Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Ja denk je dat ik beter nog een weekje kan wachten?
    Nou dan zullen we dat es proberen,ik wou toch 30 groeien en dan pas de bloei erin.Kan ook wachten tot ze in de bloei gaan uit zich zelf.
    Nou we gaan het zien m way.
    Hoe ist met je hand,gaat jeuken zeker,ff met de breinaald krabben.

Comment

Ja dat jeuken is kut.
      Dinsdag gaat als goed is de spalk eraf dan zal het allemaal wel iets beter gaan.
      Ga de volgende ronde ook weer toppen op de 6/7de internode.
      Waren me mooiste planten.
      Die Banana`s zaten er met 18 dagen

Comment

Ja das beter ze zullen nog wel verband houden,of mag alles er af.? Ik wil deze ronde de toppen allemaal op eenhoogte en dan dikke kattestaarten.
        Je zult ook wel zin hebben om weer te beginnen.Oh ja en je vrouw ook,die van mij heeft het ook eens gezegd,maar ze heeft hdt er nog niet weer over gehad.Hoe vind je ze groeien onder hpi? Hps gaat sneller.
        m8 maar es proberen.

Comment

@Denschimmige, planten horen niet stil te staan in week 1 bloei, als ze dan stil staan heb je wat fout gedaan denk ik, bij mij beginnen ze in week 1 bloei te knallen.

@Tuinbroek,
          Iets te veel water wat je ook al aangaf, is ook de reden geweest dat ze even vertraagd werden lijkt me.
          Waarom top je van de 5e naar de 3e internode, beetje zonde van de energie die de plant er in gestoken heeft lijkt me.
          Toppen doe ik zelf niet meer, ik knak en buig ze om een vol veldje te krijgen.
          Kun je eens een overzichtsfoto plaatsen ben benieuwd hoe veel ruimte ze hebben.
          Ze zien er goed uit, succes verder!

Comment

Hoi bosrand
            Ze hebben wel de ruimte er staan 7 in 11liter potten op 1m2 en 200 hoog dus ja het zou wel kunnen,maar tot hoelang kun je daar nog mee doorgaan in de bloei?
            Last edited by tuinbroek; 16 June 2014, 11:43.

Comment

tot ong 3de week in bloei kan je nog breken en pletten
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx Thugs
                De beller is altijd sneller,dat zeg ik omdat je zo snel reageert.Dat ik daar niet direkt aan heb gedacht,jij gaat buigen en knakken,dus kom ik bij jou af en toe spieken.Ga jij ook van die plastic dingen gebruiken?Bents ofzo daar schijn je heel makkelijk mee te kunnen buigen en dan zijn ze gelijk gefixeerd.Ik zal nog es ff zoeken naar die dingen.

Comment

neen ik gebruik ze niet, hen ondertussen de techniek te pakken dat ze zo mooi blijven staan
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou we zitten op dag 18 v/d groei en vanmorgen kon ik ze nog net zien,ze trekken al mooi bij,had ze gewoon te veel water gegeven.Ik ga denk ik maar over ga op elke dag een beetje te geven,Want ze hebben wel een week stil gestaan,dus dat gebeurt me niet weer.Moet nog wel naar de growshop voor een nieuw filter,want deze daar doe ik al zo lang mee,vanaf ik de tent kocht,dus wel 12 rondes.
                    Maar het is nu ook nodig want ze begint te ruiken,en hij kan er niet zoveel lucht meer doorzuigen.Dus ik moet maar ff heen.

Om 17.30 uur springt de lamp aan en dan krijgen ze weer voeding,ze hebben een week niks gehad,ja bloeivoeding.
                    Last edited by tuinbroek; 16 June 2014, 17:22.

Comment

Je lijkt wel een zeeuw
                      Ik geef ook elke dag water beval me het beste.

Comment

Zo dag 18 v/d groei ze beginnen mijn domme fout te vergeven en groeien eindelijk weer,dus ik zat al klaar met de spuit om voeding te geven, maar ik kan ze beter nog ff laten gaan.Ze waren nog vochtig maar niet zo erg dat ze stilstaan.
                        Nou pica,s zeggen meer.
                        Eindelijk zijn ze goed aan het groeien
                        en dat laten we nog maar ff zo.
                        Opmerkingen graag.Of leerzame aanwijzingen,en als je het niks vind dan zeg je dat gewoon.:rolleyes:

Comment

ik vind het allesinds wel al iets zijn weer prachtige plantjes tuinbroek! ik denk dat ik die voeding ook wel is zal aanschaffen
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Ja ik verbaas me er soms ook over hoor,maar wat ik gehoord heb is dat er eind julie een hele nieuwe voedings lijn komt.Hij houd me op de hoogte.Dus als het zover is!!!!!! De voeding is ook zeer zuinig want ik heb overal 2 flessen van maar er is mischien 20% uit de fles.Ik wou ze net ook voeden maar het was nog te vroeg.Sommige dingen hoeven ze maar een keer per week.En dat kan ook best,maar de commercie heeft liever dat je er niet zo lang mee doet.

Comment

Die gaan de goede kant op.

Comment

Thanx mway
                                Maar ik ben bang voor nog es herma,s en ik moet ook ff weer een goede ronde draaien,want mn voorraadje is nog voor 2 a 3maand dus deze moet van een lijen dakje gaan.Ze gaan ook redelijk gelijk op alleen moet ik de potten wel af en toe verplaatsen.Want volgens mij krijgen ze links wat meer frisse lucht.Voor de rest mag ik niet klagen.

Comment

Bezig...
                                X