Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoi stemma
Ja maar dat was net voorbij,dat was genieten he,ik hoop dat ze erg ver komen en winnen.En ik heb een schotel op de camping zal wel dik feest zijn maar moest wel ff naar de plantjes,ben goed verbrand op het water.Nou morgen ff boodschappen doen en dan lekker weer terug.
Is jullie wiet nog lekerder geworden.Zie wel dat veel mensen last hebben met de temp.Nou ik hoor het wel.
Groetes aan Steffa.
mooie dames man echt !
heb alles al geprobeerd ook actieve inblaas maar minderen wild het niet , heb me er nu wel bij neer gelegd .
kon het verwachten dat de temp zo hoog ging zijn ivm de zomer .
maar denk ook dat het wat komt door men kleine ruimte maar binne kort hopelijk opgelost .
tot zover mijn gedoe man wil je mooi topic'je niet verpesten.
Nou daar ben ik niet bang voor hoor ik leer van iedereen wat en denk dat ook wel voor jou geld.
Als je te goed kan kweken is ook niks problemen proberen op te lossen dat is de hobby...
Ik zal ook nog wel aan de cool:mad:tube moeten in de bloei.
Maar eerst groeien.:mad::cool:
Zo dag !5 maar ik heb wel wat achtrstand want ze hebben te nat gestaan,ik neem ook geen foto,s want het is net of ze still staan.Ik ga ze overmorgen toppen en dan zal ik es kijken of ik wortelrot heb,gelukkig heb ik nog genoeg zaad.Het lijkt net als of ze nog heel onstabiel zijn.DE zgn omval ziekte zal dat het kunnen zijn?
tuurlijk leren doe je van elkaar eh .
en die cooltube helpt het wel paar graden naar beneden moest je het eens wille weten maar ivm aansluitingen op nodige afzuiging zijn er veel verschillende meningen .
maar tuinbroeki tot de volgende keer , en die bloei zal er wel sneller zijn dan je denkt man
Mja dat is het risico wat we nemen om door te gaan
Ook wel weer een goede leer ervaring ofcourse.
Je moet toch eerst iets meemaken om echt goed te kunnen zien wat er gebeurd
En ja klopt Week 1 van de Bloei behoren de planten ook aardig stil te staan.
If life keeps putting you down, You better stay high
Hoi denschimmige
Maar ik zit pas op dag 15 vd groei,heb de hpi groeilamp er nog in ze kunnen toch nooit in de bloei staan.Ik denk dat je alleen het laatste bericht hebt gelezen ,maar daar staat ook niks over dat ik al in de bloeiperide zit,ze moeten nog getopt worden.
Maar met een zin ben ik het eens zelf ervaren is de beste leerschool.
En ik wou dat die voeding zo goed was dat ze wietplanten al in de tweede week in de bloei krijgen.Ik ben ook wel tevreden maar vind ze wat slapjes in de aarde staan,ze hebben een paaar dagen heel vochtig gestaan dus vandaar dat ik dacht aan de omvalziekte,oftewel stam of wortelrot.Even terug staan wel foto,s.Dus als jij iets weet?
Hoi medekwekers
Heb voor 12.00 uur nog ff kunnen kijken,de aarde is gelukkig al droger en ik denk dat ik geluk heb gehad want ze komen na wat stilstand eindelijk weer op gang,ga ze als het licht om 18.00 uur weer aangaat,dan ga ik ze toppen.Die bladvoeding das echt goed spul,ze staan er nou mooi stevig bij.
Het is dag 16 v/d groei en ze worden vandaag getopt dan nog een weekje dan zet ik de lamp om op 12/12.Ik weet niet meer precies wat ik heb.Of 2 strawberry kush of 5 en 2 lemon haze,of anders om de stokjes met de naam er op waren los gegaan,en ik had van elk 5 zaadjes maar in de propagator is het mis gegaan en zijn de stokjes omgevallen.
Maar als ik naar de planten kijk dan zijn er 5 haze en 2 kush.Ga ook even de aarde aanvullen tot aan de lobblaadjes
Hoi odyssee
Ik kwam gister even te dicht bij de lamp en ja dat voelde niet zo fijn,maar ik moet er wel in want ik moet de achterste plant ook verzorgen.Ik zit op de 5e internode en top hem terug naar de 3e.En dan nog een dikke week en dan zet ik de lamp om.En een andere erin, de
bloeilamp en dan op 600 watt als ik dat red met temperatuur.
We zien wel het is hier nu maar een graad of 18,voor de kweek mag het wel wat minder.
Normaal kweek ik de warmste tijd in de zomer niet,maar doordat ik die herma,s had moest ik wel.De bodem is gelukkig nog niet in zicht van mn voorraad,want ik wil niet naar de koffieshop.
Hoe ist eigenlijk met jou plantjes.Ik kijk wel ff.
Dag 17 v/d groei nog steeds en ik wacht nog zo wie zo nog een dag voor ik ze top.
Ze staan er goed bij en hebben niks nodig,boven was de grond kurk droog maar 5cm diep was het nog vochtig genoeg.Dus ff snel foto,s genomen.
De temp was 28,5 en de lv 42 dat kan nog net.Dus de wortels zijn niet rot want ze staan nou lekker stevig.
Nou een foto zegt meer.
Hoi Thugs
Wat ik begrepeen heb komt er eind julie een hele lijn speciaal voor de wietteelt met deze voeding als uitgangs basis.
Zo gauw al ik het zeker weet van wie wat hoe en wanneer dan zet ik het op het forum.
En ja ik ben er ook erg tevreden over. Ze starten sneller en worden snel mooi groen en stevig.Maar met plagron kan je ook wel deze resultaten halen hoor.Als het maar geen herma,s worden dan zal ik ze mooi afbloeien.
Comment