Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nou ik heb een beetje van die kush gerookt,wat een lekker wietje Cookie Kush.Hele fris en fruitig soortje en heel fris in de keel en een lekkere combi van allebei stoned en high.Hij kan nog veel lekkerder dus die gaat bijna achter het glas.
    Hij is wat eerder droog omdat een plant wat fluffie was,maar enorm lekker.
    Nou die hakt er lekker in.En gelijk weer ook honger.
    Last edited by tuinbroek; 3 September 2014, 20:16.

Comment

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

iets wat begint met cookie ja da kan al nie slecht zijn natuurlijk hahahah

Comment

Zo alles geknipt en pot droog,ik heb het nog niet gewogen,omdat de weger stuk is.De wiet ruikt al heerlijk en plakt als een gek.Ik had 6 planten 5x lemon hazr en cookie kush.Nou we kunnen weer even vooruit.
        En de toppen zijn keihard dus erg veel wiet in een topje,heel erg compact,op de cookie kush na die zijn wat fluffie.
        De wiet is al heerlijk om te roken,lekker
        zacht en vol met thc,je handen blijven plakken.
        Zo toch nog een foto van de cookie kush die is niet zo compact,maar ruikt heerlijk.
        Last edited by tuinbroek; 7 September 2014, 13:40.

Comment

dat zijn alleszins een mooi aantal grammetjes.
          zal toch wel zeker 400gr zijn vermoed ik.

laat ze je smaken en nu de volgende ronde tot een goed einde brengen he maar dat zal wel goed komen.

thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooi oogstje ik rook zo een 2 joints per dag zou ik een jaar mee doen en meer
            Je bent echt een goede kweker tuin geen goed zaad en toch mooie en lekere opbrengst
            Dat leker weet ik dat jij na zoveel jaren niet tevreden bent met slechte wiet daarom kweek je je eigen denk wel lekerrrrr wietje
            Succes bij de volgende
            Daar zal je wel aan de 600gr zitten en dan nog cheese soorten ook
            Hoop dat alles goed verloopt tuin
            Mvg wietkwekerb

Comment

Thanx.
              Thugs en wietkweker.
              Ben niet ontevreden hoor,het wegen en een rookverslag komt nog wel,ik wil graag dat ze op haar best is als ik een rookverslag maak.Zal ongeveer wel kunnen 400 gram.
              Maar ik heb liever goede wiet.
              En de nieuwe gaat ook redelijk.
              Wil er nog een doen voor oud en nieuw.

Comment

Dan kan je zeker een hele tijd verder 😉

Comment

Die soortjes die ik nu heb daar moet de langste ook zeker 80 dagen bloeien en we zitten nog in de groei,eind deze week gaat het in grote potten,en dan gaan ze ook na een week op bloeiregime.Dus dan zit je al in november.Dus dan ben ik mooi klaar begin december.Ik rook zelf ook ongeveer 2joints,en dan ook alleen s,avonds.De kortste soort die moet 55 dagen bloeien,en er zit nog een bij die tegen de 70 dagen moet bloeien.Affijn een kennis heeft dit jaar ook al deze gedraaid,dus heb ik een beetje een handleiding.

Comment

Ik zit nu op dag 40 ongeveer hoe lang zouden mijn nog moeten als je de fotos zo ziet op
                    Bijsluiter stond 8 weken bloei
                    Is dat geteld van zaad staat zo 7er bij maar kan toch niet mijn hebben al 25 dagen groei gehad nu 40 bloei is 65 dagen is al meer als 8 weken is dit altijd zo
                    Want denk toch dat mijn nog 3 weken moeten of zit ik fout ?👍

Comment

Dat zijn mooie volle weckpotten Tuin!!! [emoji41] [emoji2] [emoji41]

Comment

Dank je Dirk maar jou oogst zal ook wel niet lang meer duren.
                        Ik zal es ff kijken.

Comment

Ik tel altijd vanaf dat ik ze op 12/12 zet dan zit ik tussen de 8/9 weken voeding daarna nog een weekje op schoonwater maar kijk gewoon een beetje naar de plant let een beetje op de haardjes als die voor 70% bruin zijn en de toppen zijn mooi bol niet spits maar een beetje bol gaan worden dan ga ik ze alleen water geven tot ze mooi gespoelt zijn en ga ik ze knippen maar dat is waar ik naar kijk he , net even op je topic gekeken je plantjes staan ermooi bij hoor komt wel in orde gr dutchboy

@ hey tuinbroek
                          Ziet er mooi uit zo he in die wekpotten vroeger dook ik er altijd in om een koekje tepakken lol
                          Kan je zeker een heletijd mee vooruit moet nog op gaan schieten je cheese is al onderweg ben wel benieuwd wat je er totaal af gaat halen ik zelf probeer toch wel altijd naar het maximale te streven ,pff bij mij heb ik nu spint aan getroffen heb ze net behandelt

Comment

Ik heb gelukkig nog nooit spint gehad,ik heb altijd met zaad gekweekt,dan kan je het nog wel krijgen maar ik heb het nog nooit gehad.Ik heb wel gehoord dat je ze moet behandelen.Ik hoop dat je ze gauw weer kwijt bent.Goed kijken en alle blaadjes afnemen toch?
                            Was het geen neem olie?
                            Nou kan je alleen maar succes wensen.Nou en die cheese gaat overmorgen in grote potten.En dan zo snel mogelijk in de bloei.

Comment

Is heel moeilijk om er vanaf te komen tuinbroek da komt als je ze behandt met bio producte je alleen dood je hier de spint zelf mee maar de eitjes die ze gelegd hebben niet en die komen weer uit dus je moet ze blijven spuiten , je hebt ook gas maar dat troep denkt dat ik er trips bij uitzet

En die cheese gaat wel goed komen volgje daar ook

Comment

Dan heb je spint en thrips.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X