
Comment