Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoi jahwarrior
Ik gbruik gewoon lightmix,maar de voeding die ik test kun je al gebruiken bij de zaden,die laat je weken in die oplossing.
Dan krijgen ze al van alles om snel en zonder ziekte een zaailing te worden,en de zaailingen kan je al bladvoeding geven.Dus vandaar ik vind ze er ook mooi uitzien hoor,ik ga ze over een dikke 45 minuten toppen.En dan volgende week gaat de bloeilamp er in,en pas als ik bloei spot,dan krijgen ze bloeivoeding.
Dus de aarde daar zit niet veel in maar zaailingen kunnen daar wel 14 dagen in alleen met water.
Shit m way was het nog niet voldoende geheeld?Wat kut voor je,nog een week zeker?
En je ging met de gedachte van yes het gaat eraf. Hebben ze zeker nieuwe foto,s gemaakt.
Gips ik weet er alles van ik heb wel 50x mn linker arm uit de kom gehad,en op het laatst kregen ze hem er niet meer in.
Toen heb ik een operatie gehad en werd wakker met een gipscorset die zo strak zat dat ik de zaag en een beitel heb gepakt en het los gebikt,en ben toen maar in een mitella gaan lopen.Heb er nog wel vaak last van,dus wees verstandig en ziek goed uit!!!!!.
Ik hoop voor je dat het er gauw
afmag.En dat je weer verder kan.Het komt nooit goed uit zulke dingen.
Zo de koppen,nee toppen zijn gerold de groei zit er mooi in en verder kunnen we het kort houden ze hadden niks nodig.
Geweldige voeding die INNOGREEN morgen wat bladvoeding.
Voor het toppen
En na het toppen.
En nou weer met 180 door de bocht want anders ga ik nog een keer toppen.
Let maar op als ze de bloei ingaan.
Dan gaat het met warpspeed.
Oke scotty beam me up
kheb wel nog een vraagje zie je ik ben nog al redelijk een rookie in die allemaal :p
wanneer kun je het beste toppen , en is dit hetzelfde dan bij andere planten ?
alvast bedankt hoor ^-^
Welke andere planten bedoel je?En toppen kun je doen vanaf de 3e internode,en ik deed het eerst nooit maar ik wil mn toppen graag op een hoogte hebben,om dit te berijken kan je ook buigen en knakken.
Dus wanneer nou het beste moment is daar zal iemand anders op moeten antwoorden.
Ik zat nu op de 7e node.
Dat wist ik niet dat je tomaten ook kunt toppen,weer wat geleerd,van bloemen heb ik het wel eens gehoord.Maar qnq die weet vrij veel van andere planten.Zal hem es vragen.
ja die hebben wel een mooi spurtje gedaan seg!
wel lekker hoog getopt heb gisteren ook de dames hun hoofdje f genageld maar de jouwe zijn wel al lekkere bosjes man .
en inderdaad wel goede voeding precies , ik zou zeggen keep them green en hou je goed man !
Thanx steund
Ik ben net nog ff geweest en je ziet het al niet meer,er zit ook een stof in om plantstres te verminderen,er zit erg veel in
planteigen hormonen,algen,melasse.
Ik heb het allemaal opgzocht en heb daar wel pdf ,s van,ik was eerst ook scepties,en jammer dat de herma,s de boel
omgooiden,toen zagen ze er ook zo mooi bij.
En deze net na het toppen.
Nou duidelijker kan het niet.
INNOGREEN doet wat ze belooft te doen en daar kunnen veel merken een puntje aan zuigen.
Thanx thugs
He ik ga ook een of twee knakken al zegt mn vrouwtje nee straks weer stres en herma,s,omdat ik het de vorige keer na het toppen ontdekte.
Maar wil zien en meemaken dan leer je.
Comment