Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank je odyssee
Maar bij jou gaat het ook goed.
Er zijn zeker geen zaadjes meer bij gekomen?Nou de opbrengst met gewone planten zal wel wat hoger zijn.Wens je een goede oogst en de hobby is denk ik ook wel goed voor jou,
Je hebt er werk van en zorgen mischien dat het bezig zijn,je ook wat verlichting?
Ja ze staan er nu mooi bij je ziet niks meer van het toppen.
Nog een paar uur dan gaat het weer aan en ik verwacht wel wat groeispurt.
Nog een uur om 17.30 uur dan gaat de lamp weer aan,en ik hoop dat ze nu wat voeding nodig hebben.Het is zo minimaal he wat je van deze voeding hoeft te gebruiken.Of ik wacht tot morgen 12.00 uur dan geef ik ze bladvoeding en dan nu wat water.
Zo als ze knallen in huize tuinbroek dan knallen ze ook
ECHT
De temp
Nou ik ben trots en zo 2-0 dus knallen
Zo wat staan ze er mooi bij he sprak de trotse vader.Ze stonden te nat anders waren ze nog groter geweest.
INNOGREEN ik vind het supper spul.
Nou voetbal kijken
Dag 19 of 20.ben de tel kwijt
Thanx maatje
Growers Choice he,prima zaden en genetica ik heb zeer positieve gevoelens voor zon zaak.He hoe is die nou?Ik hoop dat je ook lekker foetjsie ballll kijkt Ik heb 2-0 gegokt. Dus nou het is al weer rust,hoop dat je je goed voelt,ik brand altijd kaarsjes bij mn ouders hun foto.Heb ook een voor jou aangestoken.He ben net nog ff gweest ze hebben niks nodig, ja tls maar geen water en geen voeding.En er zitten ook vrij stabiele soorten in, ik zie nog geen verschil in pheno.
Ben er ook wel blij mee hoor,straks de klok om en dan gaan met die super lemon en special strawberry kush.
Zie jij al duidelijk verschil er zitten 5gelijken in en 2 gelijken.
Ik hoop dat ik 5x kush heb maar denk toch anders om.
Die staafjes waren om ge flikkerd in de propagator.Nou ja ik moet leren gelukkig te zijn met wat ik heb.En dat doe ik ook wel hoor.Ben blij dat je ff komt buurten.Hoe is het met die enorme witte top?
Die leeft toch nog wel,shit 2-1voor australie de underdog en nederland overschat zich steeds.
Voor de moment voelen we ons goed. Ja ben ook aan het kijken is ondertss 2-2. Doet me goed om te horen dat je kaarsjes brandt. Over welke enorme witte top heb je het? Heb hier niets meer in bloei staan deze week allea geknipt wat buiten stond.
Nee dat was voor iemand anders maar bij ons branden altijd kaasjes voor verloren geliefden maar ook soms voor iemand die het nodig kan hebben.Gewoon ff aan die persoon laten weten bv. Er word aan je gedacht,en ook voor iedereen op het forum.
Ook vvor jou gezondheid,het kan van alles zijn.
@nik bedankt ja ik kreeg die vraag van iemand,en ik wist het ook niet,qnq zei het ook al.
Nou we zijn weer een ronde verder.
Ja mate
Ik lig ook lekker ben nog lam van dat dabben gister,ik rook een lekkere toeter en weg was ik weer.Ja we gaan ook maar lekker op de bank liggen mischien nog ff blackjacken op het internet.Of en een muziekje luisteren.He geniet van Saw 5.
Nou vandaag staan ze 3 week in de groei,ik denk dat ik ze vandaag op 12/12 ga zetten en natuurlijk de bloeilamp erin en dan knallen met 660 watt.
Het is nu toch wat kouder dus ik gooi ze in de bloei om 17.30 uur vanmiddag dan zit ik op het koudste moment van de dag met de lamp aan en s,morgens om half 6 dan gaan ze weer uit.
Dus ideaal voor mij.Nou we gaan het zien.Lekkere dikke knoesten kweken.Ze beginnen al een beetje te ruiken,dat zal de lemon haze zijn.Lekker weer wat dichter bij de oogst,alhoewel ze eerst maar es moeten gaan bloeien.
Comment