Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.
Nou ik ga ze zo voeding geven,.
een is per ongeluk gefimd in plaats van getopt fuck i missed
Nou ze krijgen nog gewoon groeivoeding.En ook niet veel.
Sommige getopte planten daar zitten al 2 uitlopers,gelukkig dat ik weer een andere auto heb want ik heb een partij gebruikte aarde in de kelder,en ik moet nu ook een nieuw filter er in want die haze die stink nu al,nou stinken,de geur van groeiende wietplanten.Nou ze krijgen over een week weer gewone voeding,maar daar tussen in nog gauw voordat ze gaan bloeien bladvoeding.
Alles staat er mooi bij,dus heb ik niks te klagen.
Ik zal morgen even de modder ophogen,
Ik heb al wat onderste bladeren weggehaalt en ze nog een stuk teruggetopt.
Als ze te groot worden dan knak of buig ik een paar.Ik zag dat nik dat ook keeft ff wat gaatjes aan de rand,ik ga morgen ook even naar de intratuin,es ff kijken voor grotere schoenen,ik heb zat 11 liters maar es kijken of dat wel goed past 7 planten.
Nou ik ga ze zo voeding geven,.
een is per ongeluk gefimd in plaats van getopt fuck i missed
Nou ze krijgen nog gewoon groeivoeding.En ook niet veel.
Sommige getopte planten daar zitten al 2 uitlopers,gelukkig dat ik weer een andere auto heb want ik heb een partij gebruikte aarde in de kelder,en ik moet nu ook een nieuw filter er in want die haze die stink nu al,nou stinken,de geur van groeiende wietplanten.Nou ze krijgen over een week weer gewone voeding,maar daar tussen in nog gauw voordat ze gaan bloeien bladvoeding.
Alles staat er mooi bij,dus heb ik niks te klagen.
Ik zal morgen even de modder ophogen,
Ik heb al wat onderste bladeren weggehaalt en ze nog een stuk teruggetopt.
Als ze te groot worden dan knak of buig ik een paar.Ik zag dat nik dat ook keeft ff wat gaatjes aan de rand,ik ga morgen ook even naar de intratuin,es ff kijken voor grotere schoenen,ik heb zat 11 liters maar es kijken of dat wel goed past 7 planten.
Comment