Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Yep, die strek komt vanzelf als de klok naar 12/12 gaat en je de hps erin draait.

Dat hele vroege toppen wat ik overal zie snap ik niet zo.
    Waarom wil je zo vroeg toppen tuinshorts ?
    Als je (bijv) boven de 7e node topt krijg je toch veel vollere plantjes, veel meer zij takken ? (da's de reden om te toppen)
    Ze zijn dan ook wat langer.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Volg paar kweekverslagen tuinbroek wat is je reden dat je al wil toppen op de 3e internode, zoals iedere wietdummy leer ik graag bij. En ben jaloers op je plantjes staan mooi.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Nou eigenlijk wil ik helemaal niet toppen,maar mn vorige kweek werd er gezegd je kan ook al vanaf de 3e internode toppen.Vandaar.Nee ik top ze pas op de vijjfde ofzo.Maar dat is soms ook een valkuil,omdat je zoveel info krijgt,dat je er soms van in de war raakt.Kijk wat qnq nou zegt daar kan ik iets mee die geeft een optie en verteld er ook bij wat het resultaat zal zijn.Niet dat ik ontevreden ben hoor,ik vind dit een heel fijn forum,en ik moest ook eerst mn plekje vinden,en dat ging van mijn kant soms wat ruw,maar nu zou ik jullie niet meer willen missen.Dus qnq ik top deze keer vanaf de
        7e.
        @hatsjoe ook bedankt.
        @ODYSSEE nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor kijk eens wat je al hebt geleerd,en je weet nu wat het is om je eigen wiet te kweken en te roken.
        @bosrand,dat deed ik dus ook altijd en ik dacht ik ga het es met een groeilamp proberen.
        Tot nu toe geen spijt,ik laat ze mooi groeien en dan toppen op de 7e internode.
        Iedereen bedankt voor de feedback.
        En allemaal een fijne dag.

Comment

Zo heb nog snel ff foto,s genomen en ik vind de groei toch beter gaan met de hpi groeilamp.
          Zie hier.
          Kleine bossige plantjes en vergeet niet dit is dag 11 vd groei.
          Dus of die voeding is gewoon goed of ik ben een meesterkweker en dat laatste is zeker niet waar.
          Dus die voeding is supergoed.

Comment

Zo vandaag geen update ga nog ff naar de caravan lekker ff zwemmen want boven mij word verbouwd wat een tering herrie.
            Nou ik blijf er van de rest van de week en ga alleen naar huis voor de plantjes.
            Hoop dat jullie ook een fijne dag hebben morgen.

Verstuurd van mijn GT-I9195

Comment

Mooie plantjes weer idd en veel plezier.

Comment

Zo boeren,burgers,en buitenlui.
                Ik duik lekker de plas in bij de camping ,ben ik blij dat ik hem vorig jaar niet verkocht heb,het is hier heerlijk,ik was om 6 uur buiten vanmorgen en zag een roofvogel bidden in de lucht en dan storten ze naar beneden om een veldmuis te pakken.
                HEERLIJK.jointje erbij.ik vermaak me wel

Verstuurd van mijn GT-I9195

Comment

Zo ff snel de planten water geven en snel weer terug,
                  DAG 12 v/d groei ,dat is pas goede voeding van INNOGREEN
                  ze krijgen 2x per week GREEN ACCELERATOR EN GREEN ROOTS en zie hier het resultaat.
                  Ik nok gauw weer af naar het zuidlaarder meer,lekker barbeknoeien afijn het is er beter dan in de flat,de temp is
                  constand 29,7 en de lamp gaat net uit.Nog ff wat foto,s plaatsen en dan weg hier.
                  And last but not least lady 7

Comment

Dag 13 ze hebben niks nodig dus morgen weer een update.
                    Je kan dan ook de groei beter zien.Ga nog ff lekker op de jetski het meer rond,de hond achter op leuk en een fijne joint erbij.Maar mis mn plantjes wel.
                    Maar vandaag hoeven ze niks dus blijf lekker op de camping.

Comment

Zo dag 14 v/d groei onder hpi 400 watt,en ik zie nu dat als ik een bloei lamp had gebruikt waren ze veel groter geweest,ik heb ze een uur geleden nog bladvoeding gegeven,maar morgen krijgen ze alleen wat water want de potten waren nog goed zwaar.Ben nogal verbrand op het water,maar we gaan zo weer terug.Ze staan er goed bij en we gaan gewoon zo door.
                      Zo en een met zn allen.[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/06/13/6yde9u9y.jpg[/IMG

Gone fishing

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
                      Last edited by tuinbroek; 13 June 2014, 17:58.

Comment

Die zijn lekker onder de grond bezig die vangen nu genoeg licht om zich daar mee bezig te houden.
                        Ga goed komen.

Comment

ziet er goed uit ! alleen de lv ziet er wat laag uit

Greetz Wiedewiet!

Comment

Ja wiiedewiet ik heb de vermister net ff aangezet.
                            @mway ja daar hoop ik wel op want de wortelontwikkeling loopt een beetje achter.Maar de aarde kan ik nog aanvullen tot aan de lobblaadjes.Ik heb ze gister voor het eerst bladvoeding gegeven,maar moet wel eerlijk bekenen dat ze met hps al wat groter zouden zijn.Temp komt niet boven de 29,5* cel.Daarom heb ik ze ook geen water gegeven,de wortels aan het werk zetten.
                            Dus laat de lv ook maar niet teveel oplopen.Even een tijdklok op de vermister zetten.
                            Tegen de 50 is met deze warmte genoeg denk ik.

Comment

hee tuinbroek ,

geniet er maar van op de camping !
                              dames zijn mooi bezig .
                              met de warme dagen heb ik ook achteraf nog eens gewoon water gegeven zonder voeding ook voor de verdamping enz.
                              men tempraturen lagen wel wat hogen paar dagen geleden met lichten aan 34/32 temp en lv 60/54 , nu is het wat lager maar nog altijd hoog 31/29 en lv 48/38 .
                              hoop dat het bij jou niet teveel schommeld en succes met de dames eh man .

hou je goed en Groetjes Steundje .

Comment

He steun
                                Nee ik heb gelukkig een actieve inblaas en een goede controller maar er zit nu 400 hpi in,ik hoop dat het ook zo goed werkt in de bloei met 600watt bloei,dan moeten we maar een cooltube kopen.S,avond branden de lamp en het komt niet boven 29,5
                                Deze heb ik net gemaakt het is nu 28,5*
                                Cel.Dus wel goed.
                                Mischien wat dingen anders plaatsen in de tent wil soms al helpen.
                                He succes

Comment

Bezig...
                                X