Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volgens mij op de 6e maar ze zijn niet allemaal gelijk,ik denk dat ik ze over een paar dagen top,en ja ik ben ook geen hpi gewend dus het hele groei patroon is anders dan met hps.
Ze drinken ook minder dan met hps,dus dat is wel wennen.Maar ik hoop vooral op die strawberry kush en de lemon haze is ook niet te versmaden.Maar zag net ook dat de tent na 3,5 jaar wat minder word.Dus voor de winter dan ga ik hem vernieuwen en denk aan 350x350x200 en dan nog een extra lamp er bij in.Ach ja ik wil nog zoveel,maar dan hoef ik maar 2 rondes per jaar te doen.
Om in de rookwaar te voorzien.
Eerst deze maar eerst afsluiten.
O de 6de al dan ben je al een eind op weg voor het toppen.kom je als ze in de bloei gaan wel achter.Gaan ze mooi open staan en minder blad.Ga de volgende ronde terug tellen 18/17/16/15/vanaf14met hps/13/12 ga hier na de 5de internode mee beginnen toppen op 16uur met elk 2 dagen er tussen om zo op 30 dagen uit te komen met gelijk de eerste bloeiharen hoop ik.We gaan het hopelijk snel zien en anders doe ik dit in september met de laatste run.
Thanx Jack
We proberen het hoogst haalbare proberen te bereiken,maar of het lukt?Maar ze staan er goed bij en ik ga zo door.En ik top ze nog wel,maar ik zag dat ganja ook zeven planten heeft en die scrogt ze dus dat is ook nog een optie.
Kan er nou nog wel een netje boven zetten.He keuzes keuzes.Nou als het maar afbloeit ben ik tevree want ben zat van de anesia x fruit lebanon.En de cheese en super silver haze,ik smacht ook naar wat anders.Komt wel goed.
@stemma hoi meid je stuurde net je berichtje terwijl ik zat te typen.
Ja ze staan er wel goed bij,zijn jullie al weer met plannen bezig?
Het is wel een stuk meer op letten met de temperatuur.Ze staan gelukkig aan de niet zon kant van het huis.
Dus de koelste plek,nou hoop dat jullie ook weer een kweek starten.
He meid ik ga voetbal kijken.
Gr aan steffa.
Hoi Matthijs
Ja het gaat nog goed,er kan niet veel mis gaan,maar ze hebben te nat gestaan.Voor de rest , de mooie kleur zal nog wel donkerder worden van de bladvoeding.Die voeding kan je haast niet verprutsen.
Ik laat ze nog een poosje groeien,en dan knallen.!!!
Heb ook zin aan die strawberry kush en super lemonhaze YUMMMIIEEEEE.:cool:
Ja daar hoop ik wel op.
Hey mway vandaag je gips eraf he?Maar doe nog eerst maar een week rustig.He las ik dat goed heeft mike blauwe druiven zuur.Wel jammer..Ik hoop dat ze nou gaan knallen ik top ze vanavond en dan met een week de 600 watt erin.En pas als ik de bloei zie dan pas bloei voeding.
Ja gips gaat er hoelijk althans de spalk.
Zit er aan te denken om zoiezo even rust te nemen en wat te genieten van de zomer.Kan met de site aan de gang die is af dus genoeg te doen.
Ja las het in mike zijn growverslag.
Klote voor hem.
Thanx phangngaone
Ik breek zowat mn tong over je avatarnaam.Maar ze staan er goed bij,maar dat stonden ze de vorige keer ook,maar ze werden herma,mijn eerste keer dat ik een kweek af moest breken,dus doe nou mn stinkende best.Zit nog te twijfelen tussen toppen of laten gaan en dan maar knakken om ze in het gareel te houden.
Affijn om 17.30 uur gaat de lamp weer aan dus dan neem ik een beslissing.
Comment