Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ja wonderlijk he ik dacht nou dit word niks met die zaden,maar dat kwam ook door de verkeerde info,en echt flint ik heb er nog een doosje van,die zaden waren eerder licht geel,dus geen mooi tijgerprintje.Nee gewoon de kleur van onrijpe zaden.En je word er toch knetter van.
    Maar de echte lemon haze hoort toch ook groter te worden?Verdorie wat heb jij een kennis over wiet,ik dacht bij die grinderke dat te koude grond de oorzaak was van de paarse stelen,dat had ik er tenminste van begrepen.Maar jij zult ook wel een tuinbouw school ofzo hebben gedaan.?Affijn ik heb m al gerookt hoor en al 40 jaar rook ik maar dit wietje is toch wel een die je onthoud.

Laatst had ik het ook met iemand over een ideetje over het testen en proeven van elkaars produkt.Maar das moeilijk te realiseren hier op het forum denk ik,maar het zou voor mij wel iets toevoegen om ook es te proeven,en wat een ander er van vind.

Comment

Comment

Voor ik zo knoppen kan kweken ben ik bejaard denk ik
        O ja tuin wil je eens op mijn toppic krijgen er staat al twee dagen een vraag maar geen antwoord
        Mischien kan jij me helpen want begrijp het echt ni mvg 😉

Comment

Mooi veldje toppen is dat geworden!
          Die geknipte top ziet er super compact uit, goed gedaan!
          Succes met oogsten van de rest!

Comment

Dank iedereen ik zal zo ff kijken maar wil eerst ff op de tent letten,de lamp hoort zo aan te gaan,maar gisteren ging dat ook mis

Comment

Mooie top inderdaad.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thanx Wietefras
                Ze zijn echt super hard en plakkerig van binnen.
                Deze is goed gelukt,en ze is super high,alleen de smaak maar dat moet nog curen achter glas.

Comment

Ja ik heb hetzelfde probleem Al weerhoudt dat me er niet van om er alvast zo nu en dan van te snoepen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Maar de echte lemon haze hoort toch ook groter te worden?Verdorie wat heb jij een kennis over wiet,ik dacht bij die grinderke dat te koude grond de oorzaak was van de paarse stelen,dat had ik er tenminste van begrepen.Maar jij zult ook wel een tuinbouw school ofzo hebben gedaan.?
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Paarse-stelen

Comment

Nou het is nu bladproblemen Flintstoned nemen.
                      Leuke baan heb je dan.Ook wel een zware baan of valt dat mee.
                      Nou je bent ook met je hobby bezig en de andere helft is denk ik een soort van arbeidstherapie?Leuk om met mensen te werken.
                      Bedankt voor het linkje,dan leer ik weer wat bij.

Comment

Comment

Ja dat is schandalig,juist voor zulke mensen moeten juist niet bezuinigen.Er is een ik wereld aan het ontstaan.En dat is geen goed ding.Maar respect hoor,je moet het zelfde kunnen bieden en ze nemen steeds meer geld weg.

Comment

Ziet er wel een lekker topje uit
                            Geniet ervan!
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Dank je Jack.
                              Vakantie gehad?of buitenkweek

Comment

Zo vandaag nog ff uitdrogen en morgen gaan we knippen,er zit niet veel blad meer op en de toppen zijn echt knoeterhard.
                                Als ik nou een topje in de grinder stop dan kijk ik en dan is het gewoon te veel wat eraf komt.Dat ligt aan die voeding want ik heb geen boosters of npk 13/14 gebruikt.
                                En plakkerig dat ze zijn,echt een kweek om te onthouden.
                                Ik heb nog een doosje van die zaden,dus die gooi ik zeker niet weg,ze ontkiemen nogal slecht maar dat dit het zou worden had ik nooit verwacht.Als ik morgen ga knippen zal ik nog wat foto,s maken,want die toppen zijn van uitzonderlijke kwaliteit.Trouwens de zaailingen die ik nou heb staan zijn ook erg lekker,want ik ken de uitwerking en de hele kweek heb ik bij een maat al gezien.
                                Die had dezelfde zaden.
                                Dus morgen knippen en de zaailingen gaan ook binnenkort in de grote potten.

Comment

Bezig...
                                X